Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Appi trodde vi skulle begynne å slåss. at vi sto og prustet som tyrer mens testosteronet sprutet ut av øynene på oss :opplyser:

:hoho: Appi er så lettlurt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oki :jepp: Planz for helga da? :arwen:

Ikke noe spes foreløpig ;)

Du da?

Appi trodde vi skulle begynne å slåss. at vi sto og prustet som tyrer mens testosteronet sprutet ut av øynene på oss :opplyser:

Ja, jeg stod klar med oljen! Ventet på at dere skulle kle av dere, kaste dere på hverandre og slåss. Rulle i oljen, svette og glinsende. Ah.... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe spes foreløpig ;)

Du da?

Ja, jeg stod klar med oljen! Ventet på at dere skulle kle av dere, kaste dere på hverandre og slåss. Rulle i oljen, svette og glinsende. Ah.... :sikle:

Oki, nei ikke noe spes her heller, men håper vi rykker opp til søndagen :strix:

Æsj, gi deg da :pisk: Vi sloss vel faen ikke i olje..vi sloss som tyrer, mandig og skrikende/gryntetende voldelig uten snev av homoerotikk. :jolie:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, nei ikke noe spes her heller, men håper vi rykker opp til søndagen :strix:

Æsj, gi deg da :pisk: Vi sloss vel faen ikke i olje..vi sloss som tyrer, mandig og skrikende/gryntetende voldelig uten snev av homoerotikk. :jolie:

Ok. Ikke olje... Hva med sjokolade da? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke det er mine fantasier du trenger å bekymre deg for Kristian :opplyser:

Nei, jeg ser det :redd:

Ok. Ikke olje... Hva med sjokolade da? :lur:

*tar tak i skuldrene til appifany og rister hardt* Nå gir du deg :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ser det :redd:

*tar tak i skuldrene til appifany og rister hardt* Nå gir du deg :pisk:

Å ja, k82, hardere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg det er best for en sart sjel å holde for alle sansene sine på èn gang...her pågår det underlig fysisk fostring, såvidt jeg kan bedømme. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg det er best for en sart sjel å holde for alle sansene sine på èn gang...her pågår det underlig fysisk fostring, såvidt jeg kan bedømme. :lete:

*Get in line* :pisk:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke ofte at jeg kommenterer størrelsen til folk, men; pisken deres er litt for kort, unge mann. lol

By the way: I am NOT Line, and I will not get in anywhere!

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser med stor overraskelse at min lille kommentar gikk rette vedkommende hus forbi, og drister meg til å ønske appi en GOD morgenstund....utpå formiddagen, som det visst har blitt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser med stor overraskelse at min lille kommentar gikk rette vedkommende hus forbi, og drister meg til å ønske appi en GOD morgenstund....utpå formiddagen, som det visst har blitt. ;)

Er en travel jente ;) Heheh, neida!

Jeg har bare slappet av hele helgen så når jeg stod opp på morningen i dag så tenkte jeg, i dag MÅ jeg gjøre noe! Så stod opp, vasket gulvet i hele leil, vasket badet, satte på en maskin med klær, la sammen alt som hang på tørkestativet(alle klær burde kunne tørkes i tørketrommelen :ler: ), vasket ned kjøkkenet og tørket støv OVERALT.

SÅ først nå sitter jeg å nyter frokost og en :kaffekopp: :dåne: Men nå ser det også utrolig bra ut her ;) Skal fløffe putene i sofaen, og så vil jeg si at lørdagen offisielt har startet! :nigo:

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*briske seg*

:ler:

Jeg har ikke gjort noe fornuftig hele helgen så det var på tide altså ;)

Eneste jeg allerede har gjort før helgen var å legge på sengen, men det er obligatorisk ;)

Og dette minner meg på om at nå er nok den ene maskina ferdig :nigo: (må se om det gikk bra med duken jeg søla stearin på :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh...du er det effektive husarbeids Ingrid Espelid Hovig! :jepp:

:goodbye: Kan jeg være så snill å få autigrafen, tusen takk?

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...