Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

:hoho:

50.000 på en måned (uten syyykt mye overtid) det er IKKE bra ??????? *kvalm*

Pl hva er det?

Flittig du har vært :)

Jo, men det var ikke drømmejobben, og det der var nok et engangstilfelle ;) MINDRE KVALM ELLER?

PL= Premier League

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, men det var ikke drømmejobben, og det der var nok et engangstilfelle ;) MINDRE KVALM ELLER?

PL= Premier League

Ja,men du sa jo det ikke var mye. Så du syns 50 i måneden er dårlig? :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... jeg mente bare at det BESTE jeg noen gang har fått utbetalt er 50 000. Og det er ikke mye når det er det beste. Og derfor puttet jeg en : :vetikk: bakom, for jeg vet ikke? Kanskje det er bra, kanskje det er dårlig? Vet ikke hva folk her inne synes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... jeg mente bare at det BESTE jeg noen gang har fått utbetalt er 50 000. Og det er ikke mye når det er det beste. Og derfor puttet jeg en : :vetikk: bakom, for jeg vet ikke? Kanskje det er bra, kanskje det er dårlig? Vet ikke hva folk her inne synes??

Oki. Får du UTBETALT 50.000 en måned, tjent 88.000 før skatt da eller? Så skjønner jeg ikke om du må tvile på om det er bra eller dårlig..selv om det kun er for 1 mnd og et enkelt tilfelle...de fleste får jo ikke 50.000 utbetalt noen måned noen gang ever - så sant de ikke overskrider alt av overtidsgrenser og jobber nesten døgnet rundt.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, Kristian er ikke fotballgutt?? :klø:

Trodde alle gutter var det?

(Og hey! Al prøver ikke skifte tema her :ler:)

Nei, ikke engelsk fotball gutt nei. Men ser på tippeligaen og landslaget da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg spiste is fra Ben&Jerrys på Heathrow i går. Sånn cookies and cream-is :sikle:

Ahhhh... naaaam! :sikle:

:vinke:

:vinke:

:5:

:5:

Jeg skal ut sammen med noen venner i dag og spise sushi!

(har ikke testet dette sånn helt før, og jeg tror jeg gleder meg. Er glad i fisk og sånn, men rå? jaja)

og så skal jeg drikke :vin: så jeg bryr meg ikke så mye om maten! Har fortært en hel popcornpose, så jeg er egentlig mett!

I hele dag har jeg vært å hjulpe hun ene venninna mi og flytte. Hun har verdens lengste trapp, og vi har da sprunge opp og ned den trappa i heeeeele dag!

Og så kom vi til den plassen hun skulle flytte inn i. Tror du f*** ikke at det var trapper der og!?? Djiiises :dåne:

Såe.. er egentlig ganske sliten, :fnise: Neida, jeg er jo så godt trent :ler:

Nå må jeg gå å kle på meg :lur::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...