Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

En halvtime til jeg er ferdig på jobb nå, ja! Gleder meg til å stikke ut døra. Skal hjem, vaske klær og gulv og alt som er, deretter skal jeg lage meg noe godt å spise. Forslag mottas med takk forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Fant du ut hva du skulle spise? Hvis ikke foreslår jeg pastasalat i sommervarmen. Om det er varmt der du bor da :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pastasalat høres skikkelig godt ut. :jepp:

Jeg har spist jordbær i dag. Det spiser jeg ofte om sommeren. :sikle: Har flere igjen hvis noen vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke varmt, det regner og det er 8 grader. Vi kommenterte forresten hverandre sin dagbok samtidig ! :fnise:

Jeg lagde bare litt pasta, så du var ikke så langt vekke.

Kanskje jeg lager pastasalat i morgen? Det ble masse pasta til overs og pastasalat er jo nydelig! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, kjære KG medboere. :kaffekopp: Det er 7 timer til jeg er ferdig på jobb, vel, litt under 7 men er så trøtt at jeg orker ikke regne minutt. Og det sier for så vidt en del :Gjesp:

Har trøbbel med å sovne på kvelden, så er på randen til å dø føles det ut som :dåne:

Håper dagen i dag går fort. xxx fingrene for det.

Nå må jeg visstnok jobbe litt :klø: Bajs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer og 40 minutter igjen. Er ikke noe mer våken enn i sted, men har fått hodet opp å gå i det minste. Hvertfall nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drukket masse kaffe i dag, men i dag hjelper ingenting. Har tatt hodepinetabletter og. Har aldri vondt i hodet, men i dag feiler det meg alt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drukket masse kaffe i dag, men i dag hjelper ingenting. Har tatt hodepinetabletter og. Har aldri vondt i hodet, men i dag feiler det meg alt :fnise:

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har akkurat spist en pære til forkost, og nå sitter jeg med dagens første :kaffekopp: Deilig!

Må fortelle om treningen i går, for jeg er ganske så stolt. Jeg jogget i over en time(vet ikke hvor langt da tredemølla slettet alt etter en time :kjefte: ) og så trente jeg styrke i en time. Kjenner det i kroppen i dag da. Og i dag skal jeg på spinning, om jeg kommer meg avgårde fra jobb. Det blir skøy, gikk nemlig glipp av forrige onsdag.

Nå har jeg egentlig jobbet lenge med dette innlegget :fnise: så er omtrent ferdig med første. Dvs jeg skal hente en ny! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat spist en pære til forkost, og nå sitter jeg med dagens første :kaffekopp: Deilig!

Må fortelle om treningen i går, for jeg er ganske så stolt. Jeg jogget i over en time(vet ikke hvor langt da tredemølla slettet alt etter en time :kjefte: ) og så trente jeg styrke i en time. Kjenner det i kroppen i dag da. Og i dag skal jeg på spinning, om jeg kommer meg avgårde fra jobb. Det blir skøy, gikk nemlig glipp av forrige onsdag.

Nå har jeg egentlig jobbet lenge med dette innlegget :fnise: så er omtrent ferdig med første. Dvs jeg skal hente en ny! :nigo:

Flink du er :hoppe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du var da :klappe:

Jeg trente 1 time zumba i går, jeg så har klart mitt treningsmål i mange uker nå, men denne uken her skjærer det seg, og det pga treningssenteret :kjefte:

Det er sommerturnus, så det er bare 1 timer pr dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...