The Kitten Skrevet 10. oktober 2010 #4341 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ingen. Kanskje jeg skal ta meg en tur på biblioteket og låne masse bøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. oktober 2010 #4342 Del Skrevet 10. oktober 2010 Vil du lese en litt artig bok, så kan jeg anbefale Kollektivt selvmord av Arto Passilinna. Eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #4343 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hm.. har hørt om den! Skal kjøpe den! Jeg låner aldri bøker, jeg vil liksom ha alle selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 10. oktober 2010 #4344 Del Skrevet 10. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. oktober 2010 #4345 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg fikk også anbefalt Harens År, men den synes jeg ikke var SÅ bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. oktober 2010 #4346 Del Skrevet 10. oktober 2010 Vil du lese en litt artig bok, så kan jeg anbefale Kollektivt selvmord av Arto Passilinna. Eller noe sånt. og (les bukke) for tips. Har lest den faktisk, men en artig bok hadde ikke vært så dumt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #4347 Del Skrevet 10. oktober 2010 :klø: Det er sent. Kommer ikke på noen artige bøker. Håper noen andre kan komme med tips i tråden min! Jeg er omtrent altlesende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #4348 Del Skrevet 11. oktober 2010 I dag :snø: det her "sommern" gikk altfor fort....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. oktober 2010 #4349 Del Skrevet 11. oktober 2010 Synes det kunne ventet til desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. oktober 2010 #4350 Del Skrevet 11. oktober 2010 I dag :snø: det her "sommern" gikk altfor fort....... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #4351 Del Skrevet 11. oktober 2010 Synes å det kunne ventet til desember. Vi har ikke lagt om dekkene en gang, vi har t.o.m ikke fått felgene vi skal ha til dekkene :dåne: Jeg er litt irritert på at den ufattelig irriterende snøen ikke kunne holde seg vekke i et par dager til hvertfall. Nå må jeg ha noe mat, for nå ha blodsukkeret mitt fått seg et trykk! I TILLEGG så har jeg nå prestert å få vondt i halsen og feber! Det slår aaaaldri feil, og ingen lege vil operere meg siden "de er så små" MY ASS: Prøv å lev med mine mandler i 1!! dag når de er hoven! Skal fortelle deg at det er SMERTEFULLT! (ikke en fullt så bra dag hittil, men den kan kun ta seg opp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. oktober 2010 #4352 Del Skrevet 11. oktober 2010 Synes å det kunne ventet til desember. Vi har ikke lagt om dekkene en gang, vi har t.o.m ikke fått felgene vi skal ha til dekkene :dåne: Jeg er litt irritert på at den ufattelig irriterende snøen ikke kunne holde seg vekke i et par dager til hvertfall. Nå må jeg ha noe mat, for nå ha blodsukkeret mitt fått seg et trykk! I TILLEGG så har jeg nå prestert å få vondt i halsen og feber! Det slår aaaaldri feil, og ingen lege vil operere meg siden "de er så små" MY ASS: Prøv å lev med mine mandler i 1!! dag når de er hoven! Skal fortelle deg at det er SMERTEFULLT! (ikke en fullt så bra dag hittil, men den kan kun ta seg opp) Menn huffff da Visste ikke du hadde problemer med mandlene Men det må da være en enkel sak og operere? For en iiiiiiiiidiiiiiot som kverrulerer på det da, prøv ny lege?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. oktober 2010 #4353 Del Skrevet 11. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 11. oktober 2010 #4354 Del Skrevet 11. oktober 2010 I dag :snø: det her "sommern" gikk altfor fort....... jeg tror været er litt forvirra det er jo bare høst! ikke vinter enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #4355 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja, det været altså... Det har skikkelig lagt seg på bakken og Men IDAG har jeg gjort to ting jeg sjelden gjør. Montert skoskapet mitt OG sydd i en knapp i jakka mi! Sistnevnte var helt klart det vanskeligste. Hater å sy ! Vel, det er ikke legen min som er problemet. Det er de privatlegene osv hun har henvist meg til Men så er jeg jo og litt redd for å fjerne de da, det sies at det er vondt i voksen alder. Og det verste er at jeg får ikke trent. Klarer ikke puste ordentlig nok til å trene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 11. oktober 2010 #4356 Del Skrevet 11. oktober 2010 Og nå tar jeg Ordet i boka DI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober 2010 #4357 Del Skrevet 12. oktober 2010 Feil. Det er det nok meg som gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #4358 Del Skrevet 12. oktober 2010 Og nå tar jeg Ordet i boka DI God damn da virre! Feil. Det er det nok meg som gjør. Hehe, tar det rettmessig tilbake! Det er et pissvær her i dag. Sludd, snø, regn, sørpe m.v. :hurra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. oktober 2010 #4359 Del Skrevet 12. oktober 2010 Huff.. i fjor kom vinteren 10. oktober hos oss, så jeg går egentlig bare og venter.. God bedring da! Jeg har også hørt at det er fælt å fjerne mandlene.. Men nå stikker jeg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #4360 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hyggelig at du stakk innom Mia! Håper denne drittsnøen forsvinner igjen! Er lei allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå