Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte denne , denne , og denne :)

Å herreguuuuuuuuud hvor jeg har koset meg i dag!

Rett og slett en helt himmelsk dag! ( har brukt litt mye penger, men ellers OK!)

Nå er jeg klar for køya!

Natti alle herlige KG'ere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lukter de godt, de produktene du kjøpte, appi? ....akkurat som om jeg kjente godduft helt hit nå. Personlig bruker jeg bare en fuktighetskrem , når jeg har dusjet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lukter heeeelt nyyyydelig! Gleder meg til de dumper ned i posten.

Måtte jo kjøpe linser og, siden jeg begynner å bli merkverdig tom og dermed ikke ser så bra :fnise: Og linser er dyrt :sukk: Og jeg kan enda ikke korrigere synet mitt med laser, da øynene mine skifter på hvor mye de gidder å se fra gang til gang :kjefte:

I dag har jeg lesedag. Hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg merket selv også. Synet mitt er ikke konstant i det hele tatt. Svinger veldig selv om brillene mine er greie å se med til vanlig. Spesielt om jeg nettopp har stått opp. Da må jeg ha litt tid før jeg kan finfokusere avisa f.eks. Og om jeg har holdt på med detaljerte hobbyer lenge, da må jeg ta en timeout altså.

Jeg som alltid har sett like skarpt som en ørn. TO ørner, når sant skal sies. Er det virkelig slik at alderen kommer og småspiser på meg også? Var helt sikker på at jeg skulle snike meg uberørt forbi den jeg. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg merket selv også. Synet mitt er ikke konstant i det hele tatt. Svinger veldig selv om brillene mine er greie å se med til vanlig. Spesielt om jeg nettopp har stått opp. Da må jeg ha litt tid før jeg kan finfokusere avisa f.eks. Og om jeg har holdt på med detaljerte hobbyer lenge, da må jeg ta en timeout altså.

Jeg som alltid har sett like skarpt som en ørn. TO ørner, når sant skal sies. Er det virkelig slik at alderen kommer og småspiser på meg også? Var helt sikker på at jeg skulle snike meg uberørt forbi den jeg. :sukk:

:vetikke:

Det var det jeg og var sikker på :sukk:

Eller så kan vi bare konstatere at øyner er rare. For når man tenker seg litt om, så er de jo det! (deduktiv tenkning :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er antagelig slik, men her forleden natt da jeg sto og pusset tennen kvart på ett, og skulle legge meg, så ble jeg veldig obs på at de flisete tuppene jeg hadde, nok ikke kom til å gå sin vei av seg selv. Så jeg ble inspirert, tok en saks og snuttet av 15 cm på rappen. VOILA! Ingen slitte tupper mere så langt øyet kan se! Her gjør vi det enkelt, greit og med øyeblikkelig virkning. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jau. Slik lever dei på bygda veit du. ;)

:fnise:

Ja, det må en si...

Det kokte over!

For deg eller på plata??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...