Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: Veldig hyggelig å kunne bidra til at noen får alternative lystopplevelser, en helt vanlig fredags kveld. Det hender nemlig at jeg slipper meg løs og oppnår "kontakt av himmelske dimensjoner", når jeg åpner en stoor sjokoladeeske..... Hvem trenger egentlig Martha Louises hjelp i disse dager? Ikke jeg! ;)

Når det er sagt: god morgen til dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh...hvor er denne kåkens eier da? Har vi låst oss inn og har huset helt for seg selv? Håper at "hun" tar med seg noe godt til kaffe`n, hvis hun er i butikken akkurat nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er på besøk hos sin søster! :opplyser: Men hun sa at hun skulle prøve å komme innom. Hun kommer hjem igjen på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha. Takk for opplysningen. :)

Skal vi gjøre noe kreativt her mens hun er borte da? Først vasker vi ned huset om det trengs, så maler vi litt (alle tar med et spann av sin favoritteste farge, hehe...) og avslutter med å ommøblere etter alle kunstens regler? :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jeg med på! Kanskje kan vi få gitt den ut også, før hun kommer tilbake igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*øve seg i å danse med armene opp over hodet, smile og rope "uuuuih-uuuih", og håpe at jeg blender inn med de som er dansere av nåtiden* *gulpp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...