mia83 Skrevet 1. september 2010 #3621 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) skriv :Gjesp og så : Er litt tidlig å legge seg ennå vel... Endret 1. september 2010 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 1. september 2010 #3622 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg er jo supertrøtt Haha, se på den du?! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. september 2010 #3623 Del Skrevet 1. september 2010 Bare hyggelig! Ja du får legge deg du.. er litt tidlig for meg ennå tror jeg.. Mannen min skal legge seg, men han skal opp i natt, så han skal vel sove tenker jeg. Liten vits i å legge seg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 1. september 2010 #3624 Del Skrevet 1. september 2010 Skal du ikke hjelpe han med å få sovne tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. september 2010 #3625 Del Skrevet 1. september 2010 Tror ikke det blir noe av det i kveld nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. september 2010 Forfatter #3626 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg skal være den første til å innrømme det.......: Jeg har forsømt tråden min. Har ikke vært helt i KG humør siden det har gått så utrolig tregt her inne i det siste. I kveld sitter jeg ved siden av en syk pus og en syk kjæreste. Herlige greier. har vondt i halsen sin og pus har en hårball han ikke klarer å få opp. Blir det ikke noe bedre etter en god natts søvn, så må ta han til dyrlegen i morgen. Jeg er alltid trist når de rundt meg er trist. Er forresten glad for at det er helg. Skal bruke den på å slappe av, og kanskje ta et par eller frizzante perlevin med noen. Jeg MÅ gjøre tre ting i morgen. Ringe ang. behandlingsforsikringen. Ringe Inger. ....og så var det en ting til... damn må bestille time med bilen som skal på service Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. september 2010 #3627 Del Skrevet 2. september 2010 KG er så mongo for tiden at det halve hadde vært nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 3. september 2010 #3628 Del Skrevet 3. september 2010 KG er så mongo for tiden at det halve hadde vært nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. september 2010 #3629 Del Skrevet 3. september 2010 God morgen, solskinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. september 2010 #3630 Del Skrevet 3. september 2010 PS! Har du klippet deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3631 Del Skrevet 3. september 2010 Har time kl 0900 den 13.09 Ellers har jeg gjort alt på lista. Lurer på om har gjort det han skulle Sikkert ikke Nå er det tid for statussamtale med sjefen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. september 2010 #3632 Del Skrevet 3. september 2010 Ap. Håpe pus og samboeren er bedre i form i dag Statussamtale, hva vil det si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3633 Del Skrevet 3. september 2010 Både pus og er noen slappe gutter i dag. Pus var hos dyrlegen, han hadde et 20cm langt gresstråd i halsen, han stakkar. Og sliter og med halsen. Bare jeg som holder det gående Siden sjefen ikke er her på arbeidsplassen min så må vi ha noen statussamtaler av og til. Bare oppsummerer, om det er spørsmål vi vil ha svar på, hjelp vi trenger o.l. Nå er det helg dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. september 2010 #3634 Del Skrevet 3. september 2010 Oi, tenk om smileymannen din (jeg har ikke ikoner, bare de jeg husker.. ) har gress i halsen også?? Good to know! Har du bestemt deg for hvordan du skal klippe deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 3. september 2010 #3635 Del Skrevet 3. september 2010 God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. september 2010 #3636 Del Skrevet 3. september 2010 Så fint at det bare var et gresstrå da! God helg til dere alle Og god bedring til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. september 2010 #3637 Del Skrevet 3. september 2010 Både pus og er noen slappe gutter i dag. Pus var hos dyrlegen, han hadde et 20cm langt gresstråd i halsen, han stakkar. Og sliter og med halsen. Bare jeg som holder det gående Siden sjefen ikke er her på arbeidsplassen min så må vi ha noen statussamtaler av og til. Bare oppsummerer, om det er spørsmål vi vil ha svar på, hjelp vi trenger o.l. Nå er det helg dere! Huff stakkars pus da Oki, skjønner. God helg Oi, tenk om smileymannen din (jeg har ikke ikoner, bare de jeg husker.. ) har gress i halsen også?? Good to know! Har du bestemt deg for hvordan du skal klippe deg da? kanskje han istedet for gresstrå har et laaaaaaaaaaaaaaaaaaangt kjønnshår i halsen ? shit as...k82 slår seg selv som straff...der var du kvalm din dust!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. september 2010 #3638 Del Skrevet 3. september 2010 æsj nå var du kvalm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. september 2010 Forfatter #3639 Del Skrevet 3. september 2010 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. september 2010 #3640 Del Skrevet 3. september 2010 Ja fysj Kristian! Pass deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå