Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:sjokkert::strix::ler: :dåne: :hjerte::skya::nigo::danser::danse::digge:

Dette er da helt siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnsykt, og overhodet ikke forventet!

Siden jeg ikke klarer å sitere 200 innlegg, så må jeg nesten bare skrive et svar som et kort sammendrag :ler:

Konfekt; er det egentlig godt? Det er mange andre ting som er bedre. Om ikke sjokoladetrøffler er konfekt, for det er så godt at det er til å dø av!

Og vafler kan i mange sammenhenger være bedre sjokolade :nigo:

Digger for øvrig den nye "looken" i boka, takk til MArgareth og co :fnise:

:velkommen: til Bliss84! Føl deg som hjemme ;)

Var ikke hjemme før kl var 23 i natt, og da var det nok dusje og legge på senga før jeg døde i senga etter en slitsom men utroooolig artig helg.

Skal komme tilbake med referat senere, men nå må jeg jobbe. Har brukt godt over en halvtime bare på å lese sidene i boka :sjenert: og det er ikke bra når man er på jobb har jeg hørt :klø: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake. Hyggelig at du likte det vi har kokt i hop. :)

Når det er sagt; jeg har problemer med å finne denne tråden din. Den ligger ikke på lista mi, selv om jeg har svart her aldri så mye. Men jeg lette, og jeg fant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg hadde jo fri helga da.. men har egentlig stått opp tidlig hver dag nå.. og i morgen må jeg opp kl 06... Denne uka har jeg bare fri torsdag. Jobber til og med mandag.. men så er det ferie ei uke. Da er det slutt på å stå opp tidlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...