Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tåler du det ikke? Allergisk?

Jeg er litt stolt i dag jeg :sjarmor: Fikk mail fra sjefen til min sjef om at jeg hadde gjort en super innsats denne uken (har budsjettet mittx2) :nigo: Det var en skikkelig flott mail å få! Og så må jeg jo bare få legge til at han er svimlende deilig :ler: :dåne: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Så bra med rosende ord fra sjefen.. det er neimen ikke ofte man får for å si det sånn...

Som regel tar de oss bare for gitt..

Jeg er allergisk ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med rosende ord, og helt sikkert vel fortjent :jepp:

Jeg er også bittelitt allergisk mot nøtter. Men bare bittelitt, så spiser det likevel. Så får jeg heller holde ut med litt kløe som er måten jeg reagerer på. Men kiwi derimot, det kan jeg ikke spise! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Jeg er også bittelitt allergisk mot nøtter. Men bare bittelitt, så spiser det likevel. Så får jeg heller holde ut med litt kløe som er måten jeg reagerer på. Men kiwi derimot, det kan jeg ikke spise! ;)

:Nikke: akkuratt sånn er jeg også! :ler:

så gøy at sjefen var fornøyd :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, for en fantastisk helg. Skal leve lenge på denne helgen ja :nigo: Og i resten av den, skal jeg bare slappe av, kose meg og spise kinamat med :mrgreen::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ah, for en fantastisk helg. Skal leve lenge på denne helgen ja :nigo: Og i resten av den, skal jeg bare slappe av, kose meg og spise kinamat med :mrgreen::strix:

Ah, hørtes supert ut :) Man trenger slike vitamininsprøytninger av og til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...