mia83 Skrevet 26. oktober 2010 #4741 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har helt rett hår, så mitt trenger ikke rettes.. men jeg tar gjerne litt krøll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. oktober 2010 #4742 Del Skrevet 26. oktober 2010 DA er du jo i alle fall på rett plass: på KG er det i grunnen ganske mye "krøll".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. oktober 2010 #4743 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det er sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. oktober 2010 #4744 Del Skrevet 26. oktober 2010 *badabom-kræsj*! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. oktober 2010 #4745 Del Skrevet 26. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #4746 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg kjøpte denne , denne , og denne Å herreguuuuuuuuud hvor jeg har koset meg i dag! Rett og slett en helt himmelsk dag! ( har brukt litt mye penger, men ellers OK!) Nå er jeg klar for køya! Natti alle herlige KG'ere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. oktober 2010 #4747 Del Skrevet 27. oktober 2010 Så bra at du har kost deg!! De produktene så helt herlige ut! God morgen forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2010 #4748 Del Skrevet 27. oktober 2010 Lukter de godt, de produktene du kjøpte, appi? ....akkurat som om jeg kjente godduft helt hit nå. Personlig bruker jeg bare en fuktighetskrem , når jeg har dusjet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #4749 Del Skrevet 27. oktober 2010 De lukter heeeelt nyyyydelig! Gleder meg til de dumper ned i posten. Måtte jo kjøpe linser og, siden jeg begynner å bli merkverdig tom og dermed ikke ser så bra Og linser er dyrt Og jeg kan enda ikke korrigere synet mitt med laser, da øynene mine skifter på hvor mye de gidder å se fra gang til gang I dag har jeg lesedag. Hurra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2010 #4750 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det har jeg merket selv også. Synet mitt er ikke konstant i det hele tatt. Svinger veldig selv om brillene mine er greie å se med til vanlig. Spesielt om jeg nettopp har stått opp. Da må jeg ha litt tid før jeg kan finfokusere avisa f.eks. Og om jeg har holdt på med detaljerte hobbyer lenge, da må jeg ta en timeout altså. Jeg som alltid har sett like skarpt som en ørn. TO ørner, når sant skal sies. Er det virkelig slik at alderen kommer og småspiser på meg også? Var helt sikker på at jeg skulle snike meg uberørt forbi den jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #4751 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det har jeg merket selv også. Synet mitt er ikke konstant i det hele tatt. Svinger veldig selv om brillene mine er greie å se med til vanlig. Spesielt om jeg nettopp har stått opp. Da må jeg ha litt tid før jeg kan finfokusere avisa f.eks. Og om jeg har holdt på med detaljerte hobbyer lenge, da må jeg ta en timeout altså. Jeg som alltid har sett like skarpt som en ørn. TO ørner, når sant skal sies. Er det virkelig slik at alderen kommer og småspiser på meg også? Var helt sikker på at jeg skulle snike meg uberørt forbi den jeg. Det var det jeg og var sikker på Eller så kan vi bare konstatere at øyner er rare. For når man tenker seg litt om, så er de jo det! (deduktiv tenkning ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 27. oktober 2010 #4752 Del Skrevet 27. oktober 2010 De produktene så deilige ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #4753 Del Skrevet 27. oktober 2010 De er utrolig bra for håret K-pack er pakket med godsaker for litt tørt og slitt hår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 27. oktober 2010 #4754 Del Skrevet 27. oktober 2010 Litt sen god morgen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #4755 Del Skrevet 27. oktober 2010 Setter stooor pris på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2010 #4756 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er antagelig slik, men her forleden natt da jeg sto og pusset tennen kvart på ett, og skulle legge meg, så ble jeg veldig obs på at de flisete tuppene jeg hadde, nok ikke kom til å gå sin vei av seg selv. Så jeg ble inspirert, tok en saks og snuttet av 15 cm på rappen. VOILA! Ingen slitte tupper mere så langt øyet kan se! Her gjør vi det enkelt, greit og med øyeblikkelig virkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #4757 Del Skrevet 27. oktober 2010 Oy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2010 #4758 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jau. Slik lever dei på bygda veit du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 27. oktober 2010 #4759 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det kokte over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #4760 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jau. Slik lever dei på bygda veit du. Ja, det må en si... Det kokte over! For deg eller på plata?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå