*appifany* Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3721 Del Skrevet 7. september 2010 ser dere ikke på fotball? Joda, her går det i hjemmelagede sveler og fotball. Mannen min er en heldig en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 7. september 2010 #3722 Del Skrevet 7. september 2010 Ordentlig moro med den kampen Er glad i Drillo jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3723 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg og! Og det var en nervepirrende kamp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 7. september 2010 #3724 Del Skrevet 7. september 2010 Det har blitt litt moro å se norsk fotball igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3725 Del Skrevet 7. september 2010 Ja, det er helt sykt! Nå tror jeg at jeg skal finne senga og se om ikke jeg får lest litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 8. september 2010 #3726 Del Skrevet 8. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3727 Del Skrevet 8. september 2010 Oy! DET var presist det, hoggern! I dag skal jeg jobbe til kl 20. :dåne: Men må man trå til så må man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. september 2010 #3728 Del Skrevet 8. september 2010 Oy! DET var presist det, hoggern! I dag skal jeg jobbe til kl 20. :dåne: Men må man trå til så må man Huff, ikke slitt deg helt ut da. Men flink er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. september 2010 #3729 Del Skrevet 8. september 2010 Nååhhh så søt du er Virre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 8. september 2010 #3730 Del Skrevet 8. september 2010 Håper glisefjes hadde laget middag til du kom hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3731 Del Skrevet 8. september 2010 Nei, han hadde nok ikke laget middag Så jeg laget 1.5 sveler så spiste og nøtter Var koselig å jobbe til 20 i dag, minte meg om min forrige stilling. Nå skal jeg bare lese litt på KG, så skal jeg sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 8. september 2010 #3732 Del Skrevet 8. september 2010 Du får nyte den velfortjente hvilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3733 Del Skrevet 8. september 2010 Det skal jeg, velfortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. september 2010 #3734 Del Skrevet 9. september 2010 å... sveler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. september 2010 Forfatter #3735 Del Skrevet 9. september 2010 Ja, og jeg var god på å lage sveler og!!! Er imponert! (jeg kan ikke lage mat til informasjon) Det er godt at det bare er en dag igjen til helg, og synd at helgene går så fort Har ekstra lang helg siden jeg ikke begynner på jobb før på mandag kl 12.25 I kveld skal jeg å ut å spise biff LOVE it! Jeg er suuulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 9. september 2010 #3736 Del Skrevet 9. september 2010 Biff? gief. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. september 2010 #3737 Del Skrevet 9. september 2010 Ja, og jeg var god på å lage sveler og!!! Er imponert! (jeg kan ikke lage mat til informasjon) Det er godt at det bare er en dag igjen til helg, og synd at helgene går så fort Har ekstra lang helg siden jeg ikke begynner på jobb før på mandag kl 12.25 I kveld skal jeg å ut å spise biff LOVE it! Jeg er suuulten! 12.25? :klø: Det var da et merkverdig tidspunkt Gief her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. september 2010 Forfatter #3738 Del Skrevet 9. september 2010 med biff til dere begge! Skal bare innom å si natta! Hopper i dusjen, for så å hoppe i seng! I morgen er det fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 10. september 2010 #3739 Del Skrevet 10. september 2010 Litt tidlig fredagskaffe comin up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. september 2010 Forfatter #3740 Del Skrevet 10. september 2010 Herlig! Og for en bra timing! I dag er det fredag dere! Deilige, herslige, fantastiske fredag! Skal ikke gjøre en pøkk i helga, for andre helga på rad! Er blitt en fan av å slappe av. Evt. så er jeg bare slapp... ? :klø: Jeje, bryr meg ikke så mye Ting å gjøre i dag. Bestille optikertime Støvsuge Rydde i pappen hjemme og.... det var det..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå