*appifany* Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #4681 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det heter bakhjulsDRIFT Jeg har kjøpt putetrekk idag! (se om jeg finner bilde) Nope. De var grå da Passer fint inn nå i høst/vinterkulden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 25. oktober 2010 #4682 Del Skrevet 25. oktober 2010 pinnekjøtt AMEN!!! Vi kommer til å få det fint vi kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 25. oktober 2010 #4683 Del Skrevet 25. oktober 2010 åh pinnekjøtt er BEST Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2010 #4684 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det heter bakhjulsDRIFT Pøh....det heter det vi kaller det til enhver tid! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. oktober 2010 #4685 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg fikk kjeft av en dame i svømmehallen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 25. oktober 2010 #4686 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg fikk kjeft av en dame i svømmehallen. For hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. oktober 2010 #4687 Del Skrevet 25. oktober 2010 For hva? Hun sto med noen venninner i en bane og snakket. Jeg begynte å svømme i den banen da de hadde stått lenge og snakket. Venninnene hennes går opp, og hun står der fremdeles. Jeg svømmer videre og er inne i en god rytme. Så plutselig ser jeg henne komme svømmende mot meg. Det var folk i de andre banene, så der og da var det enklest for henne å svinge unna. Gjør hun det? Nei, hun bråstopper og sier: - Det er ikke min plikt å svømme unna deg! Jeg var i denne banen lenge før deg. - Skal du ha en egen bane? - Jeg sa det er ikke min plikt å svømme unna deg. Jeg var her først. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 25. oktober 2010 #4688 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hun sto med noen venninner i en bane og snakket. Jeg begynte å svømme i den banen da de hadde stått lenge og snakket. Venninnene hennes går opp, og hun står der fremdeles. Jeg svømmer videre og er inne i en god rytme. Så plutselig ser jeg henne komme svømmende mot meg. Det var folk i de andre banene, så der og da var det enklest for henne å svinge unna. Gjør hun det? Nei, hun bråstopper og sier: - Det er ikke min plikt å svømme unna deg! Jeg var i denne banen lenge før deg. - Skal du ha en egen bane? - Jeg sa det er ikke min plikt å svømme unna deg. Jeg var her først. :dåne: En voksen dame???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #4689 Del Skrevet 25. oktober 2010 :dåne: Er det mulig!? Enkelte altså Jeg dør av trøtthet, misbruker ansiktssprayen min Her er den : Jeg er sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 25. oktober 2010 #4690 Del Skrevet 25. oktober 2010 :dåne: Er det mulig!? Enkelte altså Jeg dør av trøtthet, misbruker ansiktssprayen min Her er den : Jeg er sulten. Jeg er også sulten!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #4691 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hm. Trykket på plussen nede i høyre hjørne? Hva er det egentlig? Anyways. KG tok så lang tid i kveld at jeg stikker (det er bare å se; alle innleggene mine kommer to ganger for at jeg er så utålmodig ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. oktober 2010 #4692 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det heter bakhjulsDRIFT Jeg har kjøpt putetrekk idag! (se om jeg finner bilde) Nope. De var grå da Passer fint inn nå i høst/vinterkulden! Mulig det heter det. Har alltid sagt bakhjulstrekk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 25. oktober 2010 #4693 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ååå, dette cyberkjæresteriet skal bli riktig fint, ser jeg Kristian da! Liker du ikke pinnekjøtt??? Er det forresten noen av dere som har satt inn penger på kontoen min? Jeg har plutselig mye mer penger enn jeg trodde :klø: Ikke at jeg klager, men hvem er den gode samaritan??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. oktober 2010 #4694 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har du fått lønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #4695 Del Skrevet 25. oktober 2010 Skulle gjerne sagt det var meg, men det er det da ikke Er det mye penger du har "for mye"? Jeg skal kjøpe linser nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. oktober 2010 #4696 Del Skrevet 25. oktober 2010 Linser til å spise eller ha på øynene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 25. oktober 2010 #4697 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er det forresten noen av dere som har satt inn penger på kontoen min? Jeg har plutselig mye mer penger enn jeg trodde :klø: Ikke at jeg klager, men hvem er den gode samaritan??? Gir du kontonummeret ditt til folk på KG God aften Blondie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #4698 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ha på øynene! God aften, Hoggern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 25. oktober 2010 #4699 Del Skrevet 25. oktober 2010 Nei, hogwash, jeg gjør ikke det. Eller bare til Steinar da. Der har vi det! Gode, gamle Steinar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #4700 Del Skrevet 25. oktober 2010 Guuuuuud hvor jeg HATER steinar. Kjenner det koker i meg bare jeg ser han skriver noe! Orker aldri å kommentere for det er umulig å argumentere med noen som kun ser livet i sort/hvitt. Evt bare sort. Det er ikke mange jeg kan si at jeg hater, men han er nok en av dem..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå