*appifany* Skrevet 4. november 2010 Forfatter #5101 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Åh...tuusen takk, appi: hundretusen klemmer på en gang!...det er rent så jeg føler meg...en smule beklemmet! Så bra Titter bare innom for å spre litt glede og positivitet *Tusen lysende hilsener fra* Visjon skal du være? Er du mann eller dame? Altså jeg spør for det står mann på profilen din, men så tenker jeg dame da du er innom med tusen lysende hilsener? Endret 4. november 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. november 2010 #5102 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) God natt Josef K. Takk for klemmen Blondie, den varmet ..selv om du ikke er brunette JOSEF ???? Hva behager unge mann? ... ...menmenmen, jeg får jo ikke vært her inne og hatt det kooselig med dere nå jo.... Hvordan kan jeg løse denne lille floken da? Bør jeg bare spille ZIMZ grytidlig på morgenen når dere sover, og sette kveldene av til førsteklasses vissvass i dagbøkene? Når skal jeg sove da, da? Verden har med ett blitt vanskeligere enn den var i går på denne tiden. . . ps. sniker meg inn og klemmer uskyldig på alle som ennå sover. Håper at det ikke gjør noe. Jeg trenger litt menneskekontakt i dag, kjennes det ut som... Jaa, vil ha klemmer God ettermiddag Apppifanyyyyyyyy Endret 4. november 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. november 2010 Forfatter #5103 Del Skrevet 4. november 2010 God ettermiddag, k82!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. november 2010 #5104 Del Skrevet 4. november 2010 God ettermiddag, k82!!! Så fin den var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 4. november 2010 #5105 Del Skrevet 4. november 2010 Har akkurat spist lunch. Nå trenger jeg virkelig en JOSEF ???? Hva behager unge mann? http://no.wikipedia.org/wiki/Prosessen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. november 2010 #5106 Del Skrevet 4. november 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/Prosessen Aha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. november 2010 Forfatter #5107 Del Skrevet 4. november 2010 Så fin den var http://no.wikipedia.org/wiki/Prosessen for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. november 2010 #5108 Del Skrevet 4. november 2010 Må menn danse Appifany? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. november 2010 Forfatter #5109 Del Skrevet 4. november 2010 Neh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. november 2010 #5110 Del Skrevet 4. november 2010 Neh... Bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. november 2010 Forfatter #5111 Del Skrevet 4. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. november 2010 #5112 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg er usaklig av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. november 2010 Forfatter #5113 Del Skrevet 4. november 2010 Ja, for jeg er skikkelig saklig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. november 2010 #5114 Del Skrevet 4. november 2010 Ja, for jeg er skikkelig saklig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. november 2010 Forfatter #5115 Del Skrevet 4. november 2010 Er alltid saklig på KG til meg! enda mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. november 2010 #5116 Del Skrevet 4. november 2010 Er alltid saklig på KG til meg! enda mer! Apropo saklig..jeg var dum nok til å diskutere i en annen tråd her i går :dåne: og da fikk jeg blant annet som svar på mitt saklige innlegg......."nytter ikke med høy sigarføring og fingeren i lufta" og fra en annen bruker "Står det i rosa boken det eller?". han skulle lissom være "tøff" med/mot meg og min rosa bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. november 2010 Forfatter #5117 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Apropo saklig..jeg var dum nok til å diskutere i en annen tråd her i går :dåne: og da fikk jeg blant annet som svar på mitt saklige innlegg......."nytter ikke med høy sigarføring og fingeren i lufta" og fra en annen bruker "Står det i rosa boken det eller?". han skulle lissom være "tøff" med/mot meg og min rosa bok :dåne: At det skal være mulig!!! Endret 4. november 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 4. november 2010 #5118 Del Skrevet 4. november 2010 Pass deg! KG er visst fullt av rumpeslikkere for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. november 2010 Forfatter #5119 Del Skrevet 4. november 2010 Da får de dårlig ånde av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. november 2010 #5120 Del Skrevet 4. november 2010 :dåne: At det skal være mulig!!! Jeg vet Pass deg! KG er visst fullt av rumpeslikkere for tiden Da får de dårlig ånde av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå