Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sukk: Jeg skammer meg. Her har jeg lurt og lurt, på hvorfor jeg ikke får opp denne tråden på "min liste", så hadde jeg jammen klart å krysse av i feil boks. Jeg har retten og sletten "ignorert" hele dagboka. Kan jeg noensinne håpe på tilgivelse? :sukk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du er tilgitt! :blomst:

Oppdatering!

Først: :kaffekopp::sjenert:

Der var jeg klar!

Vi reiste på fredag nedover til Oslo etter vi hadde vært på jobb. Vi skulle til en plass litt utenfor Asker, så vi kjøpte flytogbilletter tur/retur på flyplassen! (det skulle vise seg at vi ikke hadde behov for returen, men det kommer litt lengre ut i avhandlingen :ler: )

Det var koselig å komme hjem til hans familie, men det skal sies at det er litt slitsomt å være med en annen familie en hel helg. Hell, det er slitsomt å være med egen familie en hel helg!

Har prøvd på å lage dette innlegget i 2 timer :fnise: Bare legger det inn nå. Fullfører senere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er faktisk ikke bare bare å være på/ha besøk på den måten. Veldig koselig, men man slapper liksom aldri helt av, i alle fall ikke jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: til alle sammen!

Jeg er den trøtteste i verden! :dåne: (men må kikke litt på KG mens jeg har Maestro i bakgrunnen)

Kunne fortalt hva vi gjorde lørdag og søndag, men det var generelt lite. Feriet 80 årsdag på lørdag, og søndag gikk vi tur i skogen hvor vi så en liten mus og tre hakkespetter. Ikke sammen altså.

Jeg er enda sliten, man blir sliten av å ikke få slappet av hjemme en helg :sjenert:

...ja, jeg begynner å bli gammel... :dåne:

Herlig å være hjemme nå, ja :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: til alle sammen!

Jeg er den trøtteste i verden! :dåne: (men må kikke litt på KG mens jeg har Maestro i bakgrunnen)

Kunne fortalt hva vi gjorde lørdag og søndag, men det var generelt lite. Feriet 80 årsdag på lørdag, og søndag gikk vi tur i skogen hvor vi så en liten mus og tre hakkespetter. Ikke sammen altså.

Jeg er enda sliten, man blir sliten av å ikke få slappet av hjemme en helg :sjenert:

...ja, jeg begynner å bli gammel... :dåne:

Herlig å være hjemme nå, ja :hjerte:

Sånn er jeg også :ler: slapper ikke av så sant jeg ikke er hjemme :gamlek82:

En liten mus og tre hakkespetter, hva gjorde de da? :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg sett høstens første svanepar i flukt innover kilen som jeg gikk tur ved. Lyden av vingeslagene er umiskjennelig og synet vidunderlig vakkert. Jeg er en lykkelig dame som har fått se dette i dag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille musen satt først ved skoen min å spiste litt, så hoppet den bortover veien :nigo: Like stor som et lite bjørkeløv. Kjempesøt! Og hakkespettene; vel, de hakket ;)

I dag er jeg sliten, vurderte å dra å trene men tirsdager er dem illeste dagene i uka synes jeg. Uka er så vidt begynt, all "oppsoving" i helga er vekke og det er lenge igjen til helg :(

Så jeg har spist en halv honningmelon i stedet. Kjempesmart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha!!!

Tøffest i verden! Joda, du leste jo rett! :fnise:

Jeg sovnet litt på sofan i sted, så jeg er ikke sååå trøtt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...