Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Hun er i sånn SFO alder :ler: (skjemmes, men jeg er så dårlig på alder. Vet t.o.m ikke hvor gammel jeg er før jeg regner på det. Sykt, men sånn er det) Og hun var forøvrig født i 2004 ;) Så det betyr at hun fyller 6 snart :) SMART! :fnise: Tenkte at litt sånn "skolelignende" er midt i blinken? :nigo:

:hug:

Wiii :strix: så koslig da. Høres lurt ut! Alder er ikke min sterke side heller ;)

Da har vi vært i barnebursdag.

Endte opp med å kjøpe; Body, jakke/genser med avtagbar hette og strømpebukse/tights, pluss en sandkasselekebil :fnise:

Gudungen min fikk; Sånne små bokser i knæsje farger, blyant med rosa diamant på toppen :fnise: og sånn råååsa perm for å ha ark i. Eller ikke perm, men sånne myke plastlommer med sånn feste. Jeje, whatever. Er trøtt og sliten. Jeg kommer aldri til å klare å få unger :ler:

Såe... sliten ja...

Lese litt på KG å så lalle sove??

Øsnke jeg var barn jeg :bond:

:klø: Nå lurer jeg virkelig på hva du jobber med. Ferdig halv 4?? :sukk:

:hoho:

HUff, daaaakar Al :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*AL synger Happy Birthday for full hals før hun innser at Piff Piff sannsynligvis hadde husket sin egen bursdag*

:sjenert:

Ah, forsikringer! Al selger også forsikringer :lur: Prøver ihvertfall ;)

Du og? Hm! :fnise:

Så dere er forsikringsselgere begge to?

:ninja:

*Rømme landet*

Eh, vi selger trygghet... ikke forsikringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARE EN DAG IGJEN!!!! Denne uka har gått fort! :nigo: Sitter å drikker kullsyrevann som vi har på jobben. Har skiftet ut :kaffekopp: akkurat nå. Har drukke alt for mye kaffe i det siste på jobb. Får jo "the shakes" :ler:

Nå skinner :sol: her hos oss! Det er så nydelig når :sol: skinner.... :) Skal hjem å sole meg om det ikke er alt for kaldt. For her er det faktisk ikke varmt når vinden blåser som besatt.

:digge: Airplanes :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARE EN DAG IGJEN!!!! Denne uka har gått fort! :nigo: Sitter å drikker kullsyrevann som vi har på jobben. Har skiftet ut :kaffekopp: akkurat nå. Har drukke alt for mye kaffe i det siste på jobb. Får jo "the shakes" :ler:

Nå skinner :sol: her hos oss! Det er så nydelig når :sol: skinner.... :) Skal hjem å sole meg om det ikke er alt for kaldt. For her er det faktisk ikke varmt når vinden blåser som besatt.

:digge: Airplanes :digge:

Kullsyrevann :roll: lille raring :kose::ler:

Får du det shakes :hoho::troest:

Jeg hater sol og varme...må bare repetere det hver gang noen sier de liker sol og varme :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Spennende planer for helga, siden det er eeeen dag igjen til helg?

Selv skal jeg feire min selv, blir gammel på søndag!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Spennende planer for helga, siden det er eeeen dag igjen til helg?

Selv skal jeg feire min selv, blir gammel på søndag!! :fnise:

Hvor gammel blir du? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg lei. Har jobbet i 4 dager etter sommerferien, og er pisselei. Hater å stå opp tidlig. Min arbeidsdag hadde vært perfekt om jeg hadde jobbet fra 10-14. :nigo:

Kullsyrevann er godt.

Jeg har det shakes.

Sol er best i verden

Hvor gammel blir marianneE?

Ja, i det hele tatt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg lei. Har jobbet i 4 dager etter sommerferien, og er pisselei. Hater å stå opp tidlig. Min arbeidsdag hadde vært perfekt om jeg hadde jobbet fra 10-14. :nigo:

Kullsyrevann er godt.

Jeg har det shakes.

Sol er best i verden

Hvor gammel blir marianneE?

Ja, i det hele tatt.....

:troest: 10-16 kunne jeg akseptert, men seff 10-14 hadde vært dreamy..også årslønn på 400 000 :strix:

Kulsyrevann er for nerdz

Det er bad å ha det shakes

Solen er utrolig horete

Marianne blir driiiitgammel, sikkert 31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:troest: 10-16 kunne jeg akseptert, men seff 10-14 hadde vært dreamy..også årslønn på 400 000 :strix:

Kulsyrevann er for nerdz

Solen er utrolig horete

:tommelopp:

utenom det med marianne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere er forsikringsselgere begge to?

:ninja:

*Rømme landet*

Ja, nå bør du passe deg! :lur: For jeg vet hvor du bor! (Nesten ihvertfall :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du og? Hm! :fnise:

Eh, vi selger trygghet... ikke forsikringer ;)

Er ikke hoveddelen av jobben min, men ja jeg selger litt :) Jeg er egentlig overrasket over hvor negative folk er til forsikringer. Mange er ganske gode når uhellet først er ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kulsyrevann er for nerdz

Solen er utrolig horete

Det var slik jeg hadde det før denne jobben :lur:

:fnise:

Ja, nå bør du passe deg! :lur: For jeg vet hvor du bor! (Nesten ihvertfall :ler:)

:redd:

:sjenert:

:kose:

Er ikke hoveddelen av jobben min, men ja jeg selger litt :) Jeg er egentlig overrasket over hvor negative folk er til forsikringer. Mange er ganske gode når uhellet først er ute

Ja, det er det som er godt å vite når man holde på med slikt. Det hjelper faktisk.

Har du lagt ut link av veska?

Nei, fant den aldri.

(den er sikkert så ny :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Tja, k82 skjønner det. :sjenert: Det er mye lureri ute å går på den fronten. Mange sleipe selgere (ikke al og appi såklart) men andre, som prøver å lure på en extra forsikring for det ene og det andre, hvor 9 av 10 har andre forsikringer fra før av - innbo,løsøre,reiseforsikring osv. som dekker majoriteten av skader uansett.

I tillegg er (ikke al og appifany) men myyyyyye av de forsikringsselskapene sine policier, og avtaler heeeelt forpult latterlige. Går man igjennom hva man egentlig er dekket for om uhellet skulle være ute, så er det fort nesten ikke en dritt. Unntak på unntak på unntak på unntak, PLUSS de kverrulerer på utbetalinger *PLEASE FUCK OFF* (ikke al og appi da).

Det var slik jeg hadde det før denne jobben :lur:

:redd:

Ja, det er det som er godt å vite når man holde på med slikt. Det hjelper faktisk.

Nei, fant den aldri.

(den er sikkert så ny :ler: )

Da er du det man kaller " a lucky fuck" :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noen folk (og nå sier jeg ikke at du er en av dem, Kristian ;)) tror de er så godt dekket med innboforsikringen sin, men så er det den saftige egenandelen. Vi har en fastsatt egenandel. Vi selger tabbeforsikringer for ting som forsikringsselskapet gjerne ikke dekker fordi det var din feil at noe skjedde. Men hey! hvis de vil så slipper de kjøpe forsikring. Men da hjelper de ikke å bli sur når uhellet er ute (og da :fnise: Al litt sånn inni seg når de faktisk har fått tilbudet, takket nei og uhellet er ute. Al er slem sådan ;))

10-14 og 400.000 i lønn?! :dåne: Gi meg den jobben da! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men noen folk (og nå sier jeg ikke at du er en av dem, Kristian ;)) tror de er så godt dekket med innboforsikringen sin, men så er det den saftige egenandelen. Vi har en fastsatt egenandel. Vi selger tabbeforsikringer for ting som forsikringsselskapet gjerne ikke dekker fordi det var din feil at noe skjedde. Men hey! hvis de vil så slipper de kjøpe forsikring. Men da hjelper de ikke å bli sur når uhellet er ute (og da :fnise: Al litt sånn inni seg når de faktisk har fått tilbudet, takket nei og uhellet er ute. Al er slem sådan ;))

10-14 og 400.000 i lønn?! :dåne: Gi meg den jobben da! :nigo:

Den 10-14 jobben til 400.000 vil jeg ha også. Jobbet du som luksusprostituert Appi ? ? ? ? :klø:

Joda, jeg ser den. Men k82 liker ikke selgere, sånne elkjøp fjotter som skal lure på en sånn uhell forsikring for minste lille dritt ting en kjøper. Betale den forsikringen er jo like dyrt som om man skulle kjøpt 2 av det samme produktet ( 1 i backup lissom).

Kort og godt et regnestykke på pris på varen, skaderisiko og pris på å ha forsikring på det produktet. PLUSS hvor dyrt det blir alt i alt om man skal ha en "uhell" forsikring på alt mulig drit en kjøper - kun et skapt behov.

Pluss fort så har man allerede en dekning på en av de andre forsikringene man gjerne har - for en del av beløpet i alle fall. Nei, k82 har ikke tro på det :snurt::ler:;)

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jobbet på provisjon før jeg fikk den jobben jeg har nå :) Dvs halve lønna var fast og resten var provisjon. Hadde vel utbetalt 50 000 på det meste en mnd, og det er ikke så mye. :vetikke: men det var lite jobbing da, sånn er det å selge gode produkter, selger seg selv :fnise:;)

Og vi har tabbeforsikring i vår beste innboforsikring :)

....men hey, ikke noe jobbdiskusjon nå, det er nemlig helg! :nigo:

I dag har vi spist god mat :hoppe: Er enda mett, men har lyst på noe godis.. :sjenert:

Ellers har jeg moppet gulvet, vært på elkjæp for å "klage" på oppvaskmaskinen vår(dvs få navnet på en reperatør) å se på ny tv :nigo: Jeg må ha på soverommet nå som PL begynner! :fnise:

Også var vi å vasket bilen. På statoil denne gangen. I mellomtiden vasket vi den innvendig og når vi kjørte ut derfra tørket vi den, fylte på spyleveske og kastet søppel som ofte kan samle seg opp litt :sjenert:

Rimelig fornøyd med denne fredagen, ja. Helg er fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro hva du vil (da kan du flytte fjell visstnok...)

Tja, jobbet på provisjon før jeg fikk den jobben jeg har nå :) Dvs halve lønna var fast og resten var provisjon. Hadde vel utbetalt 50 000 på det meste en mnd, og det er ikke så mye. :vetikke: men det var lite jobbing da, sånn er det å selge gode produkter, selger seg selv :fnise:;)

Og vi har tabbeforsikring i vår beste innboforsikring :)

....men hey, ikke noe jobbdiskusjon nå, det er nemlig helg! :nigo:

I dag har vi spist god mat :hoppe: Er enda mett, men har lyst på noe godis.. :sjenert:

Ellers har jeg moppet gulvet, vært på elkjæp for å "klage" på oppvaskmaskinen vår(dvs få navnet på en reperatør) å se på ny tv :nigo: Jeg må ha på soverommet nå som PL begynner! :fnise:

Også var vi å vasket bilen. På statoil denne gangen. I mellomtiden vasket vi den innvendig og når vi kjørte ut derfra tørket vi den, fylte på spyleveske og kastet søppel som ofte kan samle seg opp litt :sjenert:

Rimelig fornøyd med denne fredagen, ja. Helg er fantastisk!

50.000 på en måned (uten syyykt mye overtid) det er IKKE bra ??????? *kvalm*

Pl hva er det?

Flittig du har vært :)

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...