Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*

*appifany*

Anbefalte innlegg

Jeg skal også trene styrke i dag, skal på en time jeg aldri har vært på før. Det blir spennende, håper jeg ikke blir så støl i morgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo litt godt å være litt støl da, da vet man jo at man har trent godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en sykkeltur for to uker siden var jeg veldig støl i ene rompa dagen etter.

Det føltes veldig underlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en sykkeltur for to uker siden var jeg veldig støl i ene rompa dagen etter.

Det føltes veldig underlig...

I den ene rompa? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sheldon :hjerter: :hjerter: :hjerter:

Sett sesongavslutninga eller? Den tar helt av!

Clearly, I'm too evolved for driving.

:klappe::digge::danser: Sheldon :hjerte:

Kremt, hvilken sesongavslutning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stilig avatar du har Piffy! :skya:

:helen: forresten. Hadde du savnet den?

Hadde jeg savnet hva?

Og :helen: til deg og forresten!!

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gamle avataren min.

Vil du være med meg å hente posten forresten?

:jepp: Det kan jeg godt, kan vi ta med pusen? Han liker så godt å være sammen med mennesker :nigo:

Sesong 3 :nigo:

Ja ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Jeg vil veldig gjerne ha med pusen. Går det bra med ham? Kan du klappe ham for meg? :pls:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har det kjempefint, han er en lykkelig pus :hjerte: Og han ble veeeeldig glad for kos :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 dager til helg (ferie) :hoppe:

Nå er det nedtelling på høygir! Jeg har undersøkt litt ang. denne streiken, og det vi har fått vite er at det blir nok bare lange køer og sånt, så vi må komme tidligere til flyplassen enn til vanlig. :)

Hva gjør du en mandags ettermiddaG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du gleder deg, jeg gleder meg som en liten unge til jeg har ferie. :hoppe: For det om ferien vår i år blir litt spolert. :mrgreen: bruker alle ferieukene sine på kurs i år. Her satser vi på at han får seg jobb innenfor feltet han ønsker :)

Men jeg skal allikevel nyyyyyyyyyyyyte å ha fire uker fri fra jobben! I :hjerte: it! Har alltid jobbet når aaaaaaaaaaalle sammen har hatt ferie, så i år har det endelig blitt sånn at jeg kan ta fire uker! DØDSDIGG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du gleder deg, jeg gleder meg som en liten unge til jeg har ferie. :hoppe: For det om ferien vår i år blir litt spolert. :mrgreen: bruker alle ferieukene sine på kurs i år. Her satser vi på at han får seg jobb innenfor feltet han ønsker :)

Men jeg skal allikevel nyyyyyyyyyyyyte å ha fire uker fri fra jobben! I :hjerte: it! Har alltid jobbet når aaaaaaaaaaalle sammen har hatt ferie, så i år har det endelig blitt sånn at jeg kan ta fire uker! DØDSDIGG!!!

Så bra! :nigo: Håper typen din får seg jobb innenfor det han ønsker da. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...