InLoveWithLife Skrevet 22. oktober 2010 #4581 Del Skrevet 22. oktober 2010 Girls night out her også Jeg har en certain someone jeg burde holde meg unna også, men... Vi får da se da Å, vær sterk! Jeg skal tenke på deg sånn at du ikke gjør noe dumt Takk takk, trenger all støtte jeg kan få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. oktober 2010 #4582 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det var jo ikke noe løst på tråden da Al Så sant ikke "lyst til å kline" er kodeord for "gangbang på toalettet med 3 ukjente menn" hehe, nei, det er ikke kode --- Å, ja, skal vi bli enige i å ha det gøy i morgen, folkens?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 22. oktober 2010 #4583 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg er med på å ha det gøy!!! Skal jobbe, men kan ha det moro for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 22. oktober 2010 #4584 Del Skrevet 22. oktober 2010 hehe, nei, det er ikke kode --- Å, ja, skal vi bli enige i å ha det gøy i morgen, folkens?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. oktober 2010 #4585 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kristian: Det ble ingen maling. Blir ikke før søndag. Men da skal jeg prøve å få malt litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #4586 Del Skrevet 22. oktober 2010 Full jobb å passet et marsvin, gett... I dag har jeg hatt en drittdag på jobb, og er så glad for at det er helg! Jeg gleder meg til i morgen for da er det snopdag! Skal spise potetgull og drikke brus! (drakk ei glasscola i dag til maten ) Nå er jeg ufattelig trøtt, så det er 3 nanosekunder før jeg bukker under. Ha ei flott natt folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InLoveWithLife Skrevet 22. oktober 2010 #4587 Del Skrevet 22. oktober 2010 Full jobb å passet et marsvin, gett... I dag har jeg hatt en drittdag på jobb, og er så glad for at det er helg! Jeg gleder meg til i morgen for da er det snopdag! Skal spise potetgull og drikke brus! (drakk ei glasscola i dag til maten ) Nå er jeg ufattelig trøtt, så det er 3 nanosekunder før jeg bukker under. Ha ei flott natt folkens! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2010 #4588 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Hjertelig god morgen! Endret 23. oktober 2010 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #4589 Del Skrevet 23. oktober 2010 Koselig å bli møtt med en nattaklem og en god morgen! Sitter i senga med laptopen på fanget. Var ute å hentet den for en stund siden. Deilig avslappende morning med pus som maler ved siden av meg. Helg er LYKKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2010 #4590 Del Skrevet 23. oktober 2010 Heldig er du som klarer å sove lenge på morgenen...OG har pusekatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #4591 Del Skrevet 23. oktober 2010 Når det kommer til å sove lenge på morningen så må jeg nesten være den heldigste som eksisterer Jeg eeeelsker å sove lenge Og pusen ligger enda her å maaaaler, den andre er ute i regnet og danser Og marsvinet jeg passer slapper av i huset i buret sitt, jeg tror han er et B-marsvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2010 #4592 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hmm? Et annenklasses marsvin?? Har den stempel i baken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. oktober 2010 #4593 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg er med på å ha det gøy!!! Skal jobbe, men kan ha det moro for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #4594 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hmm? Et annenklasses marsvin?? Har den stempel i baken? :dåne: Neeeeeiiiiiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2010 #4595 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hmm...jammen slikt er da ikke godt å vite. Det lille "marsvinet" kunne ha vært av plast og "made in Taiwan" for alt jeg vet. Humff. lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 23. oktober 2010 #4596 Del Skrevet 23. oktober 2010 Sove lenge er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober 2010 #4597 Del Skrevet 23. oktober 2010 Skal snart gjøre det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 23. oktober 2010 #4598 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg kan sove lenge i morgen. Derfor vet jeg med sikkerhet at jeg kommer til å våkne tidlig :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #4599 Del Skrevet 24. oktober 2010 Marsvinet har hatt katten sammen med seg, totalt ufrivillig, i natt. Idiotsamboern lot bare baddøra stå åpen når han gikk å la seg! Så på morningen i dag så hadde jeg 1 stk sulten marsvin! Han hadde sikkert ikke hatt noe spesielt lyst å komme ut av huset sitt i buret å spise når det står en katt og vokter over han! Uff, stakkars Tore. Han er enda inne på badet sånn at han kan spise i fred. Den katta som plaga han i natt er ute, men den katta som sov sammen med meg i natt er nå i full vigør å SÅ klar for å leke med Tore. Tror ikke Tore setter stor pris på det akkurat nå. Jeg har gitt han litt salat så håper han tilgir meg. Og som virre så herlig poengterer så våkner man tidlig når man kan sove lenge, hva er tingen med det?? Jeg definerer altså kl 0930 tidlig på en søndagsmorgen jeg da 15.00 er litt sent. OG nå har vi ikke internett!! GR! Lurer på når jeg får postet dette??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 24. oktober 2010 #4600 Del Skrevet 24. oktober 2010 Haha, heter marsvinet ditt Tore? Så morsomt navn Og ja, jeg våkna tidlig i dag jeg og. Selvfølgelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå