Teriyaki Skrevet 4. august 2010 #3361 Del Skrevet 4. august 2010 Kan godt kalles iffy Skal forøvrig sjekke litt opp hvor du bor og hvor det er lettest for dere å gå av Spang nok ikke 8km da Ja, når det er overskyet så er det blitt ordentlig "mørkt" Irriterende. I dag var det 1-2 timer med sol Kastet meg ut i singlet og kortbukse for å slikke litt sol Har og vært vekke og jeg har vært vekke fra han, men det er litt godt å da Ja det er så klart godt å være litt i fra hverandre også! Men nå har vi nesten ikke sett hverandre de siste tre ukene, så kan med hånden på hjertet si at det er nok for denne gang! Så gleder meg til han kommer hjem på lørdag! I dag er det fint vær! Solen har forlatt hverandaen hos oss da, og jeg har ikke noe ute å gjøre, så har bare fått en knapp time i solen i dag, menmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. august 2010 #3362 Del Skrevet 4. august 2010 Man må passe på å nyte solen mens man kan ja.. det går dessverre veldig fort mot høsten nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. august 2010 #3363 Del Skrevet 4. august 2010 Appi, har du begynt å legge deg til rimlig tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. august 2010 #3364 Del Skrevet 5. august 2010 not Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. august 2010 #3365 Del Skrevet 5. august 2010 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. august 2010 Forfatter #3366 Del Skrevet 5. august 2010 Ja, jeg har begynt å legge meg i normal tid, men det betyr ikke at jeg sovner til normal tid Ligger å leser til jeg tror jeg er kjempetrøtt, legger fra meg boka, og øynene vil IKKE igjen. Latterlig. I dag skinner solen IGJEN. Det er et sommermirakel! Så jeg skal slikke til den går ned. Da tror jeg at jeg skal kjøre til min bestemor. Hun er så god Nå skal jeg ha Noen fler som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 5. august 2010 #3367 Del Skrevet 5. august 2010 Helluu! Jeg vasker! Dvs, nå tok jeg en velfortjent pause Det er så kjeeeeeeeeedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. august 2010 Forfatter #3368 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg elsker å vaske Jeg er rar, jeg vet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 5. august 2010 #3369 Del Skrevet 5. august 2010 Jasså? Du er hjertelig velkommen hit når som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. august 2010 #3370 Del Skrevet 5. august 2010 Ja, jeg har begynt å legge meg i normal tid, men det betyr ikke at jeg sovner til normal tid Ligger å leser til jeg tror jeg er kjempetrøtt, legger fra meg boka, og øynene vil IKKE igjen. Latterlig. I dag skinner solen IGJEN. Det er et sommermirakel! Så jeg skal slikke til den går ned. Da tror jeg at jeg skal kjøre til min bestemor. Hun er så god Nå skal jeg ha Noen fler som vil ha? Ensomt på KG på natten uten deg Huff, ja den døgnrytmen er drøy å få snudd igjen. Så bra da Jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. august 2010 #3371 Del Skrevet 5. august 2010 Her er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. august 2010 Forfatter #3372 Del Skrevet 6. august 2010 er hos min bestemor det er koselig å bære her når det kun er oss to. langt vekk fra alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 6. august 2010 #3373 Del Skrevet 6. august 2010 er hos min bestemor det er koselig å bære her når det kun er oss to. langt vekk fra alt! så hyggelig. Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 7. august 2010 #3374 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg elsker også å vaske *jugekors* og å vaske opp, støvsuge og tørke støv Skal det være fest renser jeg sluken på badet Neida, bare tuller, ha en fin lørdag på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 8. august 2010 #3375 Del Skrevet 8. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. august 2010 #3376 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg reiser i morgen, Piffy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. august 2010 Forfatter #3377 Del Skrevet 9. august 2010 Er det flere som har internett fra canal digital som har hatt mye problemer med internett i det siste?? Vi har slitt som fy. Anyways.. Tilbake på jobb. Det var både koselig og stressende. Har allerede kastet innpå 300 Og henderne fyker over tastaturet, og hjernen jobber på høygir. Hører på mp3 på radioen, og kroppen er i alt annet enn jobbmodus. Let's face it. Det er HARDT å komme tilbake på jobb fra ferie. Dagen etter man kommer fra ferie burde bare være halv! Hadde 42 mail når jeg kom på jobb og 4saker som var overført til meg, og jeg er så sjokkert over at det var så lite! Men det er bare bra sånn egentlig, at det ikke var mere mener jeg. Hadde det vært noe mer, så hadde jeg seriøst dødd av hjerteinfarkt! Fikk og en mail fra sjefen at jeg er teamleder nå som hun er borte, of det er flott at jeg får tilliten fra henne på det området, men det hadde vært kjekt å få et lite pip på forhånd om at det var det som lå å ventet når jeg startet på etter 4 uker fri. Men men tar det bare med et smil, jeg Speaking of mail.. kom meg ikke på mailen eller noe som helst på morningen i dag. Jeg tror PC'n min var fornærmet på meg siden jeg hadde vært vekke fra den i 4 uker Og det å komme seg på systemet var ei utfordring i seg selv. Var krise i nesten en time i dag. Burde ikke være slik, men sånn er nå enn det trege systemet på jobb! Nå må jeg vel bare jobbe videre...? Vel, må vel kanskje bare snike litt rundt på KG først. Har ikke hatt tid til å være her hittil i dag såe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. august 2010 #3378 Del Skrevet 9. august 2010 Er det flere som har internett fra canal digital som har hatt mye problemer med internett i det siste?? Vi har slitt som fy. Anyways.. Tilbake på jobb. Det var både koselig og stressende. Har allerede kastet innpå 300 Og henderne fyker over tastaturet, og hjernen jobber på høygir. Hører på mp3 på radioen, og kroppen er i alt annet enn jobbmodus. Let's face it. Det er HARDT å komme tilbake på jobb fra ferie. Dagen etter man kommer fra ferie burde bare være halv! Hadde 42 mail når jeg kom på jobb og 4saker som var overført til meg, og jeg er så sjokkert over at det var så lite! Men det er bare bra sånn egentlig, at det ikke var mere mener jeg. Hadde det vært noe mer, så hadde jeg seriøst dødd av hjerteinfarkt! Fikk og en mail fra sjefen at jeg er teamleder nå som hun er borte, of det er flott at jeg får tilliten fra henne på det området, men det hadde vært kjekt å få et lite pip på forhånd om at det var det som lå å ventet når jeg startet på etter 4 uker fri. Men men tar det bare med et smil, jeg Speaking of mail.. kom meg ikke på mailen eller noe som helst på morningen i dag. Jeg tror PC'n min var fornærmet på meg siden jeg hadde vært vekke fra den i 4 uker Og det å komme seg på systemet var ei utfordring i seg selv. Var krise i nesten en time i dag. Burde ikke være slik, men sånn er nå enn det trege systemet på jobb! Nå må jeg vel bare jobbe videre...? Vel, må vel kanskje bare snike litt rundt på KG først. Har ikke hatt tid til å være her hittil i dag såe... Nei, har ikke internett derfra, så irriterende da Huff, det er grusomt ja, halv dag høres genialt ut. Huff, det hørtes jo myyyye ut da, er det ikke mye?? Appi er også sjef altså, ikke dårlig Det er lov med sniking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. august 2010 Forfatter #3379 Del Skrevet 9. august 2010 Jo, merker det nå.. at det er mye.. Ufattelig mye. Merker at jeg sitter litt apatisk å stirrer tomt på skjermen noen ganger! Og nå har folk fått snurten i at jeg er kommet tilbake på jobb, og er nedringt av kollegaer og kunder. SLITSOMT. Men klokken er allerede 13 og det er et pluss at tiden går superfort! Tenkte meg en tur til byen for å sympatishoppe litt Er så mye jeg trenger føler jeg, må nesten lage handleliste. En ting jeg VET at jeg trenger er deo. Gikk fri i helga. Pleier egentlig å kjøpe den på gardermoen, men skal ikke ut å reise før om en mnd, og trenger sårt deo før den tid. Må bare krype til korset å kjøpe den på parfymeriet her til den doble prisen Jaja.. Jobbe hardt og brutalt videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. august 2010 #3380 Del Skrevet 9. august 2010 Heia! Første dag på jobb er som regel utrolig demotiverende ja. Men det går seg heldigvis til etter hvert. Fint vær i dag! Det var utrolig deilig å jogge i solskinn! Har hatt ferie samtidig som deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå