MarianneE Skrevet 20. november 2010 #5401 Del Skrevet 20. november 2010 God morgen!! Endelig lørdag!! Fram med og og og og.... Ja....Hva mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. november 2010 #5402 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Tolkning: Svirebrødre som tyller i seg både alkohol, sjokolade, OG tran, av alle ting??? Det der med å ha "urolige ben" er en lidelse som faktisk ikke er noe digg i det hele tatt...men vi legger kanskje litt forskjellig i de smileyene der, i forrige innlegg? Endret 20. november 2010 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. november 2010 Forfatter #5403 Del Skrevet 20. november 2010 til alle som har vært innom boken min! God helg til alle sammen Blir nok lite av alle smileysene til marianneE HELG Hvilken bok leser du nå Appy? Kan anbefale deg bøkene som Arnaldar Ingeridson (eller noe i den duren) har skrevet. Jeg har akkurat lest "Fjellet" Skal begynne med siste boken om Gunnar Barbarotti, skrevet av Håkan Nesser. Jeg tenkte på deg og KG på jobb i dag, men så har jeg glemt mitt kg passord, så kunne ikke skrive noe. Snart kyllingvinger og potetbåter Ok! Jeg liker at du kommer med anbefalinger! (og anbefaler tilbake at du får nå av husker passordet til KG på jobb!) Jeg skal til å starte på Blodleie! Og jeg gleder meg! Nattefokk var bare utrolig bra! Nå skal jeg fikse meg litt å dra til byen å bruke litt penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. november 2010 #5404 Del Skrevet 20. november 2010 Har du fått brukt penger nå? Navnet på forfatteren er: Arnaldur Indridason -> Jeg var søren ikke langt unna heller da. STOLT!! Nattefokk tror jeg er en av dem beste bøkene jeg har lest. Begynte på siste boken om han Gunnar i går, tror ikke det har kommet flere enn 3. Håkan Nesser er veldig flink. Jeg skal vaske i dag jeg, har støvsugd og vasket sengklær nå. Men dataen fenger mer enn det vasking gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. november 2010 #5405 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg er bare innom og sier hallo, så er planen å logge av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. november 2010 #5406 Del Skrevet 20. november 2010 Og jeg er bare innom for å ønske en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. november 2010 #5407 Del Skrevet 20. november 2010 Er alle flyttet ut herfra eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. november 2010 Forfatter #5408 Del Skrevet 20. november 2010 Har du fått brukt penger nå? Navnet på forfatteren er: Arnaldur Indridason -> Jeg var søren ikke langt unna heller da. STOLT!! Nattefokk tror jeg er en av dem beste bøkene jeg har lest. Begynte på siste boken om han Gunnar i går, tror ikke det har kommet flere enn 3. Håkan Nesser er veldig flink. Jeg skal vaske i dag jeg, har støvsugd og vasket sengklær nå. Men dataen fenger mer enn det vasking gjør. Notert i julegaveønskelista mi sammen med Håkan Nesser Jeg er bare innom og sier hallo, så er planen å logge av. Og jeg er bare innom for å ønske en fin lørdag God lørdag til deg og! Er alle flyttet ut herfra eller? Neida, jeg er her! Jeg har vært i byen i dag. Kjøpte et par småting, skulle kjøpe Blodleie, men INGEN hadde den. :dåne: Dro innom The Body Shop å kjøpte glitter nå til julebordsesongen! Nederst til høyre er den jeg kjøpte! Kjøpte og en sånn søt sak for å ha duftolje i, og den klarte jeg å ødelegge på vei hjem. Forstår ikke hvordan det gikk seg til?? Vel, før jeg dro hjem så dro jeg innom jobben. Nede i parkeringsgarasjen har vi nemlig vaskehall, så jeg har nå vasket bilen både utvendig og innvendig! Og det terngtes, nå er den shiny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. november 2010 #5409 Del Skrevet 20. november 2010 Fine bilen! :rødme: Hva i alle dager er blodleie? Høres fælt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 21. november 2010 #5410 Del Skrevet 21. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. november 2010 Forfatter #5411 Del Skrevet 21. november 2010 Fine bilen! :rødme: Hva i alle dager er blodleie? Høres fælt ut Blodleie er en bok av Johan Theorin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 21. november 2010 #5412 Del Skrevet 21. november 2010 Nå blir du fjong og fin med glitter på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. november 2010 #5413 Del Skrevet 21. november 2010 God ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2010 #5414 Del Skrevet 21. november 2010 Gudd afternuun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. november 2010 #5415 Del Skrevet 21. november 2010 God kveld! (ORDET!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 21. november 2010 #5416 Del Skrevet 21. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 21. november 2010 #5417 Del Skrevet 21. november 2010 Blodleie er en bok av Johan Theorin Appiiii Er den bra? Glitterjente du altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 21. november 2010 #5418 Del Skrevet 21. november 2010 God kveld Appifany! alt bra me deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. november 2010 Forfatter #5419 Del Skrevet 21. november 2010 God kveld alle sammen ! Jeg er litt glitterjente Jeg har det bare bra, har hatt en koselig dag! Vi var å så trolljegerne på kino, og jeg synes den var kjempebra! Gleder meg litt til å dra på jobb i morgen å gjøre en innsats. Det har vært så mange andre ting på jobben som på en måte har hindret meg i å jobbe, så i morgen gleeeeeeeeder jeg meg til å faktisk gjøre det jeg er på jobb for å gjøre Blodleie har jeg enda ikke begynt på da jeg skulle kjøpe den i går, men INGEN hadde den :dåne: Gleder meg til å ha den i hendene! Her :snø: det masse Endelig vinter! Jei! UT å leke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. november 2010 #5420 Del Skrevet 21. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå