Gjest hogwash Skrevet 2. august 2010 #3321 Del Skrevet 2. august 2010 *stjele kaffe og muffins fra Blondie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. august 2010 #3322 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har alltid klar Hva er det som feiler deg? Slee-power??? Høres kult ut Sleepower...er det ikke det det heter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. august 2010 #3323 Del Skrevet 2. august 2010 v Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. august 2010 #3324 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har spist fantastiske jordbær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. august 2010 #3325 Del Skrevet 2. august 2010 Sleepower...er det ikke det det heter da? Sleepover, kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. august 2010 #3326 Del Skrevet 2. august 2010 v Sleepover, kjære Appifany er litt slem som fniser av meg for det :superdobbeltsnurt: Skal aldri skrive engelsk mer i denne tråden, ikke først gang du tar meg fatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. august 2010 #3327 Del Skrevet 2. august 2010 Appifany er litt slem som fniser av meg for det :superdobbeltsnurt: Skal aldri skrive engelsk mer i denne tråden, ikke først gang du tar meg fatt. Men du er jo så flink, Kristian! Du kan fint skrive på engelsk (dog jeg har hørt at det ikke er lov på KG, men jeg innbiller meg at det bare er falske rykter for Al liker sin English hun ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 2. august 2010 #3328 Del Skrevet 2. august 2010 Sleepower...er det ikke det det heter da? Hihi Du er da god og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. august 2010 #3329 Del Skrevet 3. august 2010 Men du er jo så flink, Kristian! Du kan fint skrive på engelsk (dog jeg har hørt at det ikke er lov på KG, men jeg innbiller meg at det bare er falske rykter for Al liker sin English hun ) Snillingen Engelsken din var jo helt rå da Hihi Du er da god og! Sånn stakkarslig god mener du? Jaja, k82 tar imot med takk han Neida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. august 2010 #3330 Del Skrevet 3. august 2010 Sånn stakkarslig god mener du? Jaja, k82 tar imot med takk han Neida Neida, ikke stakkarslig. Bare morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3331 Del Skrevet 3. august 2010 Var ikke meningen å være slem, k82.. Eller jo, litt. Men det var jo bare for at det var morsomt! SleePOWA'! Hørtes litt kult ut Det er ikke lov å skrive på engelsk på dette forumet.... Men det er en lang historie Eller, jeg gidder ikke skrive den rett og slett. Deilig med ferie! Vil ha ferie all the time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. august 2010 #3332 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Det er ikke lov å skrive på engelsk på dette forumet.... Men det er en lang historie Eller, jeg gidder ikke skrive den rett og slett. Deilig med ferie! Vil ha ferie all the time! Har ikke fått med meg dette jeg? Hvorfor hvorfor??? Og ja, ferie er nyyyyydelig. Kjeder meg ikke et sekund jeg Endret 3. august 2010 av VirreVapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3333 Del Skrevet 3. august 2010 Har ikke fått med meg dette jeg? Hvorfor hvorfor??? Og ja, ferie er nyyyyydelig. Kjeder meg ikke et sekund jeg Jeg kjeder meg faktisk masse, men det er så godt å faktisk få tid til å kjede seg at jeg det Spurte deg i tråden din om du var på jobb... Er nok ikke helt våken enda Kitten skrev en stund på engelsk, så var det masse idioter som klaget på det. Moderatorene nektet henne, så det er tydeligvis ikke lov. (for å gjøre en lang historie kort) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. august 2010 #3334 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg kjeder meg faktisk masse, men det er så godt å faktisk få tid til å kjede seg at jeg det Spurte deg i tråden din om du var på jobb... Er nok ikke helt våken enda Kitten skrev en stund på engelsk, så var det masse idioter som klaget på det. Moderatorene nektet henne, så det er tydeligvis ikke lov. (for å gjøre en lang historie kort) Oki, mye en ikke får lov til her altså Med det er sånn "deilig kjede seg da".. og det er noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 3. august 2010 #3335 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg tror ikke de håndhever det med engelsk her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3336 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg tror ikke de håndhever det med engelsk her inne? Nei, det er vel at de som har norsk som hovedmål skal skrive det. Er ikke alle her inne som har det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. august 2010 Forfatter #3337 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har spist fantastiske jordbær. Åh! Fantastiske jordbær, er fantastisk godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. august 2010 #3338 Del Skrevet 3. august 2010 Neida, ikke stakkarslig. Bare morsom Så bra Var ikke meningen å være slem, k82.. Eller jo, litt. Men det var jo bare for at det var morsomt! SleePOWA'! Hørtes litt kult ut Det er ikke lov å skrive på engelsk på dette forumet.... Men det er en lang historie Eller, jeg gidder ikke skrive den rett og slett. Deilig med ferie! Vil ha ferie all the time! Ja, k82 tror det var meningen å være litt slem hehe Sleepowa ja..ufrivillig morsomheter er ikke alltid skøy for avsenderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. august 2010 #3339 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg spiser søppeldynga-drops.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. august 2010 #3340 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg spiser søppeldynga-drops.. *dådyrøyne* Kan Al få også? ----- I'm writing all the English I want! Moderer meg Hvem kan vite om jeg er halvt amerikansk eller ikke??! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå