Hoppetaujenta Skrevet 4. november 2010 #5121 Del Skrevet 4. november 2010 For en gjeng! Jeg er stolt over å kjenne dere. Det kjennes deilig å være litt anderledes sammen med andre som er MYE mere annerledes, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. november 2010 Forfatter #5122 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg vet For en gjeng! Jeg er stolt over å kjenne dere. Det kjennes deilig å være litt anderledes sammen med andre som er MYE mere annerledes, hehe... Det er gøyest å være annerledes! Nå har jeg selvbrunet meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. november 2010 #5123 Del Skrevet 4. november 2010 Nå har jeg selvbrunet meg selv Har du malt noe igjen kanskje? Eller snakker vi spray tan her nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. november 2010 Forfatter #5124 Del Skrevet 4. november 2010 Er sånn selvbruningsKREM Nå er det nattinatt på meg I morgen er det Kristian Valen live, og deretter bad taste party Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2010 #5125 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg har sans for Valen. Det blir nok en opplevelse som bidrar til at six-pack`ene vokser litt. *latter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 5. november 2010 #5126 Del Skrevet 5. november 2010 Stikker innom for å ønske deg en god helg, Appifany! Beklager at jeg ikke har vært her inne så mye denne uken.. Sender en god helgeklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. november 2010 #5127 Del Skrevet 5. november 2010 God helg App Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. november 2010 Forfatter #5128 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg har sans for Valen. Det blir nok en opplevelse som bidrar til at six-pack`ene vokser litt. *latter* Jeg har egentlig ikke likt han helt? Men i går var han genial! Jeg fikk virkelig trent magemusklene og kjevemusklene! Stikker innom for å ønske deg en god helg, Appifany! Beklager at jeg ikke har vært her inne så mye denne uken.. Sender en god helgeklem Det er i orden Helgeklem til deg og! God helg App God helg, søtnosen! I går var det bad taste. Dere aner ikke; folk var så stygge at det var helt latterlig. I dag har jeg faktisk VONDT i musklaturen rundt kjevene, for jeg flirte meg i hjel i går! Var ern fantastisk artig dag! Er seff litt redusert i dag, men med litt mat i magen så skal vel alt ordne seg Håper alle har ei fortreffelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. november 2010 #5129 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg har egentlig ikke likt han helt? Men i går var han genial! Jeg fikk virkelig trent magemusklene og kjevemusklene! Det er i orden Helgeklem til deg og! God helg, søtnosen! I går var det bad taste. Dere aner ikke; folk var så stygge at det var helt latterlig. I dag har jeg faktisk VONDT i musklaturen rundt kjevene, for jeg flirte meg i hjel i går! Var ern fantastisk artig dag! Er seff litt redusert i dag, men med litt mat i magen så skal vel alt ordne seg Håper alle har ei fortreffelig helg! er innom en liten tur når nettet bestemte seg for å samarbeide jeg så bra at du koste deg i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. november 2010 Forfatter #5130 Del Skrevet 6. november 2010 er innom en liten tur når nettet bestemte seg for å samarbeide jeg så bra at du koste deg i går Koselig at du tar turen innom dro akkurat på vors. Han var ikke spes happy over det, men han hadde lovet kompisen sin Så nå har jeg hele kvelden for meg selv! Jeg skal tenne telys, skifte på senga, og kanskje se en film eller star trek tng! Ah, er lenge siden jeg har hatt en kveld i helga for meg selv hjemme ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 6. november 2010 #5131 Del Skrevet 6. november 2010 Hehe, deilig med en kveld for seg selv i blant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. november 2010 Forfatter #5132 Del Skrevet 6. november 2010 Har enda ikke tent stearinlys og lagt på senga Men snart I tell u! Begynner å bli litt småtrøtt i øya. Hva styrer du med i natten da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 7. november 2010 #5133 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg satt å sydde på julekalenderene til guttene, mens min kjære sparkla og pusset God morgen forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. november 2010 Forfatter #5134 Del Skrevet 7. november 2010 God formiddag! I dag skal jeg skrive søknad sammen med sambo på en jobb jeg håååper han får! Det betyr mer lønn og det betyr og at vi kommer til å se oss om etter en større plass å bo! Men dette er et langtidsplan da. Hvor lang tid det kommer til å ta eventuelt er et spørsmål jeg ikke kan svare på. Kanskje det ikke kommer til å skje i det hele tatt! Men det er lov å hååååpe Jeg er sulten, så jeg må gå å lage meg noe mat Ha en herlig søndag folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. november 2010 #5135 Del Skrevet 7. november 2010 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. november 2010 Forfatter #5136 Del Skrevet 7. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2010 #5137 Del Skrevet 7. november 2010 Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. november 2010 #5138 Del Skrevet 7. november 2010 appifany Lykke til med søknaden da spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 7. november 2010 #5139 Del Skrevet 7. november 2010 Lykke til! jeg krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. november 2010 Forfatter #5140 Del Skrevet 7. november 2010 Tusen takk alle sammen! Søknaden blir vel bra/dårlig alt etter utfallet mellom Liverpool- Chelsea regner jeg med Neida.. Men det er av og til litt kjedelig å ha en fotballgæren mann Anyways. Følte litt for å bevege meg, så jeg lurer på om jeg skal ta turen ned til sats for å jogge litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå