Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Your welcome :kose:

Hvor langt løper du da? Løper du ute? :arwen:

Kremt, det er you're welcome :sjenert: Løper rundt en mil hver gang på tredemølle. Og av og til springer jeg ute, men hittil i år så har det ikke vært vær til det, så da blir det på mølla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kremt, det er you're welcome :sjenert: Løper rundt en mil hver gang på tredemølle. Og av og til springer jeg ute, men hittil i år så har det ikke vært vær til det, så da blir det på mølla :)

Jasså,så dette har blitt en rettskrivingstråd altså. *k82 løper ut av tråden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oy oy oy! Gjerne en fondant! For det om det er aaaaltfor tidlig for det. Men det er jo tross alt fredag :nigo::jepp: det er fredag!!!! :hoppe: 7 timer igjen på jobb! Så skal jeg handle :ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Kan nok dessverre ikke slenge meg på jubelbølgen over helg, men håper dagen suser forbi for dere.

Hogwash out! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDAG!!!

Endelig...

JA!!!!!! ! ! ! ! ! ! ! !! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Kan nok dessverre ikke slenge meg på jubelbølgen over helg, men håper dagen suser forbi for dere.

Hogwash out! :natti:

:sove: godt da, hoggern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ganske utrolig hvor mye ti minutter før kø gjør hos oss enda vi er en større by enn Molde :jepp: Og i allefall meg som er ferdig litt over halv hver dag. Slipper alltid unna det verste :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en liten by, men ufattelig til kø på slaget fire. Og så har jeg et kryss som jeg må inn i, og der er det så mange biler, men jeg er ikke den så står så veldig lenge der. Bare kaster meg uti jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*kle seg om og pile inn i ferskvaredisken for å betjene en appi i forbifarten* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble rekebaguett på meg i dag :nigo: Den var ikke så god, hadde lyst på de marinerte kyllingklubbene/vingene de pleier å ha, men de var fri. De er så gode med en skikkelig nydelig og spesiell marinade :hoppe: Men ble ikke det i dag. :( Well, well.

I dag kommer :mrgreen: hjem. Han gleder seg som en liten unge, og det gjør jeg og :nigo::danser::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...