Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har vært en herlig, roliiig dag. Sov til kl 11, vasket litt, så var vi å handlet inn mat for i dag OG i morgen :ler: (vi er gode på å handle hver dag). SÅ laget vi mat, (vi; som i :mrgreen: ) og så har vi spist og sett film. Nå er det tid for muffins! :mrgreen: lager verdens beste som tidligere nevnt! I neste uke skal jeg trene. Og jeg gleder meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Har du hatt en fin helg hittil? Hva har du gjort på?

Jeg har jobbet, vært med venner og nytt det fine været så mye som mulig. :sol:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går så laget :mrgreen: muffins så satt vi ute i den stakkarslige, enslige campingstolen vi har utfor døren(siden det regner og sommeren er bort for godt her hos oss). Jeg hadde bollen med litt røre som ble igjen og så satt vi ute å digget PRODIGY! :ler: Var kjempekoselig og kuuuult. De kjørte en kanonlysshow å hadde alle de klassiske sangene på spillelista ;)

Ellers har vi sovet lenge i dag. Vi sov til halv et, og det var rett og slett herlig. Har endelig hatt en rolig helg, og merker at det har vært godt for en sliten kropp :)

Nå er det tid for frokost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:)

Det er lov å synes alt i denne tråden :nigo: (hvertfall nesten, husk på at jeg bestemmer til syvende og sist da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...