*appifany* Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #4241 Del Skrevet 7. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. oktober 2010 #4242 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg synes ikke det er det minste rart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #4243 Del Skrevet 7. oktober 2010 Bra Små gleder! Og jeg lar meg lett glede da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 7. oktober 2010 #4244 Del Skrevet 7. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #4245 Del Skrevet 7. oktober 2010 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. oktober 2010 #4246 Del Skrevet 7. oktober 2010 Oj, skal si du har kommet langt her. Side 213 Jeg har vaskeuke den uka her, tror jeg skal spare vaskinga til søndag jeg, lurt å ha noe godt i vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. oktober 2010 #4247 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ja! Det er det! Gleder meg sinnsykt.....! Er det rart eller? Glede seg skikkelig over å få et skoskap? Nei, det er ikke rart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. oktober 2010 #4248 Del Skrevet 7. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 8. oktober 2010 #4249 Del Skrevet 8. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. oktober 2010 #4250 Del Skrevet 8. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. oktober 2010 #4251 Del Skrevet 8. oktober 2010 I dag er det fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 8. oktober 2010 #4252 Del Skrevet 8. oktober 2010 Freeeeeeeedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. oktober 2010 #4253 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg skal svømme i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #4254 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Oj, skal si du har kommet langt her. Side 213 :wow Jeg har vaskeuke den uka her, tror jeg skal spare vaskinga til søndag jeg, lurt å ha noe godt i vente Jeg har hatt gooood hjelp mens jeg var borte forrige helg. Da klarte de 10!!! sider, og det var så kult å komme hjem til! Minte meg så om snikksnakktiden :rødme: Nei, det er ikke rart! :klem Så bra da! :nigo I dag er det fredag! :hoppe Ja, vet vet!!!!!!! I dag er det og fotballkamp!!!! Freeeeeeeedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag :hoppe :duskedame :strix Det er FÅ ting som er så godt som helg! :nigo Jeg skal svømme i kveld. :opplyser Det er deilig og bra trening å svømme Jeg har et lite "problem" og må bare lufte det litt for nå er jeg litt irritert. Så får det bare være om vedkommende vet at jeg har profil her på KG. Her er historien for de som orker å lese. Jeg og kollegaen min sitter på kantina, vi snakker om at hun har lyst å drikke rødvin i helga. Jeg sier at jeg vet ikke helt, og hun bare; "Nei, jeg kan nok ikke egentlig da jeg skal ****(noe som innebærer å stå opp tidlig OG å være i form)" Og jeg bare; "OK" Så kommer gamlesjefen vår innom kontoret mitt på tampen av dagen og lurer på om jeg vil være med å ta ei øl å se kamp sammen med noen kollegaer. Og jeg bare; "tja, vi får se". Så ringer kollegaen min på min arb.tlf og bare; "Hører du skal ut med Kristine???!" Og jeg; "tja, jeg må nesten se på det". Og så fleiper hun med sånn bakenforliggende tone, dere vet, og sier; "Å du kan dra ut med henne, men ikke meg??!" :dåne: Stammet vel frem et rart svar, og la på. SÅ i bilen hjemover så hadde hun ikke glemt det her. (det skal sies at gamlesjefen vår og min kollega har ikke det beste forholdet for å si det mildt, og pkt nummer to så har det skjedd noe skikkelig dramatisk i livet til gamlesjefen, så hun har vært bortreist i mange uker nå så det var koselig å se henne igjen) Så fortsetter hun i samme leksa at jeg ikke vil drikke rødvin med henne, men med Kristine. Da går jeg rett i forsvar, for jeg føler jeg er voksen nok til å ta egne avgjørelser! Og forteller henne at hun sa jo til meg at hun hadde ikke tenkt å drikke siden hun skulle det hun hadde planer om i helgen, at det ikke var planlagt noe som helst og at det ikke var sikkert det ble noe av en gang osv osv. Så flirer hun og fleiper det bort IGJEN, og sier; " Joda, du får jo lov, det er jo ikke det" (ÅÅÅÅÅÅåååja, får jeg lov du. Takkskarrufaenmegha!) Sa ikke det som jeg skrev i parantesen da. Jeg blir helt oppgitt, jeg. Endret 8. oktober 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 8. oktober 2010 #4255 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kvinnfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #4256 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja, nemlig. Og jeg er så langt fra kvinnfolk som du kan få det :klø: Eh, det kom ikke ut helt rett. Jeg er ikke vant med drama da jeg er meget lite dramatisk selv. Hadde ikke brydd meg ikke ******** om hun ville dra ut å drikke øl med noen andre enn meg en helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. oktober 2010 #4257 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hva skal man si? Vi er noen rare dyr Hater damer som later som om de er så morsomme og småfrekke i tonen - det er bare så tydelig at de er sure, men ikke helt klarer innrømme det. Kvinn dere opp og si det dere mener! :dåne: Oh the drama!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. oktober 2010 #4258 Del Skrevet 8. oktober 2010 Skjønner godt at du blir oppgitt. Kan ikke fordra når noen skal lage drama ut av noe helt uskyldig. De fleste gjør det for å kunne føle seg viktig / at det skjer noe i livet deres. Hev deg over det, og kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 8. oktober 2010 #4259 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeeez, dramaqueen! Gi beng i hele dama!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. oktober 2010 #4260 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja kvinnfolk... Men noen er litt mer ekstreme enn andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå