Gjest *Twinklestar* Skrevet 13. oktober 2010 #4381 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har aldri telt undertøyet mitt ikke jeg heller, så egentlig har jeg ingen anelse om hvor mange jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #4382 Del Skrevet 13. oktober 2010 Her gjelder det å anslå! Håper ikke det finnes noen som teller undertøyet sitt her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 13. oktober 2010 #4383 Del Skrevet 13. oktober 2010 Nja... 30-ish? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 13. oktober 2010 #4384 Del Skrevet 13. oktober 2010 Her gjelder det å anslå! Håper ikke det finnes noen som teller undertøyet sitt her inne nei viss noen virkelig gjør det så har det store fritidsproblemer tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #4385 Del Skrevet 13. oktober 2010 Nja... 30-ish? :klø: Ok Håper du har boksere? nei viss noen virkelig gjør det så har det store fritidsproblemer tror jeg My thoughts exactly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 13. oktober 2010 #4386 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ok Håper du har boksere? Ja. Dessverre ingen mankini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 14. oktober 2010 #4387 Del Skrevet 14. oktober 2010 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #4388 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Ja. Dessverre ingen mankini. Høres ikke så dessverre ut for meg akkurat Helt perfekt God morgen! God morgen. I dag har jeg tatt en avspaseringsdag, for at i morgen reiser vi til Oslo. Hadde nemlig en del å gjøre før vi drar, og det er bedre at jeg jobber i morgen og ikke i dag. Jeg er listefanatiker; så her kommer "ting jeg må gjøre i dag" *Skifte på senga *Støvsuge *Pakke (halvveis strek, halvveis ferdig ) *Prøve kjole som jeg skal ha på meg i 80 års dag. *Fikse kubbelysene jeg kjøpte *Trene med strikk *Fikse kattedoen *Høre med kollega om hun kan titte innom kattene *Peele huden *Farge håret *Selvbruning (dette er to ting jeg sjeeeeeelden gjør) *Pakke inn gave, *Kjøre avgårde med gave *Men først en og frokost for å komme i gang Hadde ikke jeg en pakkeliste for sånn ca 20 sider siden? Er det så lenge sia jeg var borte sist??? :klø: NEI! Edit; Listen er litt redigert Edit; Listen er enda mer redigert Endret 15. oktober 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 14. oktober 2010 #4389 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hmm.. kanskje jeg skal spraye kroppen med litt brunfarge i dag Føler meg gusten og fæl, så kanskje det er tingen.. hmmm... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 14. oktober 2010 #4390 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ja. Dessverre ingen mankini. desverre?! er bare bra det! menn med mankini er grusomt Høres ikke så dessverre ut for meg akkurat Helt perfekt God morgen. I dag har jeg tatt en avspaseringsdag, for at i morgen reiser vi til Oslo. Hadde nemlig en del å gjøre før vi drar, og det er bedre at jeg jobber i morgen og ikke i dag. Jeg er listefanatiker; så her kommer "ting jeg må gjøre i dag" *Skifte på senga *Støvsuge *Pakke *Prøve kjole som jeg skal ha på meg i 80 års dag. *Fikse kubbelysene jeg kjøpte *Trene med strikk *Fikse kattedoen *Høre med kollega om hun kan titte innom kattene *Peele huden *Farge håret *Selvbruning (dette er to ting jeg sjeeeeeelden gjør) *Men først en og frokost for å komme i gang Hadde ikke jeg en pakkeliste for sånn ca 20 sider siden? Er det så lenge sia jeg var borte sist??? :klø: NEI! oida, var ett par ting jeg må gjøre her jeg også jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #4391 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nå har jeg selvbruning på, er ikke helt komfortabel så sitter i ro å surfer og ser Star Trek TNG Jeg er en nerd! Peelet huden med; Og selvbruningen er; Føler meg litt bedre enn jeg gjorder tidligere i dag. Greit å bli litt brun når man skal i 80 års dag? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #4392 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Må huske å pakke; *Sminketing, hårting og stæsj *Linser *Sko/ Støvletter ? *Føner *Lader *Bok x2 *Skjerf (merker at jeg bare kunne kikke på forrige pakkeliste, men orker ikke bla tilbake ) Endret 15. oktober 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. oktober 2010 #4393 Del Skrevet 14. oktober 2010 Så kuult med Oslotur da. Mye på farten du! Du skal ikke til Oslo i slutten av måneden også da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #4394 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nei, nå skal jeg ikke reise før 9 novemer i forbindelse med noe verneombudsgreier på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. oktober 2010 #4395 Del Skrevet 14. oktober 2010 Du får ha en god tur da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #4396 Del Skrevet 14. oktober 2010 Tusen takk Lover ikke å passe på boken din i helgen, det må noen andre gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. oktober 2010 #4397 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det går nok greit! Du har vært veldig flink til å passe den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 14. oktober 2010 #4398 Del Skrevet 14. oktober 2010 Nå måtte jeg google mankini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. oktober 2010 #4399 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kanskje vi skal kjøpe det i julegave til K og Hog! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. oktober 2010 #4400 Del Skrevet 14. oktober 2010 jeg har øøhm 10 - 20 truser? jeg driver å bytter de ut så har veldig få akkuratt nå skopar? tjaaa 10 - 20 der også omtrent.. eller nærmere 10 enn 20 når jeg tenker meg om får i kål er godt Det er notert Har forøvrig nettopp! kastet rundt 20 truser. Har sikkert 70 igjen Kjøper hele tiden nye truser, jeg liker truser Heia Hoggern :dåne: det er notert Kanskje vi skal kjøpe det i julegave til K og Hog! Til HOg, ikke til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå