Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil du lese en litt artig bok, så kan jeg anbefale Kollektivt selvmord av Arto Passilinna. Eller noe sånt.

:helen: og :enig: (les bukke) for tips. Har lest den faktisk, men en artig bok hadde ikke vært så dumt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø:

Det er sent. Kommer ikke på noen artige bøker. Håper noen andre kan komme med tips i tråden min! Jeg er omtrent altlesende :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes å det kunne ventet til desember. Vi har ikke lagt om dekkene en gang, vi har t.o.m ikke fått felgene vi skal ha til dekkene :dåne: Jeg er litt irritert på at den ufattelig irriterende snøen ikke kunne holde seg vekke i et par dager til hvertfall.

Nå må jeg ha noe mat, for nå ha blodsukkeret mitt fått seg et trykk!

I TILLEGG så har jeg nå prestert å få vondt i halsen og feber! Det slår aaaaldri feil, og ingen lege vil operere meg siden "de er så små" MY ASS: Prøv å lev med mine mandler i 1!! dag når de er hoven! Skal fortelle deg at det er SMERTEFULLT!

(ikke en fullt så bra dag hittil, men den kan kun ta seg opp) :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes å det kunne ventet til desember. Vi har ikke lagt om dekkene en gang, vi har t.o.m ikke fått felgene vi skal ha til dekkene :dåne: Jeg er litt irritert på at den ufattelig irriterende snøen ikke kunne holde seg vekke i et par dager til hvertfall.

Nå må jeg ha noe mat, for nå ha blodsukkeret mitt fått seg et trykk!

I TILLEGG så har jeg nå prestert å få vondt i halsen og feber! Det slår aaaaldri feil, og ingen lege vil operere meg siden "de er så små" MY ASS: Prøv å lev med mine mandler i 1!! dag når de er hoven! Skal fortelle deg at det er SMERTEFULLT!

(ikke en fullt så bra dag hittil, men den kan kun ta seg opp) :nigo:

Menn huffff da :kose: Visste ikke du hadde problemer med mandlene :troest: Men det må da være en enkel sak og operere? For en iiiiiiiiidiiiiiot som kverrulerer på det da, prøv ny lege??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Twinklestar*

I dag :snø: det her :(

"sommern" gikk altfor fort.......

:hakeslepp: jeg tror været er litt forvirra :jepp: det er jo bare høst! ikke vinter enda :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det været altså... Det har skikkelig lagt seg på bakken og :sukk:

Men IDAG har jeg gjort to ting jeg sjelden gjør. Montert skoskapet mitt OG sydd i en knapp i jakka mi! Sistnevnte var helt klart det vanskeligste. Hater å sy !

Vel, det er ikke legen min som er problemet. Det er de privatlegene osv hun har henvist meg til :(

Men så er jeg jo og litt redd for å fjerne de da, det sies at det er vondt i voksen alder. Og det verste er at jeg får ikke trent. Klarer ikke puste ordentlig nok til å trene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå tar jeg Ordet i boka DI :nigo::lur::hoho:

God damn da virre! :ler:

Feil. Det er det nok meg som gjør. ;)

Hehe, tar det rettmessig tilbake!

:nigo:

Det er et pissvær her i dag. Sludd, snø, regn, sørpe m.v. :hurra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. i fjor kom vinteren 10. oktober hos oss, så jeg går egentlig bare og venter.. :sukk:

God bedring da! Jeg har også hørt at det er fælt å fjerne mandlene.. :redd:

Men nå stikker jeg ut! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...