Gjest hogwash Skrevet 17. oktober 2010 #4441 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Oppdater nå! Endret 17. oktober 2010 av hogwash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. oktober 2010 #4442 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg skammer meg. Her har jeg lurt og lurt, på hvorfor jeg ikke får opp denne tråden på "min liste", så hadde jeg jammen klart å krysse av i feil boks. Jeg har retten og sletten "ignorert" hele dagboka. Kan jeg noensinne håpe på tilgivelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. oktober 2010 #4443 Del Skrevet 18. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #4444 Del Skrevet 18. oktober 2010 Klart du er tilgitt! Oppdatering! Først: Der var jeg klar! Vi reiste på fredag nedover til Oslo etter vi hadde vært på jobb. Vi skulle til en plass litt utenfor Asker, så vi kjøpte flytogbilletter tur/retur på flyplassen! (det skulle vise seg at vi ikke hadde behov for returen, men det kommer litt lengre ut i avhandlingen ) Det var koselig å komme hjem til hans familie, men det skal sies at det er litt slitsomt å være med en annen familie en hel helg. Hell, det er slitsomt å være med egen familie en hel helg! Har prøvd på å lage dette innlegget i 2 timer Bare legger det inn nå. Fullfører senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 18. oktober 2010 #4445 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hehe, er faktisk ikke bare bare å være på/ha besøk på den måten. Veldig koselig, men man slapper liksom aldri helt av, i alle fall ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. oktober 2010 #4446 Del Skrevet 18. oktober 2010 til Piffy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. oktober 2010 #4447 Del Skrevet 18. oktober 2010 Så bra at du har hatt det fint Piffy! Men godt å være hjemme igjen også. Det synes iallefall jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober 2010 #4448 Del Skrevet 18. oktober 2010 Innom som hurtigst her....mye som skjer her også i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 18. oktober 2010 #4449 Del Skrevet 18. oktober 2010 Borte bra, men hjemme best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #4450 Del Skrevet 18. oktober 2010 til alle sammen! Jeg er den trøtteste i verden! :dåne: (men må kikke litt på KG mens jeg har Maestro i bakgrunnen) Kunne fortalt hva vi gjorde lørdag og søndag, men det var generelt lite. Feriet 80 årsdag på lørdag, og søndag gikk vi tur i skogen hvor vi så en liten mus og tre hakkespetter. Ikke sammen altså. Jeg er enda sliten, man blir sliten av å ikke få slappet av hjemme en helg ...ja, jeg begynner å bli gammel... :dåne: Herlig å være hjemme nå, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 19. oktober 2010 #4451 Del Skrevet 19. oktober 2010 til alle sammen! Jeg er den trøtteste i verden! :dåne: (men må kikke litt på KG mens jeg har Maestro i bakgrunnen) Kunne fortalt hva vi gjorde lørdag og søndag, men det var generelt lite. Feriet 80 årsdag på lørdag, og søndag gikk vi tur i skogen hvor vi så en liten mus og tre hakkespetter. Ikke sammen altså. Jeg er enda sliten, man blir sliten av å ikke få slappet av hjemme en helg ...ja, jeg begynner å bli gammel... :dåne: Herlig å være hjemme nå, ja Sånn er jeg også slapper ikke av så sant jeg ikke er hjemme :gamlek82: En liten mus og tre hakkespetter, hva gjorde de da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. oktober 2010 #4452 Del Skrevet 19. oktober 2010 Godt det ikke bare er jeg som er sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. oktober 2010 #4453 Del Skrevet 19. oktober 2010 Godt å ha deg tilbake, Piff Piff Deg også, Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. oktober 2010 #4454 Del Skrevet 19. oktober 2010 I dag har jeg sett høstens første svanepar i flukt innover kilen som jeg gikk tur ved. Lyden av vingeslagene er umiskjennelig og synet vidunderlig vakkert. Jeg er en lykkelig dame som har fått se dette i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #4455 Del Skrevet 19. oktober 2010 Den lille musen satt først ved skoen min å spiste litt, så hoppet den bortover veien Like stor som et lite bjørkeløv. Kjempesøt! Og hakkespettene; vel, de hakket I dag er jeg sliten, vurderte å dra å trene men tirsdager er dem illeste dagene i uka synes jeg. Uka er så vidt begynt, all "oppsoving" i helga er vekke og det er lenge igjen til helg Så jeg har spist en halv honningmelon i stedet. Kjempesmart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. oktober 2010 #4456 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg leste at du var den tøffeste i verden. Så jeg er visst litt trøtt jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #4457 Del Skrevet 19. oktober 2010 Haha!!! Tøffest i verden! Joda, du leste jo rett! Jeg sovnet litt på sofan i sted, så jeg er ikke sååå trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. oktober 2010 #4458 Del Skrevet 19. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #4459 Del Skrevet 19. oktober 2010 :strix: Hva synger du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. oktober 2010 #4460 Del Skrevet 19. oktober 2010 You are soooooo beautiful tonight!!! Synger Al :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå