Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"To må man være om livet skal lykkes

to når et kjærlighetstempel skal smykkes

to når det stormer

to i det stille

to for å kunne

og to for å ville"

:vetikke:

:vinke: alle sammen! Det var godt å ha en fredag fri! :jepp:

Stod opp når jeg våknet av meg selv, noe som er det beste som eksisterer!

Dro til byen, kjøpte litt stæsj på h&m, spiste lunsj med en venninne, kjøpte cat-nip og noen leker på dyrebutikken, fikk pakke fra feelunique.com :hoppe: og kjøpte garn til VOTTENE ;) som min bestemor skal strikke! :hjerte: it!

Etter at :mrgreen: og jeg var vært ferdig med å handle inn mat for helgen, så begynte jeg å vaske leil! Nå er alt skinnende rent, det eneste jeg skal gjøre før vi legger oss er å skifte på senga! FOR en herlig fredag, den kan ikke beskrives med ord!

(Nå er det også sesongstart, for oss vel og merke, på Criminal Minds, Big Bang Theory og Cougar Town!:hysj:)

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Hvordan går det med deg, Piffy?

Jeg håper du har det bra. Du må oppdatere meg på alt nytt som har skjedd de siste ukene. :jepp:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på en ny sparebøsse. Jeg har funnet en kjempekul en. Det er bilde av en mann som bor i en skoeske, og etter hvert som man putter penger på forbedres boforholdene til mannen frem til han bor i en lukusleilighet. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på en ny sparebøsse. Jeg har funnet en kjempekul en. Det er bilde av en mann som bor i en skoeske, og etter hvert som man putter penger på forbedres boforholdene til mannen frem til han bor i en lukusleilighet. :jepp:

Stilig! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute i går med masse gode venner :hjerte: Var kjempekoselig, men nå er jeg sliten :)

Har vært ute å gått laaang tur med pusen, var litt bekymret en stund for han stakk av i skogen, men jeg gikk bare tilbake til der han forsvant og pusset på han; da kom han springende i armene mine :hjerte: Han er så skjønn at dere vil ikke tro det :hug:

Så nå har de fått våtfor, bare siden det er helg :ler:

Fikk forøvrig et frieri fra en Drammenser i går :nigo: Men jeg måtte takke pent nei, :mrgreen: hadde nok ikke blitt så fornøyd. Men på den andre siden har vi vært sammen i 4 år, og han har enda ikke spurt :hoho:

Nå tror jeg vi skal bestille pizza, men aner ikke fra hvor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...