Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Velkommen tilbake til galehuset (og da tenker jeg jobblivet :ler:)

Bare 42 mail på 4 uker?! DA har du en god epost-konto! Ingen spam??! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Første dag på jobb er som regel utrolig demotiverende ja. Men det går seg heldigvis til etter hvert. :)

Fint vær i dag! :hoppe: Det var utrolig deilig å jogge i solskinn! :)

Har :Hehe: hatt ferie samtidig som deg eller?

:mrgreen: har brukt sin ferie til offshoreutdanning, han. Så jeg har feriert aleine! Men det var koslig nok det. 4 uker på å slappe av var kanondeilig!

Velkommen tilbake til galehuset (og da tenker jeg jobblivet :ler:)

Bare 42 mail på 4 uker?! DA har du en god epost-konto! Ingen spam??! :)

Var ikke en eneste spam der nei, ;):sjarmor: Så den er bra! Har faktisk aldri tenkt over hvor bra den er, før du nevner det :klø: Har ikke på over 2 år hatt en eneste spam mail. :jepp:

Nå er det middag!

Det er sen middag i dag, og det er grilling som står på planen. Har allerede laget en ruccolasalat, og :mrgreen: har laget hvitløksgratinerte poteter, og jeg gleder meg så til å spise grillmat nå!

Grunnen til litt sen middag var pga shopping :nigo:

Kjøpte ny veske, capristrømpebukser, genser, 2 cardigan(kjempekjekk å ha på kontoret på hustrige høstdager), Eva Solo vannglass, eggedeler, timer(sånn som piper når man teller ned til når mat er ferdig), duftolje i fersken og melon, bøker; Isprinsessen, Havfruen, Skynd Deg Og Elske, Sammen Til Verdens Ende.

I tillegg til en masse annet som man plutselig bare MÅ ha :ler:

Prøver å finne bilde av veska, men det var ikke lett. Var i allefall en stor, svart i skinn fra Bianco :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både på meg den nye strømpebuska og den nye cardigan min :nigo: Sitter å smugtitter på veska som står til utstilling borte i stolen. Den er helt sort, så har pyntet den med en liten H&M hårblomst :fnise:

I dag skinner :sol: Blir en koselig dag. Skal i 1-årsdag i dag. Tiden går så fort :sukk: Må hvertfall ut å kjøpe gave rett etter jobb. AAaaaaner ikke hva jeg skal kjøpe, men det blir vel noe dyrt på polarn o pyret :ler: og en leke fra lekebutikken. Han jeg skal til et ikke min gudunge, men det er derimot storesøsteren. Hun har akkurat begynt på SFO og jeg tenkte at hun kanskje og må få en liten gave. Det er jo tross alt kun han som får pakker i dag, så kanskje hun blir glad hun og, og hun er jo tross alt gudungen min :rødme:

Nå var de heldigvis en roligere dag på jobb! :nigo: Sitter å nyyyter en :kaffekopp: og vurderer å stikke inn til Laura (massasjestolen vår :fnise: ) for å myke opp rygg og nakke. Ja... Det tror jeg at jeg gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jammen handlet mye! :)

Jeg har så lyst på en blå kjole som jeg kan bruke til strømpebukse og støveletter nå på høsten, men jeg er skinnblakk, så tipper den er borte innen jeg har mulighet til å kjøpe den. :sukk:

Så koselig med babyer! Jeg skulle ønske jeg hadde hatt bedre tid til onkelungen til R, men det er til og med vanskelig for meg å få tid til å besøke faren og lillesøsteren min, så..Blir kanskje lettere nå da når jeg begynner på en skole som er veldig nært der de bor! Da kan jeg bare stikke innom! :hoppe:

Morsomt at dere har gitt massasjestolen et navn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har både på meg den nye strømpebuska og den nye cardigan min :nigo: Sitter å smugtitter på veska som står til utstilling borte i stolen. Den er helt sort, så har pyntet den med en liten H&M hårblomst :fnise:

I dag skinner :sol: Blir en koselig dag. Skal i 1-årsdag i dag. Tiden går så fort :sukk: Må hvertfall ut å kjøpe gave rett etter jobb. AAaaaaner ikke hva jeg skal kjøpe, men det blir vel noe dyrt på polarn o pyret :ler: og en leke fra lekebutikken. Han jeg skal til et ikke min gudunge, men det er derimot storesøsteren. Hun har akkurat begynt på SFO og jeg tenkte at hun kanskje og må få en liten gave. Det er jo tross alt kun han som får pakker i dag, så kanskje hun blir glad hun og, og hun er jo tross alt gudungen min :rødme:

Nå var de heldigvis en roligere dag på jobb! :nigo: Sitter å nyyyter en :kaffekopp: og vurderer å stikke inn til Laura (massasjestolen vår :fnise: ) for å myke opp rygg og nakke. Ja... Det tror jeg at jeg gjør!

:strix: for en fjong frøken du er appi ;)

Så snilt av deg da, da blir hun sikkert kjempeglad :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: for en fjong frøken du er appi ;)

Så snilt av deg da, da blir hun sikkert kjempeglad :Nikke:

:vinke: Det er så koselig når du er innom å :strix:

Håper hun blir glad :nigo: Vel, hvis jeg først skal håpe på noe så håper jeg at jeg finner noe bra til henne da! :ler:

Da er vi snart ferdige med tirsdagsjobbinga dere!!!! :nigo::hoppe:

1 time igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun blir glad :nigo: Vel, hvis jeg først skal håpe på noe så håper jeg at jeg finner noe bra til henne da! :ler:

1 time igjen!

Så hyggelig å høre :hug:

:ler: får håpe du finner noe bra ja. Gammel er hun da? :hoppe:

Jiiiiha, snaaaart helg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er i sånn SFO alder :ler: (skjemmes, men jeg er så dårlig på alder. Vet t.o.m ikke hvor gammel jeg er før jeg regner på det. Sykt, men sånn er det) Og hun var forøvrig født i 2004 ;) Så det betyr at hun fyller 6 snart :) SMART! :fnise: Tenkte at litt sånn "skolelignende" er midt i blinken? :nigo:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

Hun er i sånn SFO alder :ler: (skjemmes, men jeg er så dårlig på alder. Vet t.o.m ikke hvor gammel jeg er før jeg regner på det. Sykt, men sånn er det) Og hun var forøvrig født i 2004 ;) Så det betyr at hun fyller 6 snart :) SMART! :fnise: Tenkte at litt sånn "skolelignende" er midt i blinken? :nigo:

:hug:

:jepp: skolelignende er nok perfekt :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært i barnebursdag.

Endte opp med å kjøpe; Body, jakke/genser med avtagbar hette og strømpebukse/tights, pluss en sandkasselekebil :fnise:

Gudungen min fikk; Sånne små bokser i knæsje farger, blyant med rosa diamant på toppen :fnise: og sånn råååsa perm for å ha ark i. Eller ikke perm, men sånne myke plastlommer med sånn feste. Jeje, whatever. Er trøtt og sliten. Jeg kommer aldri til å klare å få unger :ler:

Såe... sliten ja...

Lese litt på KG å så lalle sove??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

høres ut som du har hatt en koselig dag da :jepp::nigo:

Ja, det var kjempekoselig da :fnise: Og det var så artig å se en baby på sånn 8mnd som løftet seg selv opp etter stol og bord. Og gikk når mamman holdt den. Skikkelig tøff jente! :nigo: Ble nesten litt betatt, men ikke si det til :mrgreen: ,da vil han bare ha kids, og jeg er ikke klar! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time igjen!

:klø: Nå lurer jeg virkelig på hva du jobber med. Ferdig halv 4?? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som kundekonsulent innen forsikring :)

:kaffekopp:

I dag skal jeg ordne ny lenke til DG klokka mi! :nigo: Det blir braaaa! :fnise: Har sånn stygg reim på i dag, og den er latterlig stygg! Sort og greier, well well. Får se om kjekke urmakeren min klarer å fikse det! :jepp: Da blir jeg glad!

I går fikk vi nye felger og dekk til bilen! OG de er så råe!!!!!!!! Ah, skal finne bilde. Hold on! (ja, det viste seg å være umulig på jobbpc'n.... :dåne: )

Føler at jeg vil dele noe mer? :klø: men det får jeg ta når jeg kommer på det! Dessuten er det noe "kjent" med datoen i dag. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*AL synger Happy Birthday for full hals før hun innser at Piff Piff sannsynligvis hadde husket sin egen bursdag*

:sjenert:

Ah, forsikringer! Al selger også forsikringer :lur: Prøver ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...