VirreVapp Skrevet 24. september 2010 #3901 Del Skrevet 24. september 2010 Deilig med litt fri altså Skal nytes i fulle drag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 24. september 2010 #3902 Del Skrevet 24. september 2010 Noen som har forslag til hva jeg skal skrive i ett bryllupskort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. september 2010 Forfatter #3903 Del Skrevet 24. september 2010 "To må man være om livet skal lykkes to når et kjærlighetstempel skal smykkes to når det stormer to i det stille to for å kunne og to for å ville" alle sammen! Det var godt å ha en fredag fri! Stod opp når jeg våknet av meg selv, noe som er det beste som eksisterer! Dro til byen, kjøpte litt stæsj på h&m, spiste lunsj med en venninne, kjøpte cat-nip og noen leker på dyrebutikken, fikk pakke fra feelunique.com og kjøpte garn til VOTTENE som min bestemor skal strikke! it! Etter at og jeg var vært ferdig med å handle inn mat for helgen, så begynte jeg å vaske leil! Nå er alt skinnende rent, det eneste jeg skal gjøre før vi legger oss er å skifte på senga! FOR en herlig fredag, den kan ikke beskrives med ord! (Nå er det også sesongstart, for oss vel og merke, på Criminal Minds, Big Bang Theory og Cougar Town!:hysj:) :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 24. september 2010 #3904 Del Skrevet 24. september 2010 Aah, Sheldon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 24. september 2010 #3905 Del Skrevet 24. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. september 2010 #3906 Del Skrevet 25. september 2010 Så herlig fredag du hadde Piffy! Høres ut som en perfekt dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. september 2010 #3907 Del Skrevet 25. september 2010 Hvordan går det med deg, Piffy? Jeg håper du har det bra. Du må oppdatere meg på alt nytt som har skjedd de siste ukene. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 25. september 2010 #3908 Del Skrevet 25. september 2010 Lørdag, og fortsatt helg!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. september 2010 #3909 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg har lyst på en ny sparebøsse. Jeg har funnet en kjempekul en. Det er bilde av en mann som bor i en skoeske, og etter hvert som man putter penger på forbedres boforholdene til mannen frem til han bor i en lukusleilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 26. september 2010 #3910 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg har lyst på en ny sparebøsse. Jeg har funnet en kjempekul en. Det er bilde av en mann som bor i en skoeske, og etter hvert som man putter penger på forbedres boforholdene til mannen frem til han bor i en lukusleilighet. Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. september 2010 Forfatter #3911 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg var ute i går med masse gode venner Var kjempekoselig, men nå er jeg sliten Har vært ute å gått laaang tur med pusen, var litt bekymret en stund for han stakk av i skogen, men jeg gikk bare tilbake til der han forsvant og pusset på han; da kom han springende i armene mine Han er så skjønn at dere vil ikke tro det Så nå har de fått våtfor, bare siden det er helg Fikk forøvrig et frieri fra en Drammenser i går Men jeg måtte takke pent nei, hadde nok ikke blitt så fornøyd. Men på den andre siden har vi vært sammen i 4 år, og han har enda ikke spurt Nå tror jeg vi skal bestille pizza, men aner ikke fra hvor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. september 2010 Forfatter #3912 Del Skrevet 26. september 2010 Har du en link til den Kitten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 26. september 2010 #3913 Del Skrevet 26. september 2010 Vi skal også ha pizza i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. september 2010 Forfatter #3914 Del Skrevet 26. september 2010 Det er så digg med pizza dagen derpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 26. september 2010 #3915 Del Skrevet 26. september 2010 Sinnsykt digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. september 2010 Forfatter #3916 Del Skrevet 26. september 2010 I hvertfall med pizza bakt i stenovn Åhh, nå ble jeg sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 26. september 2010 #3917 Del Skrevet 26. september 2010 Oi, frieri?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. september 2010 Forfatter #3918 Del Skrevet 26. september 2010 Jepp, og han var søt og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 26. september 2010 #3919 Del Skrevet 26. september 2010 Kjente du han eller var det en totalt ukjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. september 2010 Forfatter #3920 Del Skrevet 26. september 2010 Totalt ukjent. En venn av en kompis av meg som vi var på vors sammen med Tar det som et kompliment da ? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå