Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ååå, dette cyberkjæresteriet skal bli riktig fint, ser jeg :fnise:

Kristian da! Liker du ikke pinnekjøtt???

Er det forresten noen av dere som har satt inn penger på kontoen min? Jeg har plutselig mye mer penger enn jeg trodde :klø: Ikke at jeg klager, men hvem er den gode samaritan???

Neei, spiser ikke pinnekjøtt :nei:

Guuuuuud hvor jeg HATER steinar. Kjenner det koker i meg bare jeg ser han skriver noe! Orker aldri å kommentere for det er umulig å argumentere med noen som kun ser livet i sort/hvitt. Evt bare sort.

Det er ikke mange jeg kan si at jeg hater, men han er nok en av dem..... :riste:

:fnise: han er ganske så drøy og jeg er helt uenig med han i alt, men jeg syns andre er drøyere her..eller iiriterer meg mer da. Noen spes tråd du sikter til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle trådene han kupper ;) Og det er ikke få skal jeg si deg.

Ikke det at jeg vet så mye, prøver å unngå han i det lengste :)

Ellers kommer jeg ikke på så veldig mange fler som jeg irriterer meg over :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle trådene han kupper ;) Og det er ikke få skal jeg si deg.

Ikke det at jeg vet så mye, prøver å unngå han i det lengste :)

Ellers kommer jeg ikke på så veldig mange fler som jeg irriterer meg over :sjenert:

Ja, var en periode han var i alle trådene på singelforumet tror jeg :ler: Men titter ikke innom der så ofte lenger, så :vetikke:

Det er lurt :Nikke:

Jeg styrer unna de som irriterer meg jeg også :ler:

Natti Appi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....jeg tror at det foregår artige ting her på kvelden. Da er jeg veldig trøtt og har sterk slagside på soffa`n. Hvordan skal jeg klare å bli så våken at jeg kan leke med resten? *fundere*

Men godmorgen i denne tråden! Opp og hopp! ...og siden denne smilien faktisk hopper :kjefte: bruker jeg den som illustrasjon på at jeg er i full gang med morgentrimmen min, jeg synger, skjærer grimaser, huffer og puffer, og er slett ikke sinna i det hele tatt. Man tager hva man haver. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God formiddag!

Jeg har enda ikke spist noe idag, bare drukket :kaffekopp: Gikk en tur på 40min i morgentimene :nigo: (:fnise: Bare for at bilen er på sykehuset og blir bra igjen :) )

I dag og i morgen har jeg lesedag til eksamen jeg skal ha.

Det er vel på tide å bli ferdig med den boka sånn at jeg kan begynne å sette meg inn i det jeg fremdeles føler meg litt usikker på ;)

I dag: Lese ut boka

I morgen: Øve på eksamensspørsmål

(det var godt å føle seg som en student igjen i en stakket stund :hjerte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Jeg tror jeg skal spurte ned i kjelleren og male strøk 2 på muren før jeg skal på senvakt. Overraske gubben litt.. :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...