kristian82 Skrevet 29. juli 2010 #3221 Del Skrevet 29. juli 2010 Å nei??? Må lese den og. Jeg skal å lese "Idas dans", mamman til ei jente skrev den. Har hørt at den er utrolig rørende og bra. Var det forresten her på KG vi diskuterte at etter kl 3-4 om natten så kommer alle de depresive tankene? Har nemlig lest om det en plass, og det stemmer mange ganger. Jeg har skrevet her at det er den såkalte Ulvetimen ja, og er mer deprimert og sånn da Ikke gi meg sånne linker Jeg blir altfor trist av å lese sånt. Er så mye GRUUUUUUUUUUUUUSOMT Men den boka jeg nevnte, bør du lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #3222 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg har skrevet her at det er den såkalte Ulvetimen ja, og er mer deprimert og sånn da Ikke gi meg sånne linker Jeg blir altfor trist av å lese sånt. Er så mye GRUUUUUUUUUUUUUSOMT Men den boka jeg nevnte, bør du lese! Ja, nemlig! Stemmer det. Har jo litt hukommelse på natten Det som er ille her er at det er ikke natt. Det er jo like lyst ute som på dagen, og det kan tulle med mangt et hodet Ja, jeg skal definitivt lese den boka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. juli 2010 #3223 Del Skrevet 29. juli 2010 Ja, nemlig! Stemmer det. Har jo litt hukommelse på natten Det som er ille her er at det er ikke natt. Det er jo like lyst ute som på dagen, og det kan tulle med mangt et hodet Ja, jeg skal definitivt lese den boka Det tror jeg på Ja, gjør det..Å,dum jeg var søkte jeg opp den boka du snakket om..Blir bare trist av sånt jeg Jeg klarer heller aldri å sånn fult og helt ha det i bakhode, sånn at man f.eks. ikke planlegger så langt frem i tid, nyter øyeblikket og sånn. Men akkurat den sammen til verdens ende boken var veldig fin, å mye kloke ord, men trist Kan ta meg i å tenke på hun jenta,Tone, selv om det er 1 år siden jeg leste den boken. Bare så utrolig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #3224 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Det tror jeg på Ja, gjør det..Å,dum jeg var søkte jeg opp den boka du snakket om..Blir bare trist av sånt jeg Jeg klarer heller aldri å sånn fult og helt ha det i bakhode, sånn at man f.eks. ikke planlegger så langt frem i tid, nyter øyeblikket og sånn. Men akkurat den sammen til verdens ende boken var veldig fin, å mye kloke ord, men trist Kan ta meg i å tenke på hun jenta,Tone, selv om det er 1 år siden jeg leste den boken. Bare så utrolig trist. Måtte jo søke opp boken du nevnte, og jeg fulgte dem på nett jo. Ubeskrivelig trist historie! :cry: Skal definitivt kjøpe boken! Det er av og til veldig merkelig hvor mye vi mennesker bare på en måte forlanger å være i livet. Livet er en gave, vi må ta vare på den hver dag Endret 29. juli 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. juli 2010 #3225 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Måtte jo søke opp boken du nevnte, og jeg fulgte dem på nett jo. Ubeskrivelig trist historie! :cry: Skal definitivt kjøpe boken! Det er av og til veldig merkelig hvor mye vi mennesker bare på en måte forlanger å være i livet. Livet er en gave, vi må ta vare på den hver dag Mhm, hun også hadde skrevet blogg og sånt mener jeg ja Ja, men man må lissom lære seg å ikke fokusere for mye på sånt, samtidig som man fokuserer nok på det. Altså, om man skal ta det veeeldig til seg at man kan dø anytime, så vil jeg jo ikke gjøre noe jeg ikke har lyst til. Da blir det jo helt feil å sitte 8 timer på jobb,eventuelt spare for å kjøpe et hus osv. eller tenke på pensjon når jeg blir 67 år...men man kan jo heller ikke leve hver dag som den siste, ikke på alle måter i alle fall. I tillegg kan man jo bli litt nervøs av å tenke for mye på egen dødlighet. Men man burde ikke tatt dagene som en selvfølge nei, og i alle fall satt pris på at en er frisk og rask og sånne ting. Helt klart! Endret 29. juli 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #3226 Del Skrevet 29. juli 2010 :cry: Fant innlegget der Espen forteller at hun er gått bort. Og så skriver han; Hvil i fred, jenta mi. Men det er sant det du sier, at det skal ikke påvirke hverdagen, men man burde av og til minne seg selv på om at livet er ikke en selvfølge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. juli 2010 #3227 Del Skrevet 29. juli 2010 :cry: Fant innlegget der Espen forteller at hun er gått bort. Og så skriver han; Hvil i fred, jenta mi. Men det er sant det du sier, at det skal ikke påvirke hverdagen, men man burde av og til minne seg selv på om at livet er ikke en selvfølge. Mhm,nyte øyeblikket og f.eks. ofre det en tanke når en legger seg, hvor deilig det er å ikke ha vondt noe sted/være syk osv. Off.. jeg syns så synd på han også..Da tror jeg at jeg seriøst hadde dødd, opplevd noe sånn som han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #3228 Del Skrevet 29. juli 2010 Atte... skal vi endre tema i boken min kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. juli 2010 #3229 Del Skrevet 29. juli 2010 Atte... skal vi endre tema i boken min kanskje? Ja.. K82 tenker på ganske store jente og veltrente jente for å bli i bedre humør. Vet ikke hva du skal tenke på Appi? Gutteromper kan jo ikke være noe stas å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #3230 Del Skrevet 29. juli 2010 Ja.. K82 tenker på ganske store jente og veltrente jente for å bli i bedre humør. Vet ikke hva du skal tenke på Appi? Gutteromper kan jo ikke være noe stas å tenke på Faste gutte er helt fantastiske, skal jeg si deg Kom over en litt merkelig artikkel på KG; ang jogging Her påstår en raring mye i negativ retning når det kommer til å jogge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. juli 2010 #3231 Del Skrevet 29. juli 2010 Faste gutte er helt fantastiske, skal jeg si deg Kom over en litt merkelig artikkel på KG; ang jogging Her påstår en raring mye i negativ retning når det kommer til å jogge! ÆSJ!! Nå må jeg I ALLE FALL tenke masse på jente romper...Faen..er jo ikke i min tråd heller, så kan jo ikke nekte deg å si sånt Men huff... Javel :klø: Å, står på engelsk jo :dåne: Hmm..lyskestrekk kan man jo få..det kan man jo få av all trening mer eller mindre da...hjerteinnfarkt kan man også få av all trening, sex eller fysisk aktivitet..cellulitter :klø: javel :klø: Nei, tror du kan se bort i fra den greia der..Å man merker jo om man jogger masse at fettet går vekk, så funker jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #3232 Del Skrevet 29. juli 2010 ÆSJ!! Nå må jeg I ALLE FALL tenke masse på jente romper...Faen..er jo ikke i min tråd heller, så kan jo ikke nekte deg å si sånt Men huff... Javel :klø: Å, står på engelsk jo :dåne: Hmm..lyskestrekk kan man jo få..det kan man jo få av all trening mer eller mindre da...hjerteinnfarkt kan man også få av all trening, sex eller fysisk aktivitet..cellulitter :klø: javel :klø: Nei, tror du kan se bort i fra den greia der..Å man merker jo om man jogger masse at fettet går vekk, så funker jo Var litt bekymringsverdig å lese at hjertet blir mindre med slit monoton trening Jeg jogger ikke for å gå ned i vekt, jeg jogger for å holde meg fast i Men hva mer er bra med gutter? Litt sånn definert overkropp, trenger ikke ha masse muskler så lenge linjene på guttekroppen er litt synlige. OG hell yeah, jeg kan skrive om dette i min egen bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. juli 2010 #3233 Del Skrevet 29. juli 2010 Var litt bekymringsverdig å lese at hjertet blir mindre med slit monoton trening Jeg jogger ikke for å gå ned i vekt, jeg jogger for å holde meg fast i Men hva mer er bra med gutter? Litt sånn definert overkropp, trenger ikke ha masse muskler så lenge linjene på guttekroppen er litt synlige. OG hell yeah, jeg kan skrive om dette i min egen bok Jeg har så høy puls selv om jeg "sniler" avgårde,så det må være bra trening for hjertet. Å jeg løper jo mest for å forbrenne fett...tror ikke noe på det han sier Fast i fisken ja Mener med linjene da? Ja, men sånn vanlig tynn er ikke noe fint, syns jeg i alle fall..Må se litt sterk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #3234 Del Skrevet 29. juli 2010 Ja, jeg kan ikke være sammen med en pipestilk Litt stor, høy, sterk og bra bygd Kanskje jeg skulle legge meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. juli 2010 #3235 Del Skrevet 29. juli 2010 Ja, jeg kan ikke være sammen med en pipestilk Litt stor, høy, sterk og bra bygd Kanskje jeg skulle legge meg nå det er kulest. Ja, om du loooover å holde henda over dyna så? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #3236 Del Skrevet 29. juli 2010 Kremt... det kan jeg love! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. juli 2010 #3237 Del Skrevet 29. juli 2010 Kremt... det kan jeg love! K82 tror ikke på det et eeeeeneste sekund Men oki appi, sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #3238 Del Skrevet 29. juli 2010 *så skuffet for at du ikke tror på meg* Natti, k82! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. juli 2010 #3239 Del Skrevet 29. juli 2010 *så skuffet for at du ikke tror på meg* Natti, k82! Natti App Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. juli 2010 #3240 Del Skrevet 29. juli 2010 Nå jeg havregrøt til frokost. Gleder meg til å treffe venninnen min senere, og så gleder jeg meg til å planlegge Rigaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå