Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Jeg lå og dro meg til kl 10, men da fant jeg ut at det var på tide å stå opp. Da banket det så fælt på taket også, så det var ingen vits i å ligge lenger.. Driver og skifter tak.

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tøffe Tore :nigo:

Jeg våknet før kl. 08.00 i dag, men tvang meg selv til å sove videre og stod opp sånn rundt halv to :sjenert:

Flink!! Jeg våkna 10, men tvang meg selv til å sove til ca halv to jeg også, men så ble jeg liggende i senga til 2.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å tvinge meg selv til å sove videre jeg.. Må stå opp, kan evt sovne på sofaen etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod opp før ti, men tusla rundt i nattkjolen og ett pledd ett par timer. Søndagsmorgene er herlige. Det er forresten lørdagene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare passer marsvinet Tore :opplyser:

I dag har jeg lest som en gæren, og boka er omtrent utlest og godt er det. Jeg har eksamen den 18. nov og håper jo på å kunne lese igjennom boka for så å fokusere på det jeg ikke kan så godt i en liten periode før eksamen. :Nikke:

I dag har jeg såååå lyst på glasscola, og jeg vet det står en i kjøleskapet :sjenert:

Og i går så laga :mrgreen: sjokoladefondant :dåne: Det og vaniljeis er såååå godt! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, DET er bra godt det! :dåne:

Og så kom :mrgreen: inn med en megaroulette, og jeg lurer på om han prøver å feite meg opp? For i såfall; det behøver han IKKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Det er skummelt godt, og jeg vet det er en igjen og at viljestyrken min ligner på .. ja, noe som ikke har viljestyrke i hvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fortært en stykk fondant! Det var godt :sikle:

Jeg skal ha noe eksamen i noe forsikringsgreier slik at jeg får enda bedre lønn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...