Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Ja, sommerplan er irriterende. Men så går det og mye bedre å ta seg en joggetur på sommeren enn som på vinteren. :)

Nå er jeg sulten :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er elendig på å lage mat når :mrgreen: er vekke, så blir en liten ferdigpizza jeg kjøpte til halv pris på ICA i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Sånn er det av og til.

Jeg har spist kjøttboller fra Fjordland til middag i dag, det var på halv pris på ica her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BigOne med biff. Bra dem har laget sånn "minipizza" av det og i tillegg har det på tilbud når :mrgreen: er borte :nigo: Og den var faktisk ganske så god! Men det kan jo ha noe med at jeg var suuulten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BigOne med biff. Bra dem har laget sånn "minipizza" av det og i tillegg har det på tilbud når :mrgreen: er borte :nigo: Og den var faktisk ganske så god! Men det kan jo ha noe med at jeg var suuulten :)

:sikle: hørtes digg ut. :nigo: Minipizza er for liten for k82, men ja, ellers yummy. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så mett at jeg er døden nær :ler:

Kan du gi meg litt bra vær, K82?

Så har du sånn søt liten jentemage også da. :kose:

K82 spiser lett en stor big one alene..uten å være super sulten..og uten å bli farlig mett. :skratte:

Kan jeg vel :sol:

Jeg skrev i hogwash tråden hvilken side jeg mumlet om. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

K82 spiser lett en stor big one alene..uten å være super sulten..og uten å bli farlig mett. :skratte:

Hogwash også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Godt at det er torsdag, syns uken går sakte.

Har meldt meg på trening til i morgen jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens andre :kaffekopp::nigo:

I dag skal jeg shoppe, hjem å legge sammen sengklær og klær og så skal jeg jogge til krampa tar meg for å slokne rundt midnatt. Aaaalfor hektisk dag i dag synes jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva står på shoppinglisten?

Jeg har lyst på en fin kjole jeg og sko :hjerte:

Både noen som er litt høye og noen lave. Skal jo til siiiiiiden snart :briller:

Jeg skal ikke så mye etter jobb, bare på trening. Kanskje legge sammen litt klær, eller kanskje ikke. Bruker å la dem henge til jeg vasker neste maskin :fnise: Men kan jo bruke litt av det som henger der i dag, veldig greit å bare ta klær rett fra tørkestativet. Veldig mye treningsklær og handuker kommer seg sjeldnt inn i skapet.

Jeg skal mase i dag på jobb, liker egentlig ikke å mase da men. Må man så må man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tenker og sko. Er ikke skogal(som alle andre jenter tydeligvis) så må se om jeg finner noen. Har veldig "sær" smak i sko, og de skal sitte perfekt. Og så tenkte jeg på noe klær å ha på meg på fredag, pluss et par vanlige jobbklær som ser litt classy og bra ut.

I dag har det gått i ett, så nå er jeg glad for at jeg er på vei ute døren :nigo::shoppe: SHOPPE!!!!! :hoppe::danse:

Ble det mye mas i dag på jobb eller, trulta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...