Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Heia folkens!

DA er jeg tilbake! Tar tid å komme i orden etter er tur til Bergen :ler:

Kom hjem i går i halv ti tiden på kvelde, så jeg og :mrgreen: bare kosa litt i sofaen og gikk å la oss. Det er litt godt å være et par dager borte for vi har så mye å si til hverandre når vi er sammen igjen da :fnise:

Jeg preppet han for et jobbintervju han hadde i dag, og det gikk visstnok ganske bra bra i dag :nigo: (dette er ikke "drømmejobben" den vi laget søknad på nevnt tidligere, men en annen)

I bergen er det som alltid travelt og koselig!

Masse hyggelige folk!

(har vært en gang tidligere på den tapasplassen og der var det rett og slett herlig mat, Al! )

Men vi var å spiste på sumo? en sushirestaurant i hvertfall! Nydelig mat der, og god vin ;)

Kurset var intensivt, men jeg fikk tid til litt shopping. Lille vinkel, eller walk about som jeg fant ut at det het hadde ikke TOMS, det hadde heller ikke Retro. Jeg bare droppet det da og kjøpte meg fakeuggs, ja fakeuggs. Finnes det noe verre enn UGGS? Men jeg kledde de (alt kler den smukke, sier bestemoren min :hoho: )

Ellers fant jeg kjole til julebordet: Har kjøpt denne kjolen :nigo: Om alle bildene dukker opp så er det den øverste med hun blonde som ser helt syra ut ! :ler:

Nå må jeg spise litt!

:goodbye:

Og PS: k82 :flekke: ser bra ut :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare sier det altså: da jeg stakk hodet mitt inn i tråden for å saumfare den bekymredes bakdel (med den nyvaskede sykesøster-outfit`en min på) så var det (så vidt jeg kunne bedømme) ikke rumpestumpen sin som K viste frem.

Hvis jeg alikevel tok feil her, vurderer jeg det til å være den største "enkeltnuppen" jeg har sett i hele min helsesøsterkarriære...

Huffameg! Nasty sak det der, K... :hakeslepp:

-----

...og der ble jeg såpass forstyrret at jeg glemte å ønske henne velkommen hjem igjen.

Velkommen hjem, appi! ;)

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole! :strix:

Hadde de ikke? :ninja: My intel was wrong! :ninja:

Sumo ja?! :nigo::spise:

Ja, det var nam der!

Vel, de hadde TOMS, men gjerne da bare på sommeren.

De hadde dem visstnok mest i Oslo fant jeg ut av hun ene.

Så fin kjole :)

:helen:

Jeg bare sier det altså: da jeg stakk hodet mitt inn i tråden for å saumfare den bekymredes bakdel (med den nyvaskede sykesøster-outfit`en min på) så var det (så vidt jeg kunne bedømme) ikke rumpestumpen sin som K viste frem.

Hvis jeg alikevel tok feil her, vurderer jeg det til å være den største "enkeltnuppen" jeg har sett i hele min helsesøsterkarriære...

Huffameg! Nasty sak det der, K... :hakeslepp:

-----

...og der ble jeg såpass forstyrret at jeg glemte å ønske henne velkommen hjem igjen.

Velkommen hjem, appi! ;)

:helen:

Nå har jeg vasket leil, dusjet og nå sitter jeg med en shampoo med lillaskjær for å få mer grått hår :ler:

I dag har jeg lyst på taco faktisk. Må høre med :mrgreen: hva han vil ha! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg, for min del, ønsker bare å fjerne det gulskjæret i det blonde håret. Og følgene er grått hår ;) Og jeg synes det er kuult :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?!? :lete:

:jepp: At de som har grå hår lar være å farge det

---

Håret mitt har mørknet veldig etter at jeg ble voksen, men nå ser jeg at jeg har begynt å få kjempeblonde hårstrå som vokser ut. De er så lyse at de virker grå når man ser dem sammen med mine røde, fargede hårstrå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Jeg skal til frisøren igjen den 20. Da er det 2 mnd siden jeg var hos frisør sist, så så fornøyd er jeg med grått hår :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som ser på hverandre på julebord da? Er det ikke stortsett bordenes velfylthet som får gjennomgå der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...