Gjest hogwash Skrevet 5. september 2010 #3701 Del Skrevet 5. september 2010 Godt, var nesten litt bekymret for å bli kjeppjagd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. september 2010 Forfatter #3702 Del Skrevet 6. september 2010 Det blir du aldri, hoggern Ah, mandagen er snart over. Arbeidsmandagen, that is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. september 2010 #3703 Del Skrevet 6. september 2010 Heia! Muffins er jo kjempegodt! Bare at her er det jeg som er god til å lage det! Hvordan går det ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. september 2010 #3704 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) 3 arbeidsdager igjen før ferie! Endret 6. september 2010 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. september 2010 #3705 Del Skrevet 6. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3706 Del Skrevet 7. september 2010 Det er så godt med ferie, mia! Jeg og skal en tur til stavanger 29sept-04okt. Og jeg gleder meg! Jeg har det bra. Jeg skal i MR med skuldra mi i dag, og MR er skummelt for de som ikke vet det Nå er det tid for ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 7. september 2010 #3707 Del Skrevet 7. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3708 Del Skrevet 7. september 2010 Ah.. har vært en ok dag i dag. Startet rolig på jobben i dag, litt og aviser med mine kollegaer. Deretter var jeg i MR. det bråker så forgerdelig, og så ligger man inne i en traaaang "kapsel" eller hva jeg skal kalle det. Liker det IKKE. Men det tok bare 10minutter. Og siden MR er litt skummelt så spiste jeg en deilig baguette til lunch, og shoppet litt *kremt* nødvendigheter til klesskapet mitt. Dro tilbake på jobb, og jobbet hardt og ivrig Klarte å få inn budsjettet jeg hadde satt meg for dagen. Imorgen blir det hard jobbing hvertfall! Trenger å komme i mål til uka! Så kom jeg hjem og da satte jeg på en vaskemaskin, brettet handuker, klær og sengklær som var tørre. Vasket badet. Ristet matta på soverommet. (har ikke redd opp senga, og føler en umåtelig trang til å stikke å gjøre det nå siden jeg akkurat kom på det, men skal kjempe i mot det. Ja, jeg kan være manisk noen ganger). Så varmet jeg litt mat og har akkurat satt ting til vask inni oppvaskmaskinen. For en mere deiligere dag dette har vært enn i går!! Liker når jeg har det rent rundt meg og føler jeg har utrettet litt. Og klokken er bare 17. Lenge til jeg skal på jobb! Fantastisk strix: Har alle det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. september 2010 #3709 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) her er det ikke så bra Er visst min tur til å være postmenstruell nå.. Huff.. Hadde skikkelig hodepine i går pga stiv nakke/skuldre, og da jeg våknet i dag tidlig var jeg kvalm (av smerte?). Vurderte å ikke gå på jobb i dag, men så gjorde jeg det da.. Og det gikk greit. Satt med varmepakning i pausa mi, og det var godt. Kjekt å ha fysioterapi i samme bygget. Ringte til fysioterapauten min, men må ha ny henvisning fra lege. Ringte legen min og hun skulle skrive en henvisning som jeg skal hente i morra. Håper jeg slipper å vente så lenge.. har ventet litt for lenge denne gangen. Vil liksom slippe å bli sykmeldt på grunn av det der.. Sorry sutring i tråden din Piffy.. skulle nok heller gjort det i min.. Jeg har aldri vært på MR selv, men har vært med et par stykker inn mens de har vært på MR. Det bråker en del av maskina ja.. ikke noe kuult for de som har klaustrofobi tenker jeg. Ellers har jeg vært med og kjøpt ny dress til bisettelsen på fredag. Han ble så fin så Endret 7. september 2010 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3710 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Det er lov å være postmenstruell, i allefall når formen ikke er helt på topp! Har ikke fått med meg at hun døde, bare at hun var veldig dårlig. Kondolerer. Edit; skrives veldig, ikke vedlig Endret 7. september 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. september 2010 #3711 Del Skrevet 7. september 2010 Takk for det. Nå skal jeg prøve å slappe av litt på sofaen med Bienes hemmelige liv, mens sønnen min spiller PS2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3712 Del Skrevet 7. september 2010 Kos deg og slapp av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3713 Del Skrevet 7. september 2010 Koseinnlegg om hentet fra en tråd jeg postet i, i et underforum her på KG: Vil nemlig ha det her i boka mi og, siden det er så altfor lett å glemme hvor godt jeg faktisk har det "I dag føler jeg meg heldig, så i dag kan jeg svare(det er selvsagt opp ned hos oss også ) Først må jeg fortelle om varpet mitt; Han er tre år yngre enn meg, høy og mørk Jobber seg oppover innad i bedriften han er i nå samtidig som han tar kurs for å reise offshore. Det er en mann med tiltak og initiativ. Han er snill som dagen er lang, og elsker dyr. Og bortimot det mest fantastiske er når jeg hører han godsnakke med pusene våre uten at han vet jeg hører eller ser på Sammen er vi gull. Vi krangler sjelden, men har selvfølgelig "våre" dager Vi har like verdier, og deler alt. Vi har forskjellige interesser, men respekterer at vi ikke behøver å være like på alle områder. Vi snakker av og til om hvor fantastiske vi har det sammen, og da kommer nyforelskelsesfølelsen vår tilbake og vi flørter, klyper hverandre i rumpa osv. Humoren vår er lik, og vi kan flire godt av hverandre. Det er nesten ingenting som er så godt som å le hjertelig sammen med ( <- det tegnet jeg bruker på sambo her inne). Han er ikke redd for å knytte seg tettere sammen med meg, og prater om både bryllup og barn, og jeg gleder meg til den dagen vi gifter oss Jeg er lykkelig, for at å være sammen med er så enkelt :rødme: " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. september 2010 #3714 Del Skrevet 7. september 2010 Fine innlegget! Skjønner godt at du ville ha det her også på Mia og Piffy! Håper jeg aldri må ta MR. Det ser så fælt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. september 2010 #3715 Del Skrevet 7. september 2010 Så fint innlegg!! Så fint at dere har et så fantastisk forhold!! :rødme: Al Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3716 Del Skrevet 7. september 2010 til dere begge to! I kveld skal vi lage sveler. Har ikke laget det på sikkert 10 år. Har glemt av alt. Håper jeg klarer det. Om noen har noen tips til svelesteking, så tar jeg gladelig i mot di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. september 2010 #3717 Del Skrevet 7. september 2010 Sveler er godt! Men det lukter tiss av dem.. Det er jo hornsalt i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3718 Del Skrevet 7. september 2010 Ja, vi har oppskrift uten Godkjent innen hans familie De er glade i å lage mat, og tynn som søren. Hvordan får de det til?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 7. september 2010 #3719 Del Skrevet 7. september 2010 ser dere ikke på fotball? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. september 2010 #3720 Del Skrevet 7. september 2010 Fotball?! Hadde de nå vært Barca... Eller SIL.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå