Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Jeg skal kanskje til Portugal i begynnelsen av september. Vil du ha postkort derfra også, Piffy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Så bra at jeg kan gjøre helgen komplett for noen! :bolledeig:

Mhm :nigo: Tusen takk :helen:

:rope: Appifany...hvor i AAAAAALLLEEEE dager er du ??????????? :lete: :lete: :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kanskje til Portugal i begynnelsen av september. Vil du ha postkort derfra også, Piffy?

Ja, gjerne!!! :nigo:

Mhm :nigo: Tusen takk :helen:

:rope: Appifany...hvor i AAAAAALLLEEEE dager er du ??????????? :lete: :lete: :lete:

Jeg er her nå.... jeg var dritings. Eller jeg er dritings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooorgasme* :hoppe::danse::ler::bolledeig::danser::hoppe::hjerte::skya:

Boka mi lever igjen!!!! :hug:

:helen: til Bolledeig

:helen: til ITdrift

:helen: til K82 for at jeg fikk bo i tråden i mellomtiden!

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooorgasme* :hoppe::danse::ler::bolledeig::danser::hoppe::hjerte::skya:

Boka mi lever igjen!!!! :hug:

:helen: til Bolledeig

:helen: til ITdrift

:helen: til K82 for at jeg fikk bo i tråden i mellomtiden!

Wiiiiiiiiiiii :strix::bolledeig::skaal: K82 er så glad for at boken din er i orden, samtidig er han trist for at du ikke skal sove hos han mer :sukk: Meeen, du er velkommen tilbake til sleepower i alle fall :klem:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Appy ropt seg?

Edit - litt artig feil, så jeg lar den stå. Men skulle skrive røpt ikke ropt?

Endret av trulta_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo ha noen å drikke kaffe med kan du skjønne, må jo bli frisk da. :opplyser:

:nigo:

Jeg har alltid :kaffekopp: klar :lol:

Hva er det som feiler deg?

Wiiiiiiiiiiii :strix::bolledeig::skaal: K82 er så glad for at boken din er i orden, samtidig er han trist for at du ikke skal sove hos han mer :sukk: Meeen, du er velkommen tilbake til sleepower i alle fall :klem:

Slee-power??? Høres kult ut :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nigo:

Har jo da ikke skjedd såååå masse siden det ikke har vært mulig å skrive i den... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...