The Kitten Skrevet 8. juli 2010 #3021 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg er veldig nysgjerrig på hva som skjedde i går. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. juli 2010 #3022 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg også. PM? Gjør det noe om noen gjenkjenner deg?? Jeg kjenner veldig få nord i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #3023 Del Skrevet 8. juli 2010 Men det avslører selskapet jeg jobber i og sånn da.. Det liker jeg ikke ! Men det var tungt bevæpnet politi der, for å si det slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 8. juli 2010 #3024 Del Skrevet 8. juli 2010 Spennende! Hogwash er litt nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 8. juli 2010 #3025 Del Skrevet 8. juli 2010 Trulta og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 8. juli 2010 #3026 Del Skrevet 8. juli 2010 Men det avslører selskapet jeg jobber i og sånn da.. Det liker jeg ikke ! Men det var tungt bevæpnet politi der, for å si det slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #3027 Del Skrevet 8. juli 2010 Damn... nå fikk jeg dårlig samvittighet, skulle egentlig ikke ha sagt noe... Men det var ganske heftig og adrenalinet pumpet som f*** i hele går omtrent. Nå er det bare en dag igjen til ferie. 1 DAG!!! :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. juli 2010 #3028 Del Skrevet 9. juli 2010 Er du klar for ferie nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #3029 Del Skrevet 9. juli 2010 Noe så inni h***** Jada, er nordnorsk, må være rom for å komme med noen velvalgte gloser. ...ynsjyll.... *engel* på mitt kontor anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #3030 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg har forøvrig bestemt meg for å ha omtrent en uke internettferie og. Dvs at jeg ikke kommer til å være på KG på en uke Lurer på hvordan det skal gå seg til Blir sikkert litt mob.surfing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. juli 2010 #3031 Del Skrevet 9. juli 2010 Vil det si at jeg blir uten deg neste uke???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #3032 Del Skrevet 9. juli 2010 Vil det si at jeg blir uten deg neste uke???? Ja, det gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 9. juli 2010 #3033 Del Skrevet 9. juli 2010 Da stikker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #3034 Del Skrevet 9. juli 2010 Du kan godt komme innom å legge igjen noen spor mens jeg er vekke Det hadde bære vært koslig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 9. juli 2010 #3035 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg har forøvrig bestemt meg for å ha omtrent en uke internettferie og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. juli 2010 #3036 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg har forøvrig bestemt meg for å ha omtrent en uke internettferie og. Dvs at jeg ikke kommer til å være på KG på en uke Lurer på hvordan det skal gå seg til Blir sikkert litt mob.surfing Så dårlig gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juli 2010 #3037 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg har forøvrig bestemt meg for å ha omtrent en uke internettferie og. Dvs at jeg ikke kommer til å være på KG på en uke Lurer på hvordan det skal gå seg til Blir sikkert litt mob.surfing Dårlig ide! Men til nå har du klart en hel dag. Imponerende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. juli 2010 #3038 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg legger igjen en her jeg. Så kan du hente den når du kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #3039 Del Skrevet 12. juli 2010 Tusen takk,kitten! Skjønte at det ville bli litt surfing på mobilen,hehe.. Er lei av familie-isolert- ferie allerede! Har tatt livet av hundre edderkopper og det lover jeg at det er ikke noe kult. Har tom og kjeftet på min søte bestemor,så merker at det er slutt på min tålmodighet. Så nå sitter jeg på soverommet og blir muligens baksnakket. Koselig. Hjem,anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. juli 2010 #3040 Del Skrevet 12. juli 2010 Tusen takk,kitten! Skjønte at det ville bli litt surfing på mobilen,hehe.. Er lei av familie-isolert- ferie allerede! Har tatt livet av hundre edderkopper og det lover jeg at det er ikke noe kult. Har tom og kjeftet på min søte bestemor,så merker at det er slutt på min tålmodighet. Så nå sitter jeg på soverommet og blir muligens baksnakket. Koselig. Hjem,anyone? 100 edderkopper hvor, hvorfor er det så mange der du er?? Så kjipt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå