Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Fint det gikk bra :kose

Sier meg ingenting..12 mb, 500 kb :vetikke :sjenert

Kos deg hos bestemoren din. Skal du støpe sånn greie nå? :arwen

Jeg har allerede støpt sånn stang, og det resulterte i at det tørkestativet jeg hadde kjøpr ble litt for lite.. Men jeg tror min filleonkel klarer å fikse det :nigo: Jeg bare stakk :fnise:

Kos deg hos bestemor! God helg! :klem:

:helen:

det er så deilig å være vekke fra byen en og annen helg :hjerte:

Kidnappe Appi fra bestemor for en kaffekopp.

:kaffekopp:

Du kan alltid kidnappe meg, hoggern ;)

I dag har jeg kjørt i tre timer hjemover. Det var mye trafikk, så det gikk ikke så for som jeg skulle ønske :lur: Jeg er nok et lite fartssvin :redd:

Jeg kom hjem i sjutida i kveld, og da har jeg vasket og pusset og malt skapdørene. Eller har ikke malt alt da jeg må ta det i et par omganger siden maling, som kjent, må tørke :)

Så har jeg endelig flekket og reparert den overmalbare tapeten i gangen, så nå er det bare å legge ny tapet oppå der :nigo::mrgreen: er vekke på kurs, så jeg ser han ikke før søndagen. Da skal leiligheten være i skinnende stand! :nigo: Han er litt heldig han, han bare ikke vet det helt selv ;)

Nå skal jeg ta litt velfortjent egenpleie, med ansiktsmaske av sjokolade m.v ;) Det føler jeg at jeg har fortjent! I morgen er en ny uke, gleder meg til å ta fatt på den! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Steike det! Over 4 i promille?? Åååå, jeg har lyst å måle min promille! Nå skulle jeg ha kjent en purk! Hvor mye drikker man for å få 4?? :klø:

Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stend i bokji mi..

:troste:

Så det... Det kommer til å gå så bra både hos tannlegen og med jobbintervjuet! :klem:

Steike det! Over 4 i promille?? Åååå, jeg har lyst å måle min promille! Nå skulle jeg ha kjent en purk! Hvor mye drikker man for å få 4?? :klø:

Vel, jeg er dreven. Men da målte jeg i en litt ille periode :sjenert: Tåler nok ikke så mye nå ;) Og for å si det slik; jeg aner ikke hva jeg drakk den kvelden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre :fnise:

Jeg er ganske så koselig altså. :opplyser::fnise:

Da er dette et passende tidspunkt!

:kaffekopp:

Helt enig!

Har du forresten :kaffekopp: klar til meg i morgen kl 8?

Lurer på om jeg skal male andre strøket nå jeg !? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...