Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare hyggelig! :) Ja du får legge deg du.. er litt tidlig for meg ennå tror jeg..

Mannen min skal legge seg, men han skal opp i natt, så han skal vel sove tenker jeg. Liten vits i å legge seg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være den første til å innrømme det.......: Jeg har forsømt tråden min.

Har ikke vært helt i KG humør siden det har gått så utrolig tregt her inne i det siste. I kveld sitter jeg ved siden av en syk pus og en syk kjæreste. Herlige greier.

:mrgreen: har vondt i halsen sin :syk: og pus har en hårball han ikke klarer å få opp. Blir det ikke noe bedre etter en god natts søvn, så må :mrgreen: ta han til dyrlegen i morgen. :( Jeg er alltid trist når de rundt meg er trist.

Er forresten glad for at det er helg. Skal bruke den på å slappe av, og kanskje ta et par :ol: eller frizzante perlevin med noen.

Jeg MÅ gjøre tre ting i morgen.

Ringe ang. behandlingsforsikringen.

Ringe Inger.

....og så var det en ting til... damn

:mrgreen: må bestille time med bilen som skal på service

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har time kl 0900 den 13.09 ;) Ellers har jeg gjort alt på lista. Lurer på om :mrgreen: har gjort det han skulle ;) Sikkert ikke :ler:

Nå er det tid for statussamtale med sjefen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både pus og :mrgreen: er noen slappe gutter i dag. Pus var hos dyrlegen, han hadde et 20cm langt gresstråd i halsen, han stakkar. :troest: Og :mrgreen: sliter og med halsen. Bare jeg som holder det gående :ler:

Siden sjefen ikke er her på arbeidsplassen min så må vi ha noen statussamtaler av og til. Bare oppsummerer, om det er spørsmål vi vil ha svar på, hjelp vi trenger o.l.

Nå er det helg dere! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, tenk om smileymannen din (jeg har ikke ikoner, bare de jeg husker.. :sjenert:) har gress i halsen også?? :fnise:

Good to know! Har du bestemt deg for hvordan du skal klippe deg da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både pus og :mrgreen: er noen slappe gutter i dag. Pus var hos dyrlegen, han hadde et 20cm langt gresstråd i halsen, han stakkar. :troest: Og :mrgreen: sliter og med halsen. Bare jeg som holder det gående :ler:

Siden sjefen ikke er her på arbeidsplassen min så må vi ha noen statussamtaler av og til. Bare oppsummerer, om det er spørsmål vi vil ha svar på, hjelp vi trenger o.l.

Nå er det helg dere! :nigo:

Huff :troest: stakkars pus da :redd:

Oki, skjønner. :jepp: God helg :vinke:

Oi, tenk om smileymannen din (jeg har ikke ikoner, bare de jeg husker.. :sjenert:) har gress i halsen også?? :fnise:

Good to know! Har du bestemt deg for hvordan du skal klippe deg da? :)

:skratte: kanskje han istedet for gresstrå har et laaaaaaaaaaaaaaaaaaangt kjønnshår i halsen ? :vetikke:

:hoho: shit as...k82 slår seg selv som straff...der var du kvalm din dust!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...