Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

:hoho: freaks :skratte:

Vet ikke akkurat antallet :)

Hvis du hadde hatt en HTC så hadde du elsket den du også :opplyser:

:ler:

Det var 5 ikoner. :danse::danser::hoppe::klem::klemmer::klem1::kaffekopp::romeo::fnise::kaffekopp: :kaffekopp:

:goodbye::kaffekopp: :kaffekopp: :skratte:

Vi prøver med 20

Edit: I himmelens navn? Hvor mange??

21 Nei det går ikke. 20 ser ut til å være maks

Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: OMG jeg har skrevet her i SKIKKELIG bedugget tilstand altså!! Husker ikke at jeg skrev noe, og i tillegg kalle min HTC for påloggingsassistent!? :skratte::ler::hoho:

Vi har akkurat vært å spist får i kål hos svigermor. Det var så godt. Spiste meg i hjel!!!

Jeg skal innom alle optikerbutikkene som er å oppedrive i Bergen når jeg er der!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:hoho: OMG jeg har skrevet her i SKIKKELIG bedugget tilstand altså!! Husker ikke at jeg skrev noe, og i tillegg kalle min HTC for påloggingsassistent!? :skratte::ler::hoho:

Vi har akkurat vært å spist får i kål hos svigermor. Det var så godt. Spiste meg i hjel!!!

Jeg skal innom alle optikerbutikkene som er å oppedrive i Bergen når jeg er der!!! :nigo:

:skratte:

får i kål er godt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, stikk innom alle hm...38??! :nigo: Det hadde vært litt tøft om jeg 'kjente' deg igjen. Du får putte en lapp med : bolledeig : på i panna di eller noe :fnise:

Påloggingsassistent ja! Jeg syns du er voldsomt flink med ord i fylla da. Jeg skriver alltid veldig kort og konsist, og kan nok virke litt sint fordi jeg ikke finner frem til smileyene mine :fnise: Som f.eks:

- Jeg går hjem!

- Husk jobb i morra!

- Nei.

- Ja.

- Fuck det her!

- Kom hit! Nå!

:fnise: Ja, du skjønner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kult, og tror faktisk at jeg drømte om det i natt :ler: Du lignet avataren din :hoho: Gjør du det? Sånn av ren nysgjerrighet, ikke for at jeg skal kjenne deg igjen :sjenert::ler:

Hehe, jeg er flink med store ord i fylla, ikke ellers.. Bra kombinasjon :hoho:

Nå er det kanelboller!!!! :hjerte::mrgreen: som lager deilige ting til meg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldig du er da Piffy!! Jeg fikk ørret i går jeg! :sikle:

Naaammm! Ørret er så gooodt! :nigo:

Nå skal jeg gå å hente kanelbolle nummer **** (tør ikke si det :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kult, og tror faktisk at jeg drømte om det i natt :ler: Du lignet avataren din :hoho: Gjør du det? Sånn av ren nysgjerrighet, ikke for at jeg skal kjenne deg igjen :sjenert::ler:

Hehe, jeg er flink med store ord i fylla, ikke ellers.. Bra kombinasjon :hoho:

Nå er det kanelboller!!!! :hjerte::mrgreen: som lager deilige ting til meg! :fnise:

Jeg tror faktisk dette har blitt diskutert før :) Ja, jeg ligner kanskje litt når jeg ser etter. Facebookbildet mitt er faktisk litt likt egentlig når jeg tenker meg om. Vittig. Det har jeg ikke tenkt på. Men har kortere hår og rødfargen min er ikke like rød lenger.

Men jeg bruker bare sånn kroneting når jeg skal ut på byen da :opplyser:

Så heldig du er da Piffy!! Jeg fikk ørret i går jeg! :sikle:

:spise:

*legge seg pent nede ved bena til appi og håpe på kanelsmuler fra de rikes bord* ;)

Al håper på det samme :nigo:

Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa..!! klart skal dere få! Og ikke bare smuler! Det er nok kanelboller til alle! :nigo::sprettert:

Ja, det har vel vært diskutert tidligere! :jepp: Skal se etter deg :fnise: I morgen skal jeg da klippe håret, og det skal bli t.o.m kortere enn skulderlangt :redd: Men nå er jeg lei av å ha det langt, og så har jeg bob på en måte, og det er jeg hvertfall lei nå! Har hatt samme frisyren i over et år. :dåne:

Jeg og :mrgreen: har vært å gått en to timers tur i byen, og oppdaget byen vi bor i. Utrolig hvor teit man er som ikke er turist i sin egen by :dåne: Har sett mye nytt og lært mye idag! :)

Nå er det tid for en dusj!

Snakkes i morgen, godtfolk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, er strålende fornøyd. DIGGER frisøren min. Han vet nøyaktig hva jeg er ute etter, så å forklare hva jeg vil tar akkurat .... 6 sekunder :nigo:

I kveld skal jeg kure håret, mens jeg leser slutten på Havfruen! Spennende. Holder og på å vaske en skjorte IGJEN, pga at jeg har fått en flekk som ikke går bort :( Håper jeg får den ren slik at jeg kan ha den med meg i Bergen :nigo:

Noen som kan fortelle meg hva vær som er/er meldt for de nærmeste dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh nooo :dåne: Det er faktisk ikke så ofte der regner når jeg er der :opplyser: Men NÅR det regner.. så regner det sidelengs, oppover, nedover, på skrå. Ja, det er helt sykt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, frisør ja. Det kunne jeg trengt! Har lyst på en ny og kul frisyre, men aaaaner ikke hva jeg vil ha.. Vil ikke ha det for kort heller, så som jeg endelig har klart å spare til langt hår.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal spare nå :) Men det som er når man har spart, det er at det er driiit kjedelig og ender opp med å bare hadet si klipe eller stikk o.l. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Skal sjekke været på yr....

neida, der var det jo meldt regn, regn og atter regn.... :( Ser temmelig dårlig ut! Pakke regnjakka! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...