Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for hyggelig velkomst :) hadde egentlig ikke tenkt aa logge meg inn, men maatte bare si hei. Jeg kommer sterkere tilbake med norsk tastatur, og skjoenner at jeg har en STOR lesejobb foran meg med alle dagboekene deres!! :) ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig velkomst :) hadde egentlig ikke tenkt aa logge meg inn, men maatte bare si hei. Jeg kommer sterkere tilbake med norsk tastatur, og skjoenner at jeg har en STOR lesejobb foran meg med alle dagboekene deres!! :) ha en fin kveld!

Ha en fin kveld, du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: at boken min ligner snikksnakk!!

Referat fra turen vår til Stavanger kommer nå! :nigo:

Vi reiste nedover onsdag ettermiddag og kom inn døra hos søsteren min i 23-tida. Lang reise mao. :fnise: Er kortere å reise til Hellas liksom.

Men jeg og :mrgreen: koset oss masse på turen, og så fotball og leste bok på Gardermoen.

Når vi kom til søsteren min og mannen hennes, var det bare å slappe av å komme seg i seng for vi skulle opp kl 0630 for å reise til Preikestolen!

Preikestolen, ja. Kapittel for seg selv det! FANTASTISK tur. Skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder når jeg har fått lagt over bildene på PC. (må finne kabelen som jeg er en mester i å rote bort)!

Det er høyt å skummelt på den 604 moh- toppen :) Måtte åle meg ut på kanten for å se ned. Og du det blåste!!! Vi lå på vinden! Ja, luftig tur på alle måter!

På torsdagskveld så slappet vi bare av, drakk litt vin og bare kosa oss i sofakroken :nigo:

Fredag var forberede mat dagen! :mrgreen: og mins søsters mann kjørte rundt overalt for å handle inn til oss, det vi hadde glemt. Det gjorde de forsåvidt på lørdagen og :fnise:

Vi skulle ha tapas for 15 personer på lørdag, så det var mye som måtte forberedes. Min søster hadde allerede gjort masse før vi kom i tillegg. Litt av en jobb altså!

Da drakk vi og vin og laget bordkort, brownies, marinerte reker i pesto osv osv... Var godsliten når vi la oss den kvelden.

Lørdag var det fremdeles forbereding på formiddagen. Laget chilikjøttboller, la opp kjeks, ost, salat, druer, pluss maaaaaaaaaasse annet. Og senere på kvelden begynte "the party". Det var koselig. Vi lo og pratet før vi dro ut i Stavanger by.

Når man har det så koslig, så er det nesten en nedtur å komme ut. Er det noen andre som synes det eller? Det ble kela mellom et gift par, og så var det en i vennegjengen som er den mest trofaste de hadde møtt; han klina ei jente. Og hun var forsåvidt og opptatt. :mrgreen: kom bort til meg og bare; Jenta mi, jeg er så glad for at vi har det bra :hjerte: Han var bra oppgitt da.

Vel, han "trofaste" gutten satt å gråt på vei hjem i taxien, (og fortalte det til dama med en gang han kom hjem, og det var jo bra sånn sett), MEN på vei i taxien hjem, så sa mannen til søstra mi til han "trofaste": Jeg har jo klina med ei anna jente 6 mnd etter jeg og ****(min søster) ble sammen, så dette må du bare la være å si til henne!! Så der satt min søster og fikk sjokk. På det tidspunktet ville jeg og :mrgreen: VELDIG nordover!

Men det alt ordnet seg, var litt oppvask rundt om i de enkelte hjem på søndagen.

Vi spiste bare mat og drakk cola og var generelt litt redusert :fnise:

Mandag shoppet vi litt, og så var det bare å sette kursen hjemover! Fornøyd og med mye inntrykk! Alt i alt; en flott tur. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen:

Kjøpte en Friis Bag, men finner den ikke på nett. :dåne: Ingen av de tingene jeg kjøper i butikker finner jeg bilde av på nett. Vil jo vise hva jeg har kjøpt jo :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:helen:

Kjøpte en Friis Bag, men finner den ikke på nett. :dåne: Ingen av de tingene jeg kjøper i butikker finner jeg bilde av på nett. Vil jo vise hva jeg har kjøpt jo :(

Så irriterende :sur: er morro å se på det :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...