*appifany* Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #3121 Del Skrevet 22. juli 2010 Den skjønte jeg ikke...? :klø: Du trodde du var i trøndelag, men så var du i bardufoss? og da lurer jeg bare på om du ruser deg sammen med K82 i din egen tråd oki, da vil jeg ha Cola Tøft Håper du blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 22. juli 2010 #3122 Del Skrevet 22. juli 2010 Du trodde du var i trøndelag, men så var du i bardufoss? og da lurer jeg bare på om du ruser deg sammen med K82 i din egen tråd Ja, hog joiner noen ganger på :drugsandrocknroll: i sin tråd ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. juli 2010 #3123 Del Skrevet 22. juli 2010 Du trodde du var i trøndelag, men så var du i bardufoss? og da lurer jeg bare på om du ruser deg sammen med K82 i din egen tråd Aha, la meg omformulere: Det hadde seg slik at i de dager da Willoch var statsminister i Norge, ble en liten pjokk født i trøndelag. Dette desillusjonerte vesenet trodde at det nordlyset han så mens han voks opp, var slik nordlyset var på sitt maksimale. Pjokken ble ungdom, og etterhvert innkalt til tjeneste for konge og fedreland (JA!). Dette foregikk i en liten garnison kalt Bardufoss i Troms fylke. Med haken på knærne registrerte den unge mannen at nordlyset der oppe faktisk kunne dekke hele himmelen, og var mye mer lyssterkt enn i trøndelag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 22. juli 2010 #3124 Del Skrevet 22. juli 2010 Aha, la meg omformulere: Det hadde seg slik at i de dager da Willoch var statsminister i Norge, ble en liten pjokk født i trøndelag. Dette desillusjonerte vesenet trodde at det nordlyset han så mens han voks opp, var slik nordlyset var på sitt maksimale. Pjokken ble ungdom, og etterhvert innkalt til tjeneste for konge og fedreland (JA!). Dette foregikk i en liten garnison kalt Bardufoss i Troms fylke. Med haken på knærne registrerte den unge mannen at nordlyset der oppe faktisk kunne dekke hele himmelen, og var mye mer lyssterkt enn i trøndelag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #3125 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Aha, la meg omformulere: Det hadde seg slik at i de dager da Willoch var statsminister i Norge, ble en liten pjokk født i trøndelag. Dette desillusjonerte vesenet trodde at det nordlyset han så mens han voks opp, var slik nordlyset var på sitt maksimale. Pjokken ble ungdom, og etterhvert innkalt til tjeneste for konge og fedreland (JA!). Dette foregikk i en liten garnison kalt Bardufoss i Troms fylke. Med haken på knærne registrerte den unge mannen at nordlyset der oppe faktisk kunne dekke hele himmelen, og var mye mer lyssterkt enn i trøndelag. :dåne: Tror du jeg var trøtt i natt eller? Nå er det frisørtime! Gruegleder meg.... Ooppps.... Glemte !! Endret 23. juli 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. juli 2010 #3126 Del Skrevet 23. juli 2010 Ble du fornøyd med frisørtimen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #3127 Del Skrevet 23. juli 2010 Herlig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. juli 2010 #3128 Del Skrevet 23. juli 2010 Herlig fornøyd! Så bra Du ble sikkert veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #3129 Del Skrevet 23. juli 2010 True! Liker ikke gulskjær i håret mitt. Skal helt klart tilbake dit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. juli 2010 #3130 Del Skrevet 23. juli 2010 True! Liker ikke gulskjær i håret mitt. Skal helt klart tilbake dit! Det skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. juli 2010 #3131 Del Skrevet 23. juli 2010 Så bra at du ble fornøyd hos frisøren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #3132 Del Skrevet 23. juli 2010 Når er jeg en silver fox(y) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #3133 Del Skrevet 23. juli 2010 Så bra at du ble fornøyd hos frisøren! Jaaaaa I it!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. juli 2010 #3134 Del Skrevet 23. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. juli 2010 #3135 Del Skrevet 23. juli 2010 Når er jeg en silver fox(y) thats nice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #3136 Del Skrevet 23. juli 2010 Er så suuuulten! Noen som har mat til meg? Bytter mot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. juli 2010 #3137 Del Skrevet 23. juli 2010 Er så suuuulten! Noen som har mat til meg? Bytter mot fersk og nystekt baguett, med ost og skinke, salat, tomat, paprika og agurk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #3138 Del Skrevet 23. juli 2010 Jaaaa!!!! så maassseee!! Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. juli 2010 #3139 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg er litt nå. Var oppe tidlig i dag også.. 7-vakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. juli 2010 #3140 Del Skrevet 23. juli 2010 Uff...Jeg har ikke skriveånden hos meg for tiden!! Men håper det går strålende med alle her fordeom! Her hjemme er været skummelt dårlig. Håper virkelig august blir bedre ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå