Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Ja, det er jo akkurat det.

men skifte på senga; det SKAL gjøres i dag.

Glemte seff en annen viktig del på den lista, nemlig å trene.

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har satt på en vaskemaskin med håndklær. Siden vi har vaskemaskin og tørketrommel i ett, innebærer det ufattelig lite arbeid for meg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det ønsker jeg meg!! Er den bra? Hehe, alt som kan lette arbeid vil jeg jo ha.. Skulle gjerne hatt en støvsuger-robot :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den største planen for i dag innebærer å kjøre bort på storkiosken og kjøpe smågodt :nigo:

Ooooohh, smågodt! Også på en torsdag??

:fnise:

Lurer på om jeg faktisk skal gå til byen jeg :klø: Har jeg i det hele tatt noe å gjøre der?

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det ønsker jeg meg!! Er den bra? Hehe, alt som kan lette arbeid vil jeg jo ha.. Skulle gjerne hatt en støvsuger-robot :ler:

For oss å vårt behov så passer den utmerket! Men om vi skal bli flere enn to en gang i verden ;) så ville jeg ha hatt en for vask og en for tørk.

Vaskemaskinen er jo liksom opptatt når den tørker, så da kan det gå litt tregt om det er mye som burde vaskes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe snop i denne tråden. Hørte rykter om at det var noe :sjokolade: i går, men det er nok spist opp. Du får høre med hoggen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke ha sjokolade, takk, men det kan jo hende at jeg kjøper en liten godsak på lørdagen. I dag føler jeg meg flink, men det er vanskelig å holde meg helt til lørdag. I dag er jeg fire år på det viset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...