Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Ja, det er maaaange plasser jeg vil til, jeg bare vet ikke hvor dem er enda. Flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da ikke småtterier til rumpelufting da...og så DEN rørleggersprekken da! :skratte:

*holde seg for øynene og beføle seg blindt ut av siden*

:fnise: ikke vær så prippen :nei:

Blæææææh!

Jeg HATER stå opp tidlig! :opplyser:

ENIG!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å bli ganske så mange skrivefeil på meg etterhvert, så det er vel på tide her og.

Er jo snart helg da! :jepp: Og på fredag starter jeg ikke før 0930! :hoppe: ( men det er bare for at jeg må jobbe overtid til kl 1700, men det snakker vi ikke om!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat spist honningmelon og skal nå drikke en kopp varm solbærtoddy. Herlig kveldsmat! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint av deg å hilse på meg når du først er inne i tråden min ;)

:ler:

Ja :fnise: Uhøflige k82 bare begynner å bable i vei :ler: Jeg skal skjerpe meg :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Det går så greit så!

Vil du ha honningmelon?

Har hørt det er bra for slappe biceps :hoho:

Fint :kose:

:hoho: honningmelon :klø: sånne rare greier spiser jeg ikke. :hakeslepp: bra for slappe biceps, psssssssssssssssssf dummeste jeg har hørt...og k82 sine biceps er ikke slappe..du finner sikkert andre slappe partier på meg, men ikke biceps :jolie:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Atte.. dette vil jeg ikke høre om merker jeg :hoho:

:hoho: kjeft a, jeg mente ikke noe freaky med det, ikke min skyld hvordan det lille hue ditt kobler ting :regler:

Sier bare at jeg ikke har slappe biceps :kjefte:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roooolig !

:hoho:

:fnise: føler meg fremstilt som en pervo :ler: og jeg MENTE IKKE det sånn :sur: mente bare at om du hadde en vannmelom som hjalp mot slapp mage/magefett, så kunne jeg spist den :jepp: ikke noe vemmligere enn det :nei: og biceps er ikke slappe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: føler meg fremstilt som en pervo :ler: og jeg MENTE IKKE det sånn :sur: mente bare at om du hadde en vannmelom som hjalp mot slapp mage/magefett, så kunne jeg spist den :jepp: ikke noe vemmligere enn det :nei: og biceps er ikke slappe :fnise:

:hoho: Det var kult ord da!

Skjønte jo hva du mente da ;)

Nå er det natta på meg!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...