Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

ER det ingen som liker gløgg????

Jeg skal kose meg å gjøre med ferdig med et par forberedende eksamensoppgaver før eksamen i morgen. Skal bli godt å være ferdig med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ER det ingen som liker gløgg????

Jeg skal kose meg å gjøre med ferdig med et par forberedende eksamensoppgaver før eksamen i morgen. Skal bli godt å være ferdig med den :)

Jeg liker gløgg :)

Men uten rosiner og alkohol!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketil

Masse lykke til, Piff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker gløgg :)

Men uten rosiner og alkohol!!

:5:

Lykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketillykketil

Masse lykke til, Piff :)

:helen: :helen: :helen: :helen: :helen: :helen: :helen: :helen: :helen:

Må innrømme at jeg gruer meg litt.

Well, well. Det får gå som det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :hallo:

Nå har jeg endelig fått tid til å lese litt i boka di! Har tatt meg litt vel lang tid å få gjort det..

Gløgg ja... Min første opplevelse med gløgg var da jeg var en 5-6 år. Syns det var veldig kult at det sto en gryte med saft på kjøkkenbenken da jeg sto opp. Så jeg pøste innpå! Kjempegodt! Foreldrene mine ble kjempe sinte da de sto opp og kjeftet i vei om at det var en voksendrikk. Jeg husker jeg ba dem ikke ha så høye stemmer for jeg hadde så vondt i hodet :fnise: Jeg hadde rett og slett drukket meg litt full jeg i en alder av 5-6 år :hoho:

Så etter det har jeg ikke drukket så veldig mye gløgg jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på eksamen Appi :kose: knock it out of the park :tommelopp:

:helen:

Satser på at eksamen i dag går helt strålende! Det gjør den helt sikkert, du er jo flink!! :nigo:

Hei! :hallo:

Nå har jeg endelig fått tid til å lese litt i boka di! Har tatt meg litt vel lang tid å få gjort det..

Gløgg ja... Min første opplevelse med gløgg var da jeg var en 5-6 år. Syns det var veldig kult at det sto en gryte med saft på kjøkkenbenken da jeg sto opp. Så jeg pøste innpå! Kjempegodt! Foreldrene mine ble kjempe sinte da de sto opp og kjeftet i vei om at det var en voksendrikk. Jeg husker jeg ba dem ikke ha så høye stemmer for jeg hadde så vondt i hodet :fnise: Jeg hadde rett og slett drukket meg litt full jeg i en alder av 5-6 år :hoho:

Så etter det har jeg ikke drukket så veldig mye gløgg jeg...

:hoho:

Det skjønner jeg godt!

Litt sein :kaffekopp:

Og litt sein lykke til :)

Et aldri-for-sent-lykke-til fra meg også.

*undres* Åssen har det gått tro...?

Det var oppgaver fra H******E!

Jeg er glad jeg er ferdig med den, og vet at det er mulighet for å ta den opp igjen om det skulle vise seg å bli nødvendig(noe det kommer til å bli)

Så mao; ikke så bra.

Putte den eksamen i glemmeboken!

Over til noe hyggeligere: Tarmskylling!

Neida.

I dag skal jeg springe til krampa tar meg på tredemølla!

*frustrert* :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var oppgaver fra H******E!

Nå har jeg tenkt meg om grundig, men kan ikke komme på hvilken Norsk by du mener her?!? Staakars deg da... :klem: Ikke spreng deg for mye på mølla nå da. Skal massere føttene dine etterpå jeg. Når du har dusjet,- vel og merke. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tenkt meg om grundig, men kan ikke komme på hvilken Norsk by du mener her?!? Staakars deg da... :klem: Ikke spreng deg for mye på mølla nå da. Skal massere føttene dine etterpå jeg. Når du har dusjet,- vel og merke. ;)

Helvete

:fnise:

Lover å sette stooor pris på den massasjen! (men ikke for stor altså :opplyser: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lover å sette stooor pris på den massasjen! (men ikke for stor altså :opplyser: )
Eeh...ikke for stor massasje...eller ikke sette for stor pris på? :klø:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært i Hell da? Ikke langt fra Værnes. Flyplassen utenfor Trondheim altså. :opplyser:

Skit i den dumme eksamenen du!! :kjefte: på den slemme oppgaven!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamenen har gått bedre enn du tror, det lover jeg deg! :)

Er ofte sånn, at når man føler det har gått dårlig, så har det gått bra.

Når man føler det har gått bra, så har det gått dårlig :)

Ellers, så ELSKER JEG GLØGG!! Nam :)

Og kos deg på tredemølla ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...