*appifany* Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #2801 Del Skrevet 21. juni 2010 En halvtime til jeg er ferdig på jobb nå, ja! Gleder meg til å stikke ut døra. Skal hjem, vaske klær og gulv og alt som er, deretter skal jeg lage meg noe godt å spise. Forslag mottas med takk forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #2802 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) *omg dobbelpost* :dåne: Endret 21. juni 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. juni 2010 #2803 Del Skrevet 21. juni 2010 Fant du ut hva du skulle spise? Hvis ikke foreslår jeg pastasalat i sommervarmen. Om det er varmt der du bor da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 21. juni 2010 #2804 Del Skrevet 21. juni 2010 Pastasalat høres skikkelig godt ut. Jeg har spist jordbær i dag. Det spiser jeg ofte om sommeren. Har flere igjen hvis noen vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #2805 Del Skrevet 21. juni 2010 Her er det ikke varmt, det regner og det er 8 grader. Vi kommenterte forresten hverandre sin dagbok samtidig ! Jeg lagde bare litt pasta, så du var ikke så langt vekke. Kanskje jeg lager pastasalat i morgen? Det ble masse pasta til overs og pastasalat er jo nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #2806 Del Skrevet 22. juni 2010 God morgen, kjære KG medboere. Det er 7 timer til jeg er ferdig på jobb, vel, litt under 7 men er så trøtt at jeg orker ikke regne minutt. Og det sier for så vidt en del Har trøbbel med å sovne på kvelden, så er på randen til å dø føles det ut som :dåne: Håper dagen i dag går fort. xxx fingrene for det. Nå må jeg visstnok jobbe litt :klø: Bajs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. juni 2010 #2807 Del Skrevet 22. juni 2010 Snart er det bare 6 timer igjen av dagen. Herlig. Lurer på å drikke min iskaffe snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #2808 Del Skrevet 22. juni 2010 5 timer og 40 minutter igjen. Er ikke noe mer våken enn i sted, men har fått hodet opp å gå i det minste. Hvertfall nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. juni 2010 #2809 Del Skrevet 22. juni 2010 Kanskje du bør drikke litt kaffe?? :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #2810 Del Skrevet 22. juni 2010 Har drukket masse kaffe i dag, men i dag hjelper ingenting. Har tatt hodepinetabletter og. Har aldri vondt i hodet, men i dag feiler det meg alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. juni 2010 #2811 Del Skrevet 22. juni 2010 Da er det bare å legge seg blondie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #2812 Del Skrevet 22. juni 2010 Ikke bare, bare å legge seg på jobb vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 22. juni 2010 #2813 Del Skrevet 22. juni 2010 Har drukket masse kaffe i dag, men i dag hjelper ingenting. Har tatt hodepinetabletter og. Har aldri vondt i hodet, men i dag feiler det meg alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #2814 Del Skrevet 22. juni 2010 Går bra med meg du Men ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 23. juni 2010 #2815 Del Skrevet 23. juni 2010 7 timer igjen av dagen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 23. juni 2010 #2816 Del Skrevet 23. juni 2010 God morgen Trulta De 7 timene går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #2817 Del Skrevet 23. juni 2010 Har akkurat spist en pære til forkost, og nå sitter jeg med dagens første Deilig! Må fortelle om treningen i går, for jeg er ganske så stolt. Jeg jogget i over en time(vet ikke hvor langt da tredemølla slettet alt etter en time ) og så trente jeg styrke i en time. Kjenner det i kroppen i dag da. Og i dag skal jeg på spinning, om jeg kommer meg avgårde fra jobb. Det blir skøy, gikk nemlig glipp av forrige onsdag. Nå har jeg egentlig jobbet lenge med dette innlegget så er omtrent ferdig med første. Dvs jeg skal hente en ny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. juni 2010 #2818 Del Skrevet 23. juni 2010 Håper du får en fin dag Piffy! Du var jammen flink til å trene i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. juni 2010 #2819 Del Skrevet 23. juni 2010 Har akkurat spist en pære til forkost, og nå sitter jeg med dagens første Deilig! Må fortelle om treningen i går, for jeg er ganske så stolt. Jeg jogget i over en time(vet ikke hvor langt da tredemølla slettet alt etter en time ) og så trente jeg styrke i en time. Kjenner det i kroppen i dag da. Og i dag skal jeg på spinning, om jeg kommer meg avgårde fra jobb. Det blir skøy, gikk nemlig glipp av forrige onsdag. Nå har jeg egentlig jobbet lenge med dette innlegget så er omtrent ferdig med første. Dvs jeg skal hente en ny! Flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 23. juni 2010 #2820 Del Skrevet 23. juni 2010 Så flink du var da Jeg trente 1 time zumba i går, jeg så har klart mitt treningsmål i mange uker nå, men denne uken her skjærer det seg, og det pga treningssenteret Det er sommerturnus, så det er bare 1 timer pr dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå