trulta_ Skrevet 14. juni 2010 #2701 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg skal også trene styrke i dag, skal på en time jeg aldri har vært på før. Det blir spennende, håper jeg ikke blir så støl i morgen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #2702 Del Skrevet 14. juni 2010 Det er jo litt godt å være litt støl da, da vet man jo at man har trent godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. juni 2010 #2703 Del Skrevet 14. juni 2010 Etter en sykkeltur for to uker siden var jeg veldig støl i ene rompa dagen etter. Det føltes veldig underlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. juni 2010 #2704 Del Skrevet 14. juni 2010 Etter en sykkeltur for to uker siden var jeg veldig støl i ene rompa dagen etter. Det føltes veldig underlig... I den ene rompa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #2705 Del Skrevet 14. juni 2010 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. juni 2010 #2706 Del Skrevet 14. juni 2010 Ser dere noe nytt (eller rettere sagt gammelt) med avataren min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 14. juni 2010 #2707 Del Skrevet 14. juni 2010 Sheldon :hjerter: Sett sesongavslutninga eller? Den tar helt av! Clearly, I'm too evolved for driving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #2708 Del Skrevet 14. juni 2010 Ja, Kitten ! Den var kjekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. juni 2010 #2709 Del Skrevet 14. juni 2010 Så stilig avatar du har Piffy! forresten. Hadde du savnet den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #2710 Del Skrevet 14. juni 2010 Sheldon :hjerter: Sett sesongavslutninga eller? Den tar helt av! Clearly, I'm too evolved for driving. Sheldon Kremt, hvilken sesongavslutning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #2711 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Så stilig avatar du har Piffy! forresten. Hadde du savnet den? Hadde jeg savnet hva? Og til deg og forresten!! Endret 14. juni 2010 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. juni 2010 #2712 Del Skrevet 14. juni 2010 Den gamle avataren min. Vil du være med meg å hente posten forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 14. juni 2010 #2713 Del Skrevet 14. juni 2010 Sheldon Kremt, hvilken sesongavslutning? Sesong 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #2714 Del Skrevet 14. juni 2010 Den gamle avataren min. Vil du være med meg å hente posten forresten? Det kan jeg godt, kan vi ta med pusen? Han liker så godt å være sammen med mennesker Sesong 3 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 14. juni 2010 #2715 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg vil veldig gjerne ha med pusen. Går det bra med ham? Kan du klappe ham for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #2716 Del Skrevet 14. juni 2010 Han har det kjempefint, han er en lykkelig pus Og han ble veeeeldig glad for kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. juni 2010 #2717 Del Skrevet 14. juni 2010 4 dager til helg (ferie) Nå er det nedtelling på høygir! Jeg har undersøkt litt ang. denne streiken, og det vi har fått vite er at det blir nok bare lange køer og sånt, så vi må komme tidligere til flyplassen enn til vanlig. Hva gjør du en mandags ettermiddaG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #2718 Del Skrevet 14. juni 2010 Skjønner godt at du gleder deg, jeg gleder meg som en liten unge til jeg har ferie. For det om ferien vår i år blir litt spolert. bruker alle ferieukene sine på kurs i år. Her satser vi på at han får seg jobb innenfor feltet han ønsker Men jeg skal allikevel nyyyyyyyyyyyyte å ha fire uker fri fra jobben! I it! Har alltid jobbet når aaaaaaaaaaalle sammen har hatt ferie, så i år har det endelig blitt sånn at jeg kan ta fire uker! DØDSDIGG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. juni 2010 #2719 Del Skrevet 14. juni 2010 Skjønner godt at du gleder deg, jeg gleder meg som en liten unge til jeg har ferie. For det om ferien vår i år blir litt spolert. bruker alle ferieukene sine på kurs i år. Her satser vi på at han får seg jobb innenfor feltet han ønsker Men jeg skal allikevel nyyyyyyyyyyyyte å ha fire uker fri fra jobben! I it! Har alltid jobbet når aaaaaaaaaaalle sammen har hatt ferie, så i år har det endelig blitt sånn at jeg kan ta fire uker! DØDSDIGG!!! Så bra! Håper typen din får seg jobb innenfor det han ønsker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #2720 Del Skrevet 14. juni 2010 Det håper vi og, han bruker nemlig ganske mange penger på dette da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå