trulta_ Skrevet 18. juni 2010 #2781 Del Skrevet 18. juni 2010 Har du planer for helgen? Jeg skal på kino i morgen. Det er ikke mye som minner meg om sommer ute. Grått og regn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. juni 2010 #2782 Del Skrevet 18. juni 2010 Blir nok ganske rolig, skal prøve å få truffet venner og familie Regner her også, trøndersk sommer Hvilken film skal du/dere se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 18. juni 2010 #2783 Del Skrevet 18. juni 2010 Satc2 Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 18. juni 2010 #2784 Del Skrevet 18. juni 2010 Er dere venner fra før av, eller ble dere kjent gjennom KG? Appifany er min halvsøster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni 2010 #2785 Del Skrevet 18. juni 2010 Bare innom for å vanne blomstene her jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. juni 2010 #2786 Del Skrevet 18. juni 2010 Du må si hva du synes om filmen, Trulta. Ei venninne av meg så den på premieren. Hun likte den bedre enn den første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juni 2010 #2787 Del Skrevet 19. juni 2010 SElvom jeg ikke er Trulta svarer jeg på det med filmen; Svar nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. juni 2010 #2788 Del Skrevet 19. juni 2010 Har bestemt meg for at jeg skal se den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #2789 Del Skrevet 19. juni 2010 K82: fra piffy i d en mobile verden! Hvor skal du ut i dag? )va Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. juni 2010 #2790 Del Skrevet 20. juni 2010 K82: fra piffy i d en mobile verden! Hvor skal du ut i dag? )va Så ikke den her før nå jeg. Var ikke ute noe sted i går. Du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 20. juni 2010 #2791 Del Skrevet 20. juni 2010 Du må si hva du synes om filmen, Trulta. Ei venninne av meg så den på premieren. Hun likte den bedre enn den første. Jeg likte den veldig godt, så sier som MarianneE Se den hvis du likte serien og den første filmen. Jeg håper det kommer en 3 film også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. juni 2010 #2792 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg har ikke sett hverken serien eller filmene. Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #2793 Del Skrevet 20. juni 2010 Brukte ur-lang tid på å logge meg på KG på mobilen. Var helt forferdelig tregt Jeg er så sliten etter helgen at jeg skulle egentlig vært i seng for lenge siden. På fredag var det vill party på danskebåten, det er litt kult med en sånn harrytur og vi festet hele natten. Tror ikke vi gikk og la oss før kl fem Vi danset hele tiden! Og så ble det litt shopping på taxfreen Herlig med sminke Og lørdag var vi ute i Oslo-by. Vi var innom Queens pga vi skulle møte en venninne der. Pianobare er litt skøy da, så vi ble der litt Ble sjekket opp av en som var 20 år Tar det som et kompliment da Deretter dro vi på Fridays Det var egentlig ikke noe bra, men jeg tror da at formen ikke var helt på topp. Det skal sies at vi var slitne Så det ble til texburger og taxi hjem til Maggie som var her å vannet blomsterne mens jeg var vekke Dere har vært veldig flinke til å holde boken min levende Nå er det snart natta på meg, må gå å skifte på senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. juni 2010 #2794 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Brukte ur-lang tid på å logge meg på KG på mobilen. Var helt forferdelig tregt Jeg er så sliten etter helgen at jeg skulle egentlig vært i seng for lenge siden. På fredag var det vill party på danskebåten, det er litt kult med en sånn harrytur og vi festet hele natten. Tror ikke vi gikk og la oss før kl fem Vi danset hele tiden! Og så ble det litt shopping på taxfreen Herlig med sminke Og lørdag var vi ute i Oslo-by. Vi var innom Queens pga vi skulle møte en venninne der. Pianobare er litt skøy da, så vi ble der litt Ble sjekket opp av en som var 20 år Tar det som et kompliment da Deretter dro vi på Fridays Det var egentlig ikke noe bra, men jeg tror da at formen ikke var helt på topp. Det skal sies at vi var slitne Så det ble til texburger og taxi hjem til Maggie som var her å vannet blomsterne mens jeg var vekke Dere har vært veldig flinke til å holde boken min levende Nå er det snart natta på meg, må gå å skifte på senga Høres ut som en fin tur. Hva sa han på 20 da? Såpass Endret 20. juni 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #2795 Del Skrevet 20. juni 2010 Høres ut som en fin tur. Hva sa han på 20 da? Såpass Dust ! Neida! Han på 20 sa "Du var serriøst digg, ass" Kjempegøy, og det stod han å sa i det kvarteret vi var inne der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. juni 2010 #2796 Del Skrevet 20. juni 2010 Dust ! Neida! Han på 20 sa "Du var serriøst digg, ass" Kjempegøy, og det stod han å sa i det kvarteret vi var inne der K82 fikk mange tanker nå altså så fett da. Han hadde god smak da Nå er det sove tid, sov godt Appi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #2797 Del Skrevet 20. juni 2010 Ja, det er på tide Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 21. juni 2010 #2798 Del Skrevet 21. juni 2010 149 timer igjen til ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #2799 Del Skrevet 21. juni 2010 Hehe, trulta. Regner du antall timer til ferie?? Dødsbra ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 21. juni 2010 #2800 Del Skrevet 21. juni 2010 Hehe, trulta. Regner du antall timer til ferie?? Dødsbra ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå