Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

:fnise: Girls night out her også :nigo: Jeg har en certain someone jeg burde holde meg unna også, men... Vi får da se da :)

Å, vær sterk! Jeg skal tenke på deg sånn at du ikke gjør noe dumt :jepp:

Takk takk, trenger all støtte jeg kan få :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo ikke noe løst på tråden da Al :kose: Så sant ikke "lyst til å kline" er kodeord for "gangbang på toalettet med 3 ukjente menn" :vetikke:

hehe, nei, det er ikke kode :fnise:

---

Å, ja, skal vi bli enige i å ha det gøy i morgen, folkens?? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full jobb å passet et marsvin, gett... :fnise:

I dag har jeg hatt en drittdag på jobb, og er så glad for at det er helg!

Jeg gleder meg til i morgen for da er det snopdag! :nigo: Skal spise potetgull og drikke brus! (drakk ei glasscola i dag til maten :sjenert: )

Nå er jeg ufattelig trøtt, så det er 3 nanosekunder før jeg bukker under.

Ha ei flott natt folkens! :goodbye::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Full jobb å passet et marsvin, gett... :fnise:

I dag har jeg hatt en drittdag på jobb, og er så glad for at det er helg!

Jeg gleder meg til i morgen for da er det snopdag! :nigo: Skal spise potetgull og drikke brus! (drakk ei glasscola i dag til maten :sjenert: )

Nå er jeg ufattelig trøtt, så det er 3 nanosekunder før jeg bukker under.

Ha ei flott natt folkens! :goodbye::kose:

Natta :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å bli møtt med en nattaklem og en god morgen! :fnise:

Sitter i senga med laptopen på fanget. Var ute å hentet den for en stund siden. Deilig avslappende morning med pus som maler ved siden av meg. Helg er LYKKE :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til å sove lenge på morningen så må jeg nesten være den heldigste som eksisterer ;) Jeg eeeelsker å sove lenge :hjerte:

Og pusen ligger enda her å maaaaler, den andre er ute i regnet og danser :fnise:

Og marsvinet jeg passer slapper av i huset i buret sitt, jeg tror han er et B-marsvin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...jammen slikt er da ikke godt å vite. Det lille "marsvinet" kunne ha vært av plast og "made in Taiwan" for alt jeg vet. Humff. lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan sove lenge i morgen. Derfor vet jeg med sikkerhet at jeg kommer til å våkne tidlig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsvinet har hatt katten sammen med seg, totalt ufrivillig, i natt. Idiotsamboern lot bare baddøra stå åpen når han gikk å la seg! Så på morningen i dag så hadde jeg 1 stk sulten marsvin! Han hadde sikkert ikke hatt noe spesielt lyst å komme ut av huset sitt i buret å spise når det står en katt og vokter over han! Uff, stakkars Tore. :(

Han er enda inne på badet sånn at han kan spise i fred. Den katta som plaga han i natt er ute, men den katta som sov sammen med meg i natt er nå i full vigør å SÅ klar for å leke med Tore. Tror ikke Tore setter stor pris på det akkurat nå.

Jeg har gitt han litt salat så håper han tilgir meg. :nigo:

Og som virre så herlig poengterer så våkner man tidlig når man kan sove lenge, hva er tingen med det??

Jeg definerer altså kl 0930 tidlig på en søndagsmorgen jeg da :sjenert: 15.00 er litt sent.

OG nå har vi ikke internett!! GR!

Lurer på når jeg får postet dette??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, heter marsvinet ditt Tore? Så morsomt navn :ler:

Og ja, jeg våkna tidlig i dag jeg og. Selvfølgelig!!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...