kristian82 Skrevet 29. juni 2010 #2921 Del Skrevet 29. juni 2010 Okei, er ikke så glad i ketchup, så trenger bare litt av det Oki, du må jo ikke ta ketchup da. (Men jeg noterer meg at du er litt rar..k82 syns alle som ikke liker ketchup er litt rare ) Hva vil du ha å drikke? Jeg skal ha pepsi max, meeeen siden du er en tjej, skal du vel ha vann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #2922 Del Skrevet 29. juni 2010 Ja, jeg liker ikke pepsimax Så den flaska får du heeelt for deg selv så snill er jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. juni 2010 #2923 Del Skrevet 29. juni 2010 Halloen Teriyaki! Har du det bra? Har du spist mye is? Heihei! Jeg har det bra jeg! Nå er vi endelig kommet hjem. Er sliten, så skal hoppe til køys snart. I forhold til at jeg generelt ikke er så glad i is, så har jeg spist utrolig mye is! Men vi har dukket mye mer iskaffe enn vi har spist is Du er hertelig velkommen hjem Thank you thank you! Jeg er utrolig sulten, men vi har ikke noe mat. Alt av butikker var stengt da vi kom hjem, så må nok bare vente til i morgen med å spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #2924 Del Skrevet 29. juni 2010 Oy oy oy, så kjipt å ikke få spist noe når dere er sultne, men det finner jo alltids statoil og slikt? Da får man hvertfall melk og brød (kanskje) Godt å komme hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 29. juni 2010 #2925 Del Skrevet 29. juni 2010 Har jeg vært lenger registrert enn K82 og Blondie? Dere må virkelig ha skrivekløe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. juni 2010 #2926 Del Skrevet 30. juni 2010 Oy oy oy, så kjipt å ikke få spist noe når dere er sultne, men det finner jo alltids statoil og slikt? Da får man hvertfall melk og brød (kanskje) Godt å komme hjem? Hehe, jo vi skulle jo egentlig ha gjort det, menmen. Ja, veldig godt å komme hjem. Men det erger meg at det er grått vær ute. Var jo meldt fint vær i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #2927 Del Skrevet 30. juni 2010 Har jeg vært lenger registrert enn K82 og Blondie? Dere må virkelig ha skrivekløe! At vi har ja! Er ikke lenge til jeg har 1 års jubileum! Hehe, jo vi skulle jo egentlig ha gjort det, menmen. Ja, veldig godt å komme hjem. Men det erger meg at det er grått vær ute. Var jo meldt fint vær i dag! I dag på morningen var det men nå er det overskyet her og.. Litt kjipt, men det er i allefall 13 grader Begynte ganske så sent i dag på jobb. Er en omveltning på gang, bi skal få opp en vegg for å dele av kontorene og så skal vi bytte kontor osv. Midt i sommer ferien Smaaart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 30. juni 2010 #2928 Del Skrevet 30. juni 2010 Her er det "jakkevær" også i dag. Skuff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 30. juni 2010 #2929 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg er egentlig litt fan av "jakkevær". Får en del rare blikk når jeg smådanser hjemover med musikk på øret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. juni 2010 #2930 Del Skrevet 30. juni 2010 At vi har ja! Er ikke lenge til jeg har 1 års jubileum! I dag på morningen var det men nå er det overskyet her og.. Litt kjipt, men det er i allefall 13 grader Begynte ganske så sent i dag på jobb. Er en omveltning på gang, bi skal få opp en vegg for å dele av kontorene og så skal vi bytte kontor osv. Midt i sommer ferien Smaaart! En halv time etter at jeg skrev innlegget så ble det strålende sol! Så det ble joggetur i t-skjorte i dag. I kveld skal vi spise div. frukt med cottage cheese (hvis det er godt) og/eller vaniljekesam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. juni 2010 #2931 Del Skrevet 30. juni 2010 Ja, jeg liker ikke pepsimax Så den flaska får du heeelt for deg selv så snill er jeg! Har jeg vært lenger registrert enn K82 og Blondie? Dere må virkelig ha skrivekløe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #2932 Del Skrevet 30. juni 2010 Her er det "jakkevær" også i dag. Skuff! Jeg er egentlig litt fan av "jakkevær". Får en del rare blikk når jeg smådanser hjemover med musikk på øret En halv time etter at jeg skrev innlegget så ble det strålende sol! Så det ble joggetur i t-skjorte i dag. I kveld skal vi spise div. frukt med cottage cheese (hvis det er godt) og/eller vaniljekesam. Vaniljekesam og frukt er godt Blir kanskje en joggetur på meg i dag, kommer hjem etter å ha vært leeenge vekke nå, så jogging blir kanskje litt nedprioritert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. juni 2010 #2933 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg tror jeg skal storshoppe på Ikea denne uka jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #2934 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg tror jeg skal storshoppe på Ikea denne uka jeg. OOOOhhhhhhh!!! Hva skal du shoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. juni 2010 #2935 Del Skrevet 30. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. juni 2010 #2936 Del Skrevet 30. juni 2010 OOOOhhhhhhh!!! Hva skal du shoppe? Det er mye Men foreløpig Tv-benk, bokhyller - fant en sånn bokhylle"vegg" jeg syns var tøff,dvdhyller, stuebord, andre små bord ( ) skrivebord. Sikkert noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. juli 2010 #2937 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg skal også snart på IKEA!! Jeg skal ikke storhandle, men skal ha noen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. juli 2010 #2938 Del Skrevet 1. juli 2010 God morgen Blondie! Klar for helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 1. juli 2010 #2939 Del Skrevet 1. juli 2010 Lille vinkel sko har salg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #2940 Del Skrevet 1. juli 2010 Det er mye Men foreløpig Tv-benk, bokhyller - fant en sånn bokhylle"vegg" jeg syns var tøff,dvdhyller, stuebord, andre små bord ( ) skrivebord. Sikkert noe mer Har du ingen møbler i det hele tatt, K82? Jeg skal også snart på IKEA!! Jeg skal ikke storhandle, men skal ha noen ting. Jeg vil og.... God morgen Blondie! Klar for helg? Så godt som, bare en dag igjen! Lille vinkel sko har salg nå. Har nettopp kjøpt to par sko, kan se om jeg finner bilder av de anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå