kristian82 Skrevet 12. oktober 2010 #4361 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ja, det været altså... Det har skikkelig lagt seg på bakken og Men IDAG har jeg gjort to ting jeg sjelden gjør. Montert skoskapet mitt OG sydd i en knapp i jakka mi! Sistnevnte var helt klart det vanskeligste. Hater å sy ! Vel, det er ikke legen min som er problemet. Det er de privatlegene osv hun har henvist meg til Men så er jeg jo og litt redd for å fjerne de da, det sies at det er vondt i voksen alder. Og det verste er at jeg får ikke trent. Klarer ikke puste ordentlig nok til å trene Ble skoskapet bra da? Så drit Men plager de deg så mye må det jo være mye bedre å fjerne det, å heller ha litt vondt 1 uke eller sånn etter operasjonen, enn å ha vondt og sånn heeele tiden. Du kan jo ikke gå rundt sånn da vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #4362 Del Skrevet 12. oktober 2010 "mr-jeg-ringer-aldri-legen-for-noe-som-helst" vil at jeg skal ringe lege? Talk about the irony ! Var veldig søtt da Skoskapet ble fantastisk! Satte sko inn der med en gang. Kunne gjerne hatt ett til. Lurer på om det hadde sett bra ut? :klø: Jeg likte det hvertfall veldig godt, og har allerede satt pynteting på glasshylla og vasket gangen bare for at det skulle se skikkelig bra ut. Eneste som "plager" meg nå er at det står litt arbeidsutstyr i gangen for at ikke har knødd seg til å liste ferdig på soverommet, men det er bare en list igjen. Men vi får ikke tid til det i kveld, for at i kveld må vi skifte degg Pokker ta vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. oktober 2010 #4363 Del Skrevet 12. oktober 2010 "mr-jeg-ringer-aldri-legen-for-noe-som-helst" vil at jeg skal ringe lege? Talk about the irony ! Var veldig søtt da Skoskapet ble fantastisk! Satte sko inn der med en gang. Kunne gjerne hatt ett til. Lurer på om det hadde sett bra ut? :klø: Jeg likte det hvertfall veldig godt, og har allerede satt pynteting på glasshylla og vasket gangen bare for at det skulle se skikkelig bra ut. Eneste som "plager" meg nå er at det står litt arbeidsutstyr i gangen for at ikke har knødd seg til å liste ferdig på soverommet, men det er bare en list igjen. Men vi får ikke tid til det i kveld, for at i kveld må vi skifte degg Pokker ta vinteren! Men de tingene mine er jo ikke sånne direkte lege ting da men jeg skal jo ta EKG snart, har time om et par uker, så har faktisk ringt. Alle de andre tingene er bare sånn k82 plager som lite kan gjøres med tror jeg i alle fall..jo det er det, derfor kan jeg ikke sjekke alt sånn Fint du ble fornøyd da Ja, 2 skap går vel også Huff, skifte dekk ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober 2010 #4364 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Hva har man verksteder til, hvis ikke dekkskifthjelp er en av tingene? Nei, jeg er ikke flau for å si at jeg gjør det sånn i det hele tatt. Eh...sånn skoskap som "noen" kan gjerne ha to av; hvor mange sko er det vanlig å ha? Hvor mange har dere? Jeg har et skostativ på gangen, og der er det...fire par sko..., støvler inkludert. Får på følelsen at jeg burde henge med litt i svingene og oppgradere en smule i dette selskapet. Har jeg få sko, sett på landsbasis? Endret 12. oktober 2010 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #4365 Del Skrevet 12. oktober 2010 Men de tingene mine er jo ikke sånne direkte lege ting da men jeg skal jo ta EKG snart, har time om et par uker, så har faktisk ringt. Alle de andre tingene er bare sånn k82 plager som lite kan gjøres med :sukk tror jeg i alle fall..jo det er det, derfor kan jeg ikke sjekke alt sånn :regler Fint du ble fornøyd da Ja, 2 skap går vel også :nigo Huff, skifte dekk ja Så bra du har ringt lege da Skal høre med om vi kan ha to, og så høre med Bohus om de har flere! Hva har man verksteder til, hvis ikke dekkskifthjelp er en av tingene? Nei, jeg er ikke flau for å si at jeg gjør det sånn i det hele tatt. Eh...sånn skoskap som "noen" kan gjerne ha to av; hvor mange sko er det vanlig å ha? Hvor mange har dere? Jeg har et skostativ på gangen, og der er det...fire par sko..., støvler inkludert. Får på følelsen at jeg burde henge med litt i svingene og oppgradere en smule i dette selskapet. Har jeg få sko, sett på landsbasis? Jeg har som gjør det for oss, og jeg skjemmer meg ikke av å innrømme det. Har byttet nok dekk i mitt liv til å kunne gjøre det om jeg må bytte til reservehjul en øde landevei. Og har sånn dewaltsak som selv skrur boltene av sånn som på verkstedene, så han storkoser seg Leketøy for gutter :himle: Jeg aner ikke hvor mange sko jeg har, men i skoskapet har jeg 25 par. I skohylla har jeg 5 par kanskje. Og i boden; utallige. Aner ikke hvor mange det er der. Og ser ikke på meg selv som "skogal", jeg er "jakkegal" Det varierer veldig hva som er vanlig på landsbasis så det er nok umulig å svare på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. oktober 2010 #4366 Del Skrevet 12. oktober 2010 Bytta dekk allerede?? Uffa uffa. Liker ikke. Håper det er lenge lenge til jeg må bytte dekk (eller pappa bytte dekk for meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. oktober 2010 #4367 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hva har man verksteder til, hvis ikke dekkskifthjelp er en av tingene? Nei, jeg er ikke flau for å si at jeg gjør det sånn i det hele tatt. Eh...sånn skoskap som "noen" kan gjerne ha to av; hvor mange sko er det vanlig å ha? Hvor mange har dere? Jeg har et skostativ på gangen, og der er det...fire par sko..., støvler inkludert. Får på følelsen at jeg burde henge med litt i svingene og oppgradere en smule i dette selskapet. Har jeg få sko, sett på landsbasis? Har litt over 30 par, tror jeg i tillegg til dem jeg har hjemme hos mine foreldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. oktober 2010 #4368 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har litt over 30 par, tror jeg i tillegg til dem jeg har hjemme hos mine foreldre Når dere har så mange sko, så blir det neste naturlige spørsmål - hvor mange truser har dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 12. oktober 2010 #4369 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Hm, 25-30?? Uskyldige, lille Kristian Endret 12. oktober 2010 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. oktober 2010 #4370 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hm, 25-30?? Uskyldige, lille Kristian Jenter altså Mhm, jeg er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 13. oktober 2010 #4371 Del Skrevet 13. oktober 2010 Aner ikke, men det er mange. Ganske sikker på at jeg har godt over hundre truser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. oktober 2010 #4372 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) 25-30 100 + Noterer* Dere andre da? Intuitivt er det veldig rart syns jeg, å ha 60 par sko og 14 par truser. Endret 13. oktober 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #4373 Del Skrevet 13. oktober 2010 Føler meg ganske travel for tiden! I dag var det litt shopping av nytt sengetrekk (var ikke bilde av det heller på hjemmessiden deres :klø: Er ikke meningen at jeg skal vise det jeg kjøper altså!) Sånn duftsak for å ha i gangen på skoskapet mitt! :nigo: Gave til gudungen min Kubbelys, siden det nå begynner å bli vinter Dusjforheng! I tillegg har jeg kjøpt hårfarge selv. Jeg skal begynen å kutte ned på å bruke 1800kr i mnd på frisør. Nå er det nok. Skal spare til langt hår nå, så.. Får se hvor lenge jeg klarer å holde ut Nå jeg hadde shoppet så var det tid for å endelig levere inn Diorsolbrillene mine til reperasjon :dåne: Har utsatt det i 3 mnd eller noe slikt. Og så var jeg å leverte inn et armband som og ble ødelagt for 1 mnd siden. Jeg hater å gå å klage på ting, så jeg utsetter det i det lengste. Glad for at det er overstått Ellers var det får i kål kveld på jobben, var kjempegodt. Og vi hadde en nydelig kake til dessert! Fantastisk! Nå venter jeg på at jeg skal hente Han jobber overtid med noen vikitge kunder frem til kl 21.00 i kveld. Og litt over ti i kveld så skal jeg hente en venninne av meg på flyplassen! For en hektisk dag? ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 13. oktober 2010 #4374 Del Skrevet 13. oktober 2010 I vil ikkje ha kål Shopping er gøy Er det parfyme det er bilde av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 13. oktober 2010 #4375 Del Skrevet 13. oktober 2010 25-30 100 + Noterer* Dere andre da? Intuitivt er det veldig rart syns jeg, å ha 60 par sko og 14 par truser. jeg har øøhm 10 - 20 truser? jeg driver å bytter de ut så har veldig få akkuratt nå skopar? tjaaa 10 - 20 der også omtrent.. eller nærmere 10 enn 20 når jeg tenker meg om får i kål er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 13. oktober 2010 #4376 Del Skrevet 13. oktober 2010 fårikål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #4377 Del Skrevet 13. oktober 2010 I vil ikkje ha kål Shopping er gøy Er det parfyme det er bilde av? Det er sånne man putter pinner i som lukter. Min lukter fersken og mango. jeg har øøhm 10 - 20 truser? jeg driver å bytter de ut så har veldig få akkuratt nå skopar? tjaaa 10 - 20 der også omtrent.. eller nærmere 10 enn 20 når jeg tenker meg om får i kål er godt fårikål! I know! Det er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 13. oktober 2010 #4378 Del Skrevet 13. oktober 2010 Alltid bra samtaleemner her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #4379 Del Skrevet 13. oktober 2010 Har forøvrig nettopp! kastet rundt 20 truser. Har sikkert 70 igjen Kjøper hele tiden nye truser, jeg liker truser Heia Hoggern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 13. oktober 2010 #4380 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har aldri telt undertøyet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå